ex loslaten

27-07-2009 11:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
waarvoor kan ik mijn ex niet loslaten?

dit is de vraag die ik mezelf al talloze keren heb gesteld.

mijn ex heb ik zo'n 2 1/2 jaar geleden ontmoet. ik typeer mezelf op dat moment als jong en onbezonnen.ik heb het idee dat ik op dat moment te graag een relatie wilde. ik vond hem helemaal geweldig. voelde kriebels als ie langskwam. in het begin ging het ok al bleek snel dat hij vaak niet terug smste op berichtjes etc. en ik ging daar dan weer op in, maakte mezelf af en toe helemaal gek! fout fout fout weet ik nu. na 2 jaar van het ja en nee verhaal had ik een aantal maanden geleden besloten dat het echt definitief klaar was.ik heb em gestuurd me nooit meer te bellen, smsen etc. ik had voor mijn gevoel de deur dicht gegooid!

en wonder boven wonder ging er een andere deur voor me open en ontmoette ik mijn huidige vriend. het gaat echt heel goed tussen hem en mij. de tegenstelling met mijn ex is zeer groot. ik voel me super bij mn vriend en hij bij mij. toen het net een tijdje leuk ging tussen mijn vriend en ik kreeg ik weer bericht van mn ex.

waar het uiteindelijk op neer kwam is dat hij me mist mij terug wil. en daar zou ie alles voor over hebben etc.hier heb ik toch weer een reactie op gegeven. er zijn gewoon teveel onbeantwoorde vragen voor mij en dat zit gewoon in mn hoofd. uiteindelijk hebben we afgesproken en was de ontmoeting best heftig. samen gehuild etc. alleen niet echt heel veel uitgepraat.er zijn nog steeds isseus. op de een of andere manier als we bij elkaar zijn gaat praten heel lastig. nu is mij na die ene afspraak wel een hoop duidelijk geworden en ben ik ook meer gerust op het hele gebeuren.

ik weet dat eea niet aan mij gelegen heeft.

alleen nu blijven de smsjes heen en weer gaan en kan ik mezelf niet bedwingen om geen reactie meer te geven. vorige week hebben we afgesproken en zijn naar

het strand geweest. samen gewandeld en een beetje bijgekletst. dit in medeweten van mijn vriend. ik wil niet liegen over mijn contact met mn ex.hij vond het prima dat we afspraken als het maar bij vriendschap blijft. nu is dat iets mijn ex juist niet wil.

nu is het probleem mezelf. ik kan mijn ex op de een of andere manier niet loslaten. iets in hem trekt mij. ik ik vindt het heel irritant. want ik hou van mijn vriend en wil hem ook niet kwijt.

is er iemand die zich hierin herkent of mischien tips heeft? help!!
"laat het gaan, laat het vallen, laat het los"... Anders loopt het uit de hand! Of maak een keuze...
Wat wil je ZELF uit dit contact halen? Hij heeft reeds aangegeven dat hij niet alleen een vriendschap wil. Dat houdt mijns inziens in dat als je dit contact houdt, je doelbewust het signaal afgeeft open te staan voor een relatie met je ex....
tsja ik weet niet. ergens is het nieuwschierigheid of hij het dit keer wel meent. en er zijn nog steeds een een hoop dingen voor mij onduidelijk. en misschien heel slecht, maar op dit moment heb ik de touwtjes in handen voor mijn gevoel. de rollen zijn omgegdraaid. maar aan de andere kant wil ik mijn vriend niet kwijt en absoluut geen pijn doen. maar ik vraag em dus af waarom ik die behoefte heb en het niet gewoon los kan laten?
met sommige mensen heb je nu eenmaal een enorme aantrekkingskracht maar helaas brengen ze ook het slechtste in je naar boven....

en anderen zijn wel relatiemateriaal...

maak daar maar een keuze in
Ik denk dat je bij je ex uiteindelijk niet gaat vinden wat je zoekt. Ook nu kunnen jullie niet echt goed praten. Het is de macht die jij nu over hem hebt.

Waarom je het niet los kan laten? Omdat je nog niet besloten hebt om het los te laten. Het is niet iets dat niet kan het is iets dat je nu nog niet wilt. Je bent te nieuwsgierig, of te gevleid. Blijkbaar denk je ook dat het geen kwaad kan voor je huidige relatie.

Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf kiest. Wil je vriendschappelijk omgaan met je ex terwijl je weet dat hij meer wilt? Of wil je wellicht ook wel weer wat met je ex (als hij zich maar lang genoeg bewijst)?

Of wil je gewoon lekker samen zijn met je huidige vriend. Als het laatste het geval is kan je het beste kiezen om je ex je ex te laten en het contact met hem op een veel lager pitje zetten.
ik dacht dat ik hem los gelaten had een paar maanden geleden. totdat ie weer contact zocht

en ik het toeliet. ik denk dat ik op dit moment idd te nieuwschierig ben.

hij weet mij toch te prikkelen. hij heeft ambities en is creatief. dingen die mij aanspreken.

maar heeft dus ook mindere kanten.

misschien zoek ik een bepaalde bevestiging dat hij niet de persoon is voor mij.

ik denk dat ik bang ben de verkeerde beslissing te maken. en dit terwijl het stemmetje

in mij allang weet dat ik geen verkeerde beslissing zal maken. en dat die beslissing er allang is!

ach ja beetje twisted ik af en toe :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven