Ex op visite
maandag 12 juni 2017 om 15:40
Ook niet als die vriendin daar totaal geen problemen mee heeft?Eslarealidad schreef: ↑12-06-2017 14:43Ik zou zelf niet bij een ex op visite gaan uit respect voor zijn vriendin.
Dat voelt voor mij zo.
maandag 12 juni 2017 om 16:02
Dan zou diegene, TO hierover ook geen topic openen. Om wel of niet weg te gaan.QueenArachnia schreef: ↑12-06-2017 15:40Ook niet als die vriendin daar totaal geen problemen mee heeft?
Ik ben te bescheiden, zou mezelf nooit opdringen in zo een situatie.
Zou aan de huidige vriendin denken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
maandag 12 juni 2017 om 16:10
maandag 12 juni 2017 om 19:59
Dit. En of haar eigen aanwezigheid niet ongemakkelijk is voor ex, niet of TO zelf de aanwezigheid van de ex ongemakkelijk zou vinden.QueenArachnia schreef: ↑12-06-2017 16:11Ik heb niet de indruk dat deze To het een probleem vindt dat de ex komt hoor.. ze vraagt zich volgens mij gewoon af wat het handigst/minst ongemakkelijk is om te doen in deze situatie.
Opvallend trouwens dat het vooral de "vriendschap met je ex kan nooit!"-roepers zijn die de anderen niet in hun waarde laten. Prima als je het niet wilt. Steeds maar weer gaan roepen dat het echt TOTAAL ABSURD is, is nogal onaardig en bovendien idioot. Jouw waarheid is niet DE waarheid.
maandag 12 juni 2017 om 20:06
Kortzichtig, bekrompen.TinyBel schreef: ↑12-06-2017 00:22Ik geloof toch echt de verhaaltjes over "vriendschap" tussen man en vrouw gewoon niet.
Er is altijd meer aan de hand (één van de twee wil meer), ofwel heb je te maken met homo's of lesbiennes.
En jep, als één van de twee écht meer wil, zal er uiteindelijk "meer" gebeuren.
Een ex die ineens na jaren wil afspreken ... daar is een geurtje aan.
Die is uit op meer dan af en toe een kerstkaart of een drankje in de kroeg.
Anders volgt ze niet al jaren zijn leven.
Dat vriendschap tussen mannen en vrouwen in jouw beperkte denkraam niet kan is tamelijk zielig.
Je kunt elkaar ook in de eerste plaats als MENS zien.
Gelukkig heeft mijn beste vriendin geen last van dit soort bekrompen denkbeelden, anders was ze niet al 20 jaar met me bevriend.
Sterker nog, we zijn ooit samen op vakantie geweest terwijl ze een relatie had. In een tentje naar Italië. Kwestie van vertrouwen. Dat ook niet beschaamd is.
O, als slechts één van de twee meer wil, gebeurt er niks. Pas als er twéé meer willen kan er wat gebeuren.
Ja, er zijn tijden geweest dat ik meer wilde met mijn beste vriendin, maar had ik haar dan moeten aanranden?
When in doubt, the auditor is always right!
maandag 12 juni 2017 om 20:32
Achterlijk jaloers kreng, party of one? Wat een nare dingen zeg jij zeg. Hoe onaantrekkelijk als je zo in een relatie staat.TinyBel schreef: ↑11-06-2017 23:46Het is niet omdat ze in de kroeg nog door één deur kunnen dat zij persé ook voor zijn nieuwe deur moet staan.
Een appje en een kerstkaartje is één zaak.
In haar ééntje zichzelf uitnodigen om die nieuwe deur te komen bekijken een andere.
(Met 10 vrienden uit de kroeg ... geen probleem.)
Ik zou ten eerste zelf een vriend of eventueel een broer uitnodigen.
En hier en daar wat "speeltjes" laten rondslingeren.
dinsdag 13 juni 2017 om 00:08
Oh ik ben ook wel eens bij ex en zijn nieiwe vriendin gaan eten: zij hadden mij uitgenodigd. Zijn vriendin was ook wel benieuwd naar mij en ik naar haar. Was heel gezellig, helemaal niet akward! Hij is hier ook op kraamvisite geweest met zijn dochter van net een paar maandjes ouder. Verder zien we elkaar eigenlijk niet meer en nu, na 10 jaar, merk ik dat het contact heel natuurlijk is teruggelopen naar eens in het jaar ofzo keer bellen. Prima zo. We zijn ruim 5 jaar samen geweest in een heel belangrijke periode van ontwikkeling: die hebben we samen doorgemaakt. Ik hield echt van hem en al wilde ik niet meer bij hem zin , die band blijft altijd een beetje en wil ik ook niet verloochenen. Hoeft ook niet, doet niks af van mijn huidige liefde. Toen mans ex een restaurantje opende zijn we daar trouwens ook een keer gaan eten. Fijn toch dat dat kan. Was ook heel gezellig!