Ex op visite

11-06-2017 23:04 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_348706 wijzigde dit bericht op 27-09-2017 13:16
Reden: Herkenbaarheid
99.92% gewijzigd
Een ex is niet voor niets een ex inderdaad: een relatie tussen hen werkte niet. Waarom zouden ze dan geen contact meer mogen houden? Ik vind een ex juist totaal geen bedreiging.
Pluisi schreef:
11-06-2017 23:40
TinyBel doe niet zo akelig. Juist goed dat vriend en ex nog door 1 deur kunnen. Gewoon thuis blijven TO het is ook jou huis.
Het is niet omdat ze in de kroeg nog door één deur kunnen dat zij persé ook voor zijn nieuwe deur moet staan.

Een appje en een kerstkaartje is één zaak.
In haar ééntje zichzelf uitnodigen om die nieuwe deur te komen bekijken een andere.
(Met 10 vrienden uit de kroeg ... geen probleem.)

Ik zou ten eerste zelf een vriend of eventueel een broer uitnodigen.

En hier en daar wat "speeltjes" laten rondslingeren :twisted:.
Waarom die behoefte om je territorium af te bakenen TinyBel. Ze weet toch al dat het jouw huis is?
Pluisi schreef:
11-06-2017 23:45
Dat zijn zelf boze exen.
Ja een beetje Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
TinyBel schreef:
11-06-2017 23:46
Het is niet omdat ze in de kroeg nog door één deur kunnen dat zij persé ook voor zijn nieuwe deur moet staan.

Een appje en een kerstkaartje is één zaak.
In haar ééntje zichzelf uitnodigen om die nieuwe deur te komen bekijken een andere.
(Met 10 vrienden uit de kroeg ... geen probleem.)

Ik zou ten eerste zelf een vriend of eventueel een broer uitnodigen.

En hier en daar wat "speeltjes" laten rondslingeren :twisted:.
Jij lijkt mij zó een fijn mens :)
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Pluisi schreef:
11-06-2017 23:40
TinyBel doe niet zo akelig. Juist goed dat vriend en ex nog door 1 deur kunnen. Gewoon thuis blijven TO het is ook jou huis.
Waarom goed?
Er zijn geen kinderen, dus er is totaal geen reden waarom ze nog contact met elkaar zouden moeten hebben
Frankly my dear, I don"t give a damn
_Marana_ schreef:
11-06-2017 23:48
Waarom die behoefte om je territorium af te bakenen TinyBel. Ze weet toch al dat het jouw huis is?
Jep. Maar die man ... die was ooit van haar.
Geen zin om hem kwijt te spelen.

Ben ik blij dat mijn man geen van zijn ex'en moet terugzien.
En ze aan de andere kant van 't land wonen :-D.
Hij heeft hun telefoonnummer toch echt nooit bijgehouden.
-
anoniem_348706 wijzigde dit bericht op 27-09-2017 13:22
Reden: Z
0.00% gewijzigd
Kut man, mijn ex zat hier laatst te poepen toen ik thuis kwam. Dat is geen goed teken begrijp ik en ik moet er dan dus op?
Nou sorry ik vind zelf een appje of iets die richting al te veel als er geen kinderen zijn is het spel. Ik snap nooit dat mensen zonodig op de hoogte moeten blijven van het leven van de ex. Ik bedoel je gaat toch niet voor niets beide je eigen weg, waarom moet je ex dan toch op de hoogte blijven en moet er "vriendschappelijk" contact zijn?? Ik heb nooit geloofd in vriendschap tussen man en vrouw en al helemaal niet tussen exen. Het is toch gwn een afgesloten hoofdstuk, waarom moet je nieuwe partner constant geconfronteerd worden met je verleden en wat jullie samen allemaal wel niet hebben meegemaakt. Noem me ouderwets of een zeikerd. I dont care, maar die "tolerantie" en altijd alles maar moeten accepteren.. ik pas
Ik kan goed door deuren met een.
En ik vind het leuk om hun nieuwe partner te zien.
Ik ben blij als het goed gaat met mijn een en nog blijer als ze gelukkig zijn met een leuke partner.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Gewoon erbij zijn als zijn ex komt. Geen probleem toch?

De ex van mijn aanstaande komt zelfs even naar onze bruiloft. Ze zijn niet voor niets uit elkaar en onze relatie is zo sterk dat, zelfs al zou ex aangeven hem terug te willen, mijn vriend daar nog niet op in zal gaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
12-06-2017 00:02
Gewoon erbij zijn als zijn ex komt. Geen probleem toch?

De ex van mijn aanstaande komt zelfs even naar onze bruiloft. Ze zijn niet voor niets uit elkaar en onze relatie is zo sterk dat, zelfs al zou ex aangeven hem terug te willen, mijn vriend daar nog niet op in zal gaan.
En zo hoort het :heart:
Als het niet om kinderen gaat zou ik niet weten waarom die ex vriendin zich nog steeds zo warm loopt om contact te onderhouden.
Gun je ex dan een leuk leven en pak je eigen leven weer op.
@Nhalove ik denk dat ieder dat voor zich samen met zijn of haar partner bepaald. Ik kan me het ook echt wel voorstellen dat je er in sommige gevallen meer problemen mee hebt.
TinyBel schreef:
11-06-2017 23:53
Jep. Maar die man ... die was ooit van haar.
Geen zin om hem kwijt te spelen.

Ben ik blij dat mijn man geen van zijn ex'en moet terugzien.
En ze aan de andere kant van 't land wonen :-D.
Hij heeft hun telefoonnummer toch echt nooit bijgehouden.
Vertrouw jij je man zo slecht?
Het moet wel van 2 kanten komen he als ze weer terug willen naar elkaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
12-06-2017 00:06
Vertrouw jij je man zo slecht?
Het moet wel van 2 kanten komen he als ze weer terug willen naar elkaar
Na 12 jaar en verschillende versierpogingen - van andere vrouwen - onder mijn neus betrouw ik mijn man wel.

Maar ik betrouw geen ex'en die persé het leven van mijn man willen volgen, nee.
TinyBel schreef:
12-06-2017 00:09
Na 12 jaar en verschillende versierpogingen - van andere vrouwen - onder mijn neus betrouw ik mijn man wel.

Maar ik betrouw geen ex'en die persé het leven van mijn man willen volgen, nee.
Wat maakt het nou uit als zij zichzelf belachelijk maakt? Hij gaat er toch niet op in zeg je.
MoirenPhae schreef:
12-06-2017 00:10
Wat maakt het nou uit als zij zichzelf belachelijk maakt? Hij gaat er toch niet op in zeg je.
Het is niet omdat ik man betrouw van zijn kant ...
Dat een een ex niet zijn hoofd zo gek kan maken dat hij alsnog na een tijd bezwijkt.
anoniem_337209 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 00:15
2.00% gewijzigd
TinyBel schreef:
12-06-2017 00:14
Dat een een ex niet zijn hoofd zo gek kan maken dat hij alsnog bezwijkt.
Dan vertrouw je hem toch niet? Je bent bang dat hij er alsnog op duikt.
TinyBel schreef:
12-06-2017 00:14
Dat een een ex niet zijn hoofd zo gek kan maken dat hij alsnog bezwijkt.
Kortom, je vertrouwt hem dus niet.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Maar waarom niet gewoon mensen in de waarde laten die er WEL een probleem mee hebben? Dat mag toch? Waarom meteen invullen dat 'die hun man niet vertrouwen', 'zelf boze exen zijn', etc? Iedereen heeft eigen grenzen en da's helemaal oke.

In TO's geval zou ik voor Nlies' optie gaan. Heeft ze zelf ook een vriend, TO? Misschien gezellig als hij ook mee komt?
Nav__ schreef:
12-06-2017 00:19
Maar waarom niet gewoon mensen in de waarde laten die er WEL een probleem mee hebben? Dat mag toch? Waarom meteen invullen dat 'die hun man niet vertrouwen', 'zelf boze exen zijn', etc? Iedereen heeft eigen grenzen en da's helemaal oke.

In TO's geval zou ik voor Nlies' optie gaan. Heeft ze zelf ook een vriend, TO? Misschien gezellig als hij ook mee komt?
Natuurlijk mag dat.
Maar als je vileine plannetjes nodig hebt om dat duidelijk te maken kan je antwoord terug verwachten.
Ik geloof toch echt de verhaaltjes over "vriendschap" tussen man en vrouw gewoon niet.
Er is altijd meer aan de hand (één van de twee wil meer), ofwel heb je te maken met homo's of lesbiennes.

En jep, als één van de twee écht meer wil, zal er uiteindelijk "meer" gebeuren.

Een ex die ineens na jaren wil afspreken ... daar is een geurtje aan.
Die is uit op meer dan af en toe een kerstkaart of een drankje in de kroeg.
Anders volgt ze niet al jaren zijn leven.
TinyBel schreef:
12-06-2017 00:22
Ik geloof toch echt de verhaaltjes over "vriendschap" tussen man en vrouw gewoon niet.
Er is altijd meer aan de hand (één van de twee wil meer), ofwel heb je te maken met homo's of lesbiennes.

En jep, als één van de twee écht meer wil, zal er uiteindelijk "meer" gebeuren.

Een ex die ineens na jaren wil afspreken ... daar is een geurtje aan.
Die is uit op meer dan af en toe een kerstkaart of een drankje in de kroeg.
Anders volgt ze niet al jaren zijn leven.
Dus als jouw 149 kilo wegende buurman met de beharing van een aap jou wil aanduwen dan gebeurt dat.
Das mooi kut vrouw, heb je helemaal geen zeggenschap over je eigen lichaam.

En ik denk zomaar, dat als ze al jaaaaaren zijn leven vólgt ze hem al veel eerde tussen haar dijen had gekregen (want hij heeft geen zeggenschap over zijn eigen lichaam).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven