Ex heeft meerdere malen seks gehad in “uit periode”

17-09-2018 03:49 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen !

Ik zit er door heen.. ik had 5 jaar geleden een mooi en leuk meisje leren kennen waar ik erg snel verliefd op werd (ben geen player maar ook geen “snel verliefd persoon” zegmaar. Ik leerde haar dus kennen en we kwamen vaak samen en hadden na n maand of 2 pas seks. Ik geloofde haar op haar woord dat ze altijd t alleen met haar ex gedaan heeft en daarna 5 jaar lang alleen met mij was tot nu de illusie. Echter was het in die 5 jaar meerdere malen n paar maanden uit waarvan 3x 6 maanden minimaal. Ik ben er nu achter gekomen dat ze toen ze mij leerde kennen een week daarvoor seks had met een jonge die ze pas n week kende.. even grof; geneukt in t zwembad binnen een week.. normaal geen type voor mij om een serieuse relatie aan te gaan al wil ik niemand judgen maar hier wist ik dus niets van af. Dat is pas het begin want ik weet dus ook allemaal met haar bevestiging na jaren liegen dat ze ook met oudere donkere man van 40 zij 22 een seks relatie onderhield toen het uit was. Mensen zeg mij please of ik geen hart heb dat ik het niet meer kan met haar. Ik wou het zo graag en zij nu ook maar het kan niet meer! Ook kwam ik er achter dat die afspraakjes niet t enige was ze had halve relaties met andere gaste ook. Het kwam trouwens elke keer weer goed nadat zij het uitmaakte omdat ik moeite deed maar het liep stuk omdat ik altijd het gevoel had dat er wat gebeurd was en ze me dat verweet dat ik dat dacht en zei en maakte ze t weer uit omdat t begrijpelijk voor haar ook niet leuk was t steeds an te horen. En ze wist dat als ik het wist ik er echt klaar mee zou zijn.

Lang verhaal kort. Ze claimt dus nu echt klaar te zijn met alles en dingen te hebben ingezien terwijl t in december januari tot maard goed kwam en t was toen vanaf maart weer door haar beindigd. Weer die ouwe vent op gebeld en zich uit elkaar laten trekken in een hotel.

Ik wil jullie ongezoute mening !!!

WAT MOET IK HIERMEE AAN?!

alvast oprecht hartelijk dank voor de moeite dit te lezen en te reageren !!

Groetjes

Alejandro300

Doorgaan en geloven dat t nooit meer gebeurd?

Totaal aantal stemmen: 106

Ja (10%)
Nee (90%)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens zij wilt mij nu soortvan super graag nu ik achter de waarheid gekomen ben en is er helemaal kapot van heeft al 5 keer wat anders gezegd van komt door me verleden tot komt door mij
Alle reacties Link kopieren
Echt laat het los...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 10:11
Trouwens zij wilt mij nu soortvan super graag nu ik achter de waarheid gekomen ben en is er helemaal kapot van heeft al 5 keer wat anders gezegd van komt door me verleden tot komt door mij
Je wil haar niet, dus stop met het contact met haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hier nog mee?

Elke minuut die je aan deze vrouw besteedt is tijdverspilling.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat jij geen seks hebt met anderen, terwijl het UIT is tussen jullie heeft niks met loyaliteit te maken. Het is namelijk onzinnig om seksueel loyaal te zijn naar iemand met wie je op dat moment GEEN relatie hebt. Dus zei was jou dan ook NIET verplicht om trouw te zijn.

En ik lees ook nergens een leugen van haar kant. Ze had geen ander. Ze heeft niet gedate met anderen. Ze had CASUAL SEKS met anderen.
Dat jij die dingen niet kunt scheiden, is helemaal prima, maar veroordeel haar niet er op dat zij dat wel kan.

En sorry, maar als zij het 20x uit maakt (het wordt steeds vaker) en jij neemt haar 20 keer terug. Ligt een groot deel van het probleem toch echt ook bij jou. Jij laat zo met je sollen. Dat doe je echt helemaal zelf.
En dat zij zo met je solt is uiteraard niet netjes van haar, maar dat staat toch echt los van het feit dat zij CASUAL SEKS heeft met anderen terwijl het UIT is. Daar is namelijk niks fouts aan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
17-09-2018 07:26
WE WERE ON A BREAK!!! Galmt door mijn hoofd

Hahaha, bij mij ook.

Verder: waarom denk je dat je een goede relatie met iemand kunt hebben, als het in 5 jaar al diverse keren voor langere keren uitgeweest is? Ongeacht wat zij of hij of wie dan ook in de tussentijd deed, het klinkt niet als een relatie met toekomst, zeg maar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
19-09-2018 10:15
Dat jij geen seks hebt met anderen, terwijl het UIT is tussen jullie heeft niks met loyaliteit te maken. Het is namelijk onzinnig om seksueel loyaal te zijn naar iemand met wie je op dat moment GEEN relatie hebt. Dus zei was jou dan ook NIET verplicht om trouw te zijn.

En ik lees ook nergens een leugen van haar kant. Ze had geen ander. Ze heeft niet gedate met anderen. Ze had CASUAL SEKS met anderen.
Dat jij die dingen niet kunt scheiden, is helemaal prima, maar veroordeel haar niet er op dat zij dat wel kan.

En sorry, maar als zij het 20x uit maakt (het wordt steeds vaker) en jij neemt haar 20 keer terug. Ligt een groot deel van het probleem toch echt ook bij jou. Jij laat zo met je sollen. Dat doe je echt helemaal zelf.
En dat zij zo met je solt is uiteraard niet netjes van haar, maar dat staat toch echt los van het feit dat zij CASUAL SEKS heeft met anderen terwijl het UIT is. Daar is namelijk niks fouts aan.
100% mee eens.

Echt Alejandro, je lijkt het niet te willen zien. Niet alles is haar schuld hoor.
Het is zelfs te belachelijk voor woorden dat je haar iets kwalijk neemt, waar ze helemaal geen verantwoording naar jou toe verschuldigd is.

Anyway, dit komt niet meer goed. Het is beter voor jullie allebei om het contact te verbreken en het daarbij te laten.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro, ik denk overigens dat je er ook goed aan doet om wat meer aan je zelfreflectie te gaan doen. Bekijk eens wat jouw aandeel in dit verhaal is, want ik krijg sterk de indruk dat je dat niet onder ogen wil zien.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 10:09
Nogmaals alle serieuze reacties bedankt !


Het komt nog steeds verkeerd over en ik snap dat aan de ene kant. Aan de andere kant moet je bedenken dat ik haar seksleven naast mij niet overdrijf.. En het punt is zij claimde steeds verder te zijn gegaan en ik vroeg haar is er iemand anders in je leven.. ze bleef mij in de illusie houden dat ze niet eens gedate zou hebben??? Is dit dan echt correct mensen?? Ben ik echt een rare man?? Als iemand het uit maakt en de ander doet alleen maar moeite elke keer opnieuw en hoort “nee heb niks en niemand” en wetende dat ik dan 100x harder me best doe om t goed te maken.. nogmaals mijn “ding” is ook meer van; had het de eerste keer gezegd ik heb iemand.. niet in 5 jaar 20 keer uitmaken soms 2 weken dn dan elke keer tussedoor andere hebben.. voor de vrouwen hoe zoude jullie het vinden als een man dit jullie flikt.. en ik ben zeker geen homo maar van de 5 jaar heb ik zowiesso 4 jaar alleen met haar gesekst en had dus gewoon maanden soms geen seks omdat voor mij loyaliteit erg hoog in het vaandel staat.. toch mij in de illusie houden dat je je nu op jezelf richt en totaal geen andere mensen in je leven zijn.
Huh? Wat is hier de context van? Je bent geen homo, omdat je alleen met je exvriendin seks hebt gehad. Nouja, voornamelijk dan, want kennelijk heb je wel seks met anderen gehad.

Man, let it go.
Zij liegt (waarschijnlijk omdat jij er zo'n ophef over maakt) Zij had seks met anderen, toen jullie geen relatie hadden. Jij niet, want je bent tenslotte geen homo. (ja, nog steeds niet logisch) Dat is niet haar probleem, dat is jouw probleem, als het al een probleem is.

Je kunt er niet tegen dat zij wél seks met anderen had en jij niet. Dus.. niets meer aan en mee doen. Wegwezen.
EN niet doen alsof vrouwen heilig zijn en nooit seks zullen hebben buiten een vaste relatie, want dat hebben vrouwen dus wel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En als ze je terug wil, dan hoef je niet een gat in de lucht te springen he?

Volgens mij houd jij van het idee wie je EXvriendin zou kúnnen zijn, maar kennelijk niet is. Kijk naar wie ze is, kun je van haar houden? Zit er toekomst in? Is het antwoord 2x nee, dan zeg je dat tegen haar en gaat verder met je leven.
Gewoon, uit is uit. Klaar. Zo'n drama hoeft dat niet te zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 10:09
Nogmaals alle serieuze reacties bedankt !


Het komt nog steeds verkeerd over en ik snap dat aan de ene kant. Aan de andere kant moet je bedenken dat ik haar seksleven naast mij niet overdrijf.. En het punt is zij claimde steeds verder te zijn gegaan en ik vroeg haar is er iemand anders in je leven.. ze bleef mij in de illusie houden dat ze niet eens gedate zou hebben??? Is dit dan echt correct mensen?? Ben ik echt een rare man?? Als iemand het uit maakt en de ander doet alleen maar moeite elke keer opnieuw en hoort “nee heb niks en niemand” en wetende dat ik dan 100x harder me best doe om t goed te maken.. nogmaals mijn “ding” is ook meer van; had het de eerste keer gezegd ik heb iemand.. niet in 5 jaar 20 keer uitmaken soms 2 weken dn dan elke keer tussedoor andere hebben.. voor de vrouwen hoe zoude jullie het vinden als een man dit jullie flikt.. en ik ben zeker geen homo maar van de 5 jaar heb ik zowiesso 4 jaar alleen met haar gesekst en had dus gewoon maanden soms geen seks omdat voor mij loyaliteit erg hoog in het vaandel staat.. toch mij in de illusie houden dat je je nu op jezelf richt en totaal geen andere mensen in je leven zijn.
NOU EN!! Het was uit!! Al heeft ze een gangbang met Sinterklaas, de zwarte pieten en de kerstman: haar keuze. Heb jij niks over te zeggen. Zij is jou géén verantwoording schuldig. Als jij dat verwacht, dan ben je inderdaad een rare man.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
19-09-2018 10:09
Nogmaals alle serieuze reacties bedankt !


Het komt nog steeds verkeerd over en ik snap dat aan de ene kant. Aan de andere kant moet je bedenken dat ik haar seksleven naast mij niet overdrijf.. En het punt is zij claimde steeds verder te zijn gegaan en ik vroeg haar is er iemand anders in je leven.. ze bleef mij in de illusie houden dat ze niet eens gedate zou hebben??? Is dit dan echt correct mensen?? Ben ik echt een rare man?? Als iemand het uit maakt en de ander doet alleen maar moeite elke keer opnieuw en hoort “nee heb niks en niemand” en wetende dat ik dan 100x harder me best doe om t goed te maken.. nogmaals mijn “ding” is ook meer van; had het de eerste keer gezegd ik heb iemand.. niet in 5 jaar 20 keer uitmaken soms 2 weken dn dan elke keer tussedoor andere hebben.. voor de vrouwen hoe zoude jullie het vinden als een man dit jullie flikt.. en ik ben zeker geen homo maar van de 5 jaar heb ik zowiesso 4 jaar alleen met haar gesekst en had dus gewoon maanden soms geen seks omdat voor mij loyaliteit erg hoog in het vaandel staat.. toch mij in de illusie houden dat je je nu op jezelf richt en totaal geen andere mensen in je leven zijn.
Ik kom niet in die situatie
Want als ik zou weten dat mijn ex tijdens ons uit periode seks met anderen heeft gehad (ondanks dat die daar vrij in is)
Ik zou daar niet tegen kunnen, het voor mij zien en zelfs jaloers gedrag vertonen

Ik ken mezelf daarin
Ik zou dan niet weer een relatie aangaan met ex
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
19-09-2018 12:46
Ik kom niet in die situatie
Want als ik zou weten dat mijn ex tijdens ons uit periode seks met anderen heeft gehad (ondanks dat die daar vrij in is)
Ik zou daar niet tegen kunnen, het voor mij zien en zelfs jaloers gedrag vertonen

Ik ken mezelf daarin
Ik zou dan niet weer een relatie aangaan met ex
Dus je wil alleen maagden? Of maakt het niet uit dat er anderen zijn geweest, zolang er na jou maar niemand is geweest?
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-09-2018 10:13
Je wil haar niet, dus stop met het contact met haar.
Ik denk juist dat hij haar wel graag wilt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
19-09-2018 12:55
Ik denk juist dat hij haar wel graag wilt
Nee, hij wil het idee van haar dat in zijn hoofd zit.

Hij wil geen vrouw die als ze vrijgezel is casual seks heeft met mannen.
Alle reacties Link kopieren
Mamsvan heeft gelijk.. en ja ik wil haar ook graag ik hield zoveel van dit meisje en ik ben van mening als ik je leer kennen en we hebben een relatie dan ben je voor mij “maagd” ja.. Haar verleden boeide me niet. Maar vanaf de dag dat ik haar leerde kennen in 2013 “loog” ze al want ze probeerde heel aseksueel over te komen terwijl ik er dus nu achter ben dat ze een week daarvoor door n gozer op de eerste “chilling” gedaan is. Kijk dat vergeef ik haar nog dat was voor mij. Maar al die gasten erna. En begrijp me niet verkeerd ze is niet een of andere levenloze slet. Ze is een super knappe vrouw (yolanthe/kim k look a like van nature!) en dat krijgt nou eenmaal veeel aandacht dat begrijp ik ook. Het is zelfs zo dat ik het wil proberen maar het doet me teveel pijn om voor me te zien dat ze 7 weken geleden nog met n ander t bed deelde. En de feiten zijn in princiepe dat ze het dus verspreid over 5 jaar dat ik dr ken langere periodes seks heeft gehad met anderen en tussendoor met mij. Die verbintenis is er niet meer ofzo voor mij? Ik vind seks iets heel speciaals als gevoelens een rol spelen. Denkt iemand oprecht dat hier mee te leven is? vrouwen denk na in de omgekeerde wereld en geef eerlijk antwoord..
Alle reacties Link kopieren
Ze had trouwens wel degelijk andere. Er is iemand die haar gewoon zijn ex noemt. Weet dat ze huissleutels van een gozers huis had.. dat is wel degelijk iemand hebhen toch? Maanden lang ergens over de vloer komen en seksen zelfs huissleutels hebben en ex genoegd worden??
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
20-09-2018 00:42
Ze had trouwens wel degelijk andere. Er is iemand die haar gewoon zijn ex noemt. Weet dat ze huissleutels van een gozers huis had.. dat is wel degelijk iemand hebhen toch? Maanden lang ergens over de vloer komen en seksen zelfs huissleutels hebben en ex genoegd worden??

Ja?
En?
Dus?

Je houdt van haar, dan houd je hierover op en ga je met haar verder
Je kunt niet niet verkroppen (dat liegen, kan ik me voorstellen) en dan ga je niet met haar verder.

Twee smaken, meer is er niet. Dan kun je door blijven gaan over wat er wel en niet gebeurd is. Wat zij zegt en wat echt is en wat ze liegt. Uiteindelijk gaat het maar om 1 ding: vertrouw je haar genoeg om een relatie met haar te hebben. Houd je genoeg van haar om je niet druk te maken over het liegen (liegen, dat ze seks had en relaties, is niet jouw zaak)

Maar wat ik lees is wat er ook al eerder is gezegd: je houdt van een beeld van haar. Je zette haar op een voetstuk en daar is ze afgedonderd. Vraag is nu of jij een relatie aankunt met een echte vrouw ipv jouw afgodin.

De rest maakt niet uit.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als je nou eens begint met zelf eerlijk zijn. Je spreekt jezelf nogal tegen in dit topic
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
eerst had ze alleen seks, nu is het opeens weer anders. Blijf je er argumenten bij verzinnen tot iedereen het met je eens is en het haar schuld vind?

Jij bent degene die haar al 20x heeft teruggenomen, dat ben je toch echt zelf schuld.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
"Een ezel stoot zich over het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen"

Nou jij bent na 20x dus in elk geval geen ezel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
20-09-2018 00:42
Ze had trouwens wel degelijk andere. Er is iemand die haar gewoon zijn ex noemt. Weet dat ze huissleutels van een gozers huis had.. dat is wel degelijk iemand hebhen toch? Maanden lang ergens over de vloer komen en seksen zelfs huissleutels hebben en ex genoegd worden??
Tsja, ik heb ook iemand die mij ex noemt, daar heb ik echt nooit wat mee gehad hoor. En sleutels hebben is niet zo raar.

Dat het jou boeit met wie zij seks heeft als ze niet in een relatie zit met jou, dat is raar.

Als je zo van haar walgt, verbreek dan alle contact, maar doe aub niet alsof ze je iets heeft misdaan door een leven te hebben zonder jou.
Alle reacties Link kopieren
Alejandro300 schreef:
20-09-2018 00:36
Mamsvan heeft gelijk.. en ja ik wil haar ook graag ik hield zoveel van dit meisje en ik ben van mening als ik je leer kennen en we hebben een relatie dan ben je voor mij “maagd” ja.. Haar verleden boeide me niet. Maar vanaf de dag dat ik haar leerde kennen in 2013 “loog” ze al want ze probeerde heel aseksueel over te komen terwijl ik er dus nu achter ben dat ze een week daarvoor door n gozer op de eerste “chilling” gedaan is. Kijk dat vergeef ik haar nog dat was voor mij. Maar al die gasten erna. En begrijp me niet verkeerd ze is niet een of andere levenloze slet. Ze is een super knappe vrouw (yolanthe/kim k look a like van nature!) en dat krijgt nou eenmaal veeel aandacht dat begrijp ik ook. Het is zelfs zo dat ik het wil proberen maar het doet me teveel pijn om voor me te zien dat ze 7 weken geleden nog met n ander t bed deelde. En de feiten zijn in princiepe dat ze het dus verspreid over 5 jaar dat ik dr ken langere periodes seks heeft gehad met anderen en tussendoor met mij. Die verbintenis is er niet meer ofzo voor mij? Ik vind seks iets heel speciaals als gevoelens een rol spelen. Denkt iemand oprecht dat hier mee te leven is? vrouwen denk na in de omgekeerde wereld en geef eerlijk antwoord..
Met wie m'n ex het doet boeit me geen reet. Zijn zaak, zijn leven. Als iemand niet in relatie is met mij mogen ze doen wat ze willen.

Waneer ga je haar nou eens als mens zien in plaats van als bezit?
Vixxen schreef:
18-09-2018 01:08
Waarom vertelt ze je zoveel details?
Omdat het topic anders doodbloedt.
Alle reacties Link kopieren
‘The best predictor of future behavior is past behavior.’

Maw grote kans dat jij haar terug neemt, dat zij het weer uitmaakt en sex heeft met anderen en je weer terug wil daarna. Het gaat niet om goed of fout. Het gaat erom waar je wel/niet mee kan leven. Ben je het zat, neem haar dan niet terug. Kan je het nog wel een (of 2 of 20) keer aan allemaal, dan neem je haar net zo lang terug tot je het zat bent.

Of heeft ze een hele goede reden gegeven waarom het nu anders zou gaan dan alle andere keren?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven