Ex

09-01-2019 23:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal,

Ik zit met bepaalde situeatie omtrent mijn ex en ik wil graag anoniem blijven,

Ik zit met het volgende, mijn ex en ik hebben al bijna 2 maanden geen contact met elkaar omdat ze zei dat ze er totaal geen behoefte meer heeft aan contact en het afgerond is. Toch heb ik haar op allerlei manieren laten weten dat ik met haar wil spreken om dingen uit te spreken, ook heeft mijn ex een nieuwe Facebook account aangemaakt en daarop slechts twee geplaatst van haar zelf een foto die door mijn zelf is gemaakt tijdens de relatie en een foto waarop staat die toen die tijd na me gestuurd is, ik ben een beetje verbaasd als je bewust deze plaats van jezelf uit die bepaalde tijd en geen enkele recente foto die als profiel of omslagfoto wordt geplaats, heb het gevoel dat ze dit een beetje express doet aangezien er geen recente foto staat waar ik van mening ben als je toch zoveel moeite doet om alles waarom ook geen nieuwe foto ! , daarin in tegen geen enkel vorm van contact is geweest in de twee maanden dat tot dus ver nog duurt, ook was er bij de persoon in kwestie een verzoek voor huissleutels die per post na haar is opgestuurd en daar is ook geen reactie voor ontvangst geweest,

Groetjes Anoniempje

Nieuwe Facebook is nieuwe foto geen foto van jezelf uit de tijden van de relatie

Totaal aantal stemmen: 67

Ja (1%)
Nee (99%)
Je bent een stalker. Als iemand geen contact wil en jij doet allerlei pogingen om wel contact te hebben, dan ben je een stalker.

En je hebt wel een heel onzinnig smoesje, dat een foto ooit door jou is gemaakt, om door te gaan met stalken.

Het is niet voor niets dat je hiervoor naar de politie kan stappen. Stalken is ontzettend beangstigend en ze kan zich heel onvrij voelen.

Hou op, het komt niet meer goed en uitpraten heeft echt geen zin. Het afsluiten moet je zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Wow

Stalker alert
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Banpaal schreef:
10-01-2019 17:14
Ik kan me voorstellen dat dit je bezig houdt als je nog zoveel verdriet hebt van het verbreken van de relatie. Je kan er echter niet vanuit gaan dat wat jij vindt ook door anderen zo gevonden en beleefd worden. Blokkeer haar op je sociaal media en zorg dat je heelt zodat er ruimte ontstaat voor een leuk meisje. Sterkte.
Ja zeker , de enige reactie die ik relevant vind van alle anderen hierop,
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden
Alle reacties Link kopieren
Eng gedrag dit. En dan niet van die schoonzoon, maar van jou.
¡Apagando las luces!
Staat het hek weer open?
Ze vind die foto’s van zichzelf gewoon mooi. Het zou niet eens een logische manier van aandacht trekken zijn. Ik plaats regelmatig foto’s die door anderen zijn gemaakt, en dan zegt mijn zusje “Hey leuk die foto heb ik gemaakt” En dan denk ik oh ja nu herinner ik het mij weer. En daar houd het op. Geen speciaal sentiment naar mijn zusje toe. Geen dubbele boodschappen. Gewoon de foto’s die ik tegenkwam en waar ik mijzelf het best op vond staan.
Wat klinkt jij raar, sorry dat ik het zo zeg maar je zoekt er echt veel teveel achter, daarnaast schrijf je als een puber van de middelbare school. Als ik een foto zou hebben van mezelf waar ik heel leuk opsta welke toevallig door een ex gemaakt is, dan plaats ik hem gerust. Dit betekent dan niet dat er een verborgen boodschap achter zit.

Ze heeft duidelijk laten blijken geen contact meer te willen. Lijkt dus duidelijk en dat zou ik accepteren als ik jou was.
Anoniempje0575 schreef:
15-01-2019 00:40
Ja zeker , de enige reactie die ik relevant vind van alle anderen hierop,
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden
Haar schoonzoon? Hoe oud ben jij Dan? Ik dacht dat je een puber was. Doe niet zo ziek!
Anoniempje0575 schreef:
15-01-2019 00:40
Ja zeker , de enige reactie die ik relevant vind van alle anderen hierop,
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden
JIJ plaatst iets openbaar op internet voor mensen om naar te kijken. En als mensen dan kijken dan vind je dat raar?
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat je bezocht wordt door haar schoonzoon op Instagram?
🤔voor de rest eens met bovenstaande je klinkt als een stalker
Alle reacties Link kopieren
XxprisjuhxX schreef:
15-01-2019 11:14
Hoe weet je dat je bezocht wordt door haar schoonzoon op Instagram?
🤔voor de rest eens met bovenstaande je klinkt als een stalker
Bij stories kan je zien wie het heeft bekeken. Verder geen enkele manier om het te zien.
Zou dus betekenen dat TO ook schoonzoon in de gaten houdt, blijkbaar.
¡Apagando las luces!
Anoniempje0575 schreef:
15-01-2019 00:40
Ja zeker , de enige reactie die ik relevant vind van alle anderen hierop,
Inderdaad heeft ze een nieuwe foto geplaats van hoe ze er nu uit ziet en eerlijk gezegd staat ze op de ouderen foto’s er beter op als de huidige die ook nog is bewerkt en een zonnebril filter die haar ogen bedekken waar je vermoeidheid kan zien wat ook te zien is, tevens wordt ik regelmatig op Instagram bezocht door haar schoonzoon dus als je echt geen enkele contact wenst dan lijkt me het ook door je schoonzoon die in huis woont bij haar, deze persoon volgt mij niet en we wordt bewust gekeken na mijn activiteit daarop, alsof haar schoonzoon nu na al die commotie daar interesse in mijn leven heeft, ook is hij de vriend van haar dochter die een hekel aan me heeft, regelmatig noem ik om de twee weken en dit duurt al twee maanden, heb het gevoel geobserveerd te worden
En als dat nog niet het geval is dan lijkt me dat een goed idee.
Ze kennen je blijkbaar langer dan vandaag en houden je in de gaten. Dat je niet toevallig in de buurt bent of zo.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben blijkbaar niets te doen behalve steeds op elkaars sociale media loeren en daar geheime boodschappen uit halen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
waarschijnlijk houd hij in de gaten wat jij doet of post omdat ze last hebben van je stalk gedrag
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven