EX verzwijgt nieuwe Partner
vrijdag 12 februari 2010 om 13:59
tsja ze zal wel zeggen dat ze je niet wilde kwetsen..maar kennelijk zijn jullie dan geen echte vrienden...want echte vrienden zou je wel vertellen wat belangrijk is in je leven...en mijn partner is één van de belangrijkste dingen in mijn leven...dus als ik jou dat niet zou vertellen...dan zijn we zeer oppervlakkige 'kennissen' meer echt niet.....
vrijdag 12 februari 2010 om 14:00
vrijdag 12 februari 2010 om 14:05
quote:vraagje12 schreef op 12 februari 2010 @ 14:03:
[...]
A. Na wat speurwerk op het internet, hoe triest, maar waar
B. Ik voel mij bedrogen.
En daarin ligt waarschijnlijk het antwoord op je vraag...
Kennelijk dicht jij jullie contact veel en veel meer waarde toe als zij. En dit lijkt zij in de gaten te hebben. Het zou me niks verbazen als ze je niks vertelde omdát jij jullie contact een andere waarde toekent als zij doet.
Vraagje: het mailen en bellen, op wiens initiatief gebeurt dat meestal?
[...]
B. Ik voel mij bedrogen.
En daarin ligt waarschijnlijk het antwoord op je vraag...
Kennelijk dicht jij jullie contact veel en veel meer waarde toe als zij. En dit lijkt zij in de gaten te hebben. Het zou me niks verbazen als ze je niks vertelde omdát jij jullie contact een andere waarde toekent als zij doet.
Vraagje: het mailen en bellen, op wiens initiatief gebeurt dat meestal?
Iets anders
vrijdag 12 februari 2010 om 14:07
Ja vraag het haar. Het kan zijn
1 dat ze al iets met hem had tijdens jullie relatie, zal ze toch niet toegeven
2 ze wil je niet kwetsen
3 het is uit dus ze is je geen verantwoording verschuldigd
4 je hebt het nooit gevraagd/ je was altijd jaloers tijdens de relatie dus ze verwacht een negatieve reactie
5 ze is gewoon doorgegaan met haar leven
dat zou jij ook moeten doen.
1 dat ze al iets met hem had tijdens jullie relatie, zal ze toch niet toegeven
2 ze wil je niet kwetsen
3 het is uit dus ze is je geen verantwoording verschuldigd
4 je hebt het nooit gevraagd/ je was altijd jaloers tijdens de relatie dus ze verwacht een negatieve reactie
5 ze is gewoon doorgegaan met haar leven
dat zou jij ook moeten doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:vraagje12 schreef op 12 februari 2010 @ 14:05:
[...]
Zij wilde kosten wat kost vrienden blijven en belde mij met enige regelmaat op om "te kletsen".Dan zendt zij verschillende signalen uit lijkt mij. Wel contact willen houden en belangrijke dingen verzwijgen. Kan om 1001 redenen zijn, beste kun je het gewoon eerlijk aan haar vragen waarom ze haar nieuwe relatie verborgen heeft gehouden voor jou. Niet aanvallend, gewoon rustig vragen.
[...]
Zij wilde kosten wat kost vrienden blijven en belde mij met enige regelmaat op om "te kletsen".Dan zendt zij verschillende signalen uit lijkt mij. Wel contact willen houden en belangrijke dingen verzwijgen. Kan om 1001 redenen zijn, beste kun je het gewoon eerlijk aan haar vragen waarom ze haar nieuwe relatie verborgen heeft gehouden voor jou. Niet aanvallend, gewoon rustig vragen.
Iets anders
[...]
B. Ik voel mij bedrogen.
laat los.
je B antwoord is precies waarom zij het je niet verteld heeft. maar het was beter geweest als ze dat wel had gedaan, dan had je 2 jaar geleden kunnen beginnen met los laten.
[...]
B. Ik voel mij bedrogen.
laat los.
je B antwoord is precies waarom zij het je niet verteld heeft. maar het was beter geweest als ze dat wel had gedaan, dan had je 2 jaar geleden kunnen beginnen met los laten.
vrijdag 12 februari 2010 om 14:08
vrijdag 12 februari 2010 om 14:08
[...]
B. Ik voel mij bedrogen.Dit roept wat vragen op. Hebben jullie nooit gesproken over nieuwe relaties? Heb je haar nooit gevraagd of zij iemand anders is tegen gekomen? Heeft zij de relatie verbroken? Waarom is jullie relatie op de klippen gelopen?
[...]
B. Ik voel mij bedrogen.Dit roept wat vragen op. Hebben jullie nooit gesproken over nieuwe relaties? Heb je haar nooit gevraagd of zij iemand anders is tegen gekomen? Heeft zij de relatie verbroken? Waarom is jullie relatie op de klippen gelopen?
vrijdag 12 februari 2010 om 14:09
En na een relatie vrienden willen blijven is mooi, veel mensen streven daarnaar maar het is niet iedereen gegeven. Dan zijn er ook nog eens vrienden waar je àlles aan vertelt, die àlles van je weten, en vrienden waar je af en toe oppervlakkig mee kletst maar geen grote geheimen mee deelt (hooguit een drankje als je elkaar toevallig treft in de kroeg).
Iets anders
vrijdag 12 februari 2010 om 14:12
quote:vraagje12 schreef op 12 februari 2010 @ 14:10:
[...]
Ik vroeg het haar welleens en dan zei ze dat ze geen tijd had voor nieuwe relaties. Zij heeft het uitgemaakt, en nu vermoed ik dat ze mij heeft gedumpd voor die nieuwe knakker (een knulletje van 22, en zij is 40)en wat schiet je op met die wetenschap?? Zij is nu blijkbaar gelukkig, prima toch en een knul van 22 jaar? gelijk heeft ze, als zij het naar haar zin heeft waarom niet. Ga verder met je leven. Na 2 jaar met alleen af en toe telefonisch of mail contact nog zo verliefd zijn op je ex is niet normaal.
[...]
Ik vroeg het haar welleens en dan zei ze dat ze geen tijd had voor nieuwe relaties. Zij heeft het uitgemaakt, en nu vermoed ik dat ze mij heeft gedumpd voor die nieuwe knakker (een knulletje van 22, en zij is 40)en wat schiet je op met die wetenschap?? Zij is nu blijkbaar gelukkig, prima toch en een knul van 22 jaar? gelijk heeft ze, als zij het naar haar zin heeft waarom niet. Ga verder met je leven. Na 2 jaar met alleen af en toe telefonisch of mail contact nog zo verliefd zijn op je ex is niet normaal.
vrijdag 12 februari 2010 om 14:13