Ex

09-01-2019 23:51 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal,

Ik zit met bepaalde situeatie omtrent mijn ex en ik wil graag anoniem blijven,

Ik zit met het volgende, mijn ex en ik hebben al bijna 2 maanden geen contact met elkaar omdat ze zei dat ze er totaal geen behoefte meer heeft aan contact en het afgerond is. Toch heb ik haar op allerlei manieren laten weten dat ik met haar wil spreken om dingen uit te spreken, ook heeft mijn ex een nieuwe Facebook account aangemaakt en daarop slechts twee geplaatst van haar zelf een foto die door mijn zelf is gemaakt tijdens de relatie en een foto waarop staat die toen die tijd na me gestuurd is, ik ben een beetje verbaasd als je bewust deze plaats van jezelf uit die bepaalde tijd en geen enkele recente foto die als profiel of omslagfoto wordt geplaats, heb het gevoel dat ze dit een beetje express doet aangezien er geen recente foto staat waar ik van mening ben als je toch zoveel moeite doet om alles waarom ook geen nieuwe foto ! , daarin in tegen geen enkel vorm van contact is geweest in de twee maanden dat tot dus ver nog duurt, ook was er bij de persoon in kwestie een verzoek voor huissleutels die per post na haar is opgestuurd en daar is ook geen reactie voor ontvangst geweest,

Groetjes Anoniempje

Nieuwe Facebook is nieuwe foto geen foto van jezelf uit de tijden van de relatie

Totaal aantal stemmen: 67

Ja (1%)
Nee (99%)
Alle reacties Link kopieren
Ja het bewijs dat zij weer smoorverliefd op je is, is nu geleverd.....not. :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 14?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar....Graag alleen reacties van mensen die dit hebben meegemaakt en waarbij het goed is gekomen. Mensen met andere mening of ervaring mogen niet meer reageren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat je eens een tijdje moet nadenken over waarom dit zo belangrijk voor je is.

Rijdt ze wellicht ook nog in de auto waarin jij ooit naast haar hebt gezeten?
Slaapt ze misschien nog in het bed waarin jij naast haar lag?
Heeft ze nog dezelfde kleren?
Eet ze van dezelfde borden waarvan jullie ook samen aten?

Ik vermoed van wel. En ik vermoed dat ze om exact dezelfde redenen ook nog gebruikmaakt van foto's die uit jouw tijd stamden.

Ze heeft het met jou uitgemaakt, niet met alle spullen die zij had in de tijd dat jullie samen waren.
Alle reacties Link kopieren
Het is uit en ze heeft geen behoefte meer aan contact. Nu maak jij jezelf wijs dat ze je toch op subtiele wijze aan het teruglokken is door foto's in Facebook.

Antwoord: dit is m.i. zinsbegoocheling. Je wil iets heel graag en nu maak je jezelf wijs dat het zo is.

Je verspilt je tijd, die je had kunnen besteden met het accepteren en prettig maken van je nieuwe leven als single.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Niet te volgen.

Probeer het eens in het Nederlands.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals daar lijkt het op volgens jullie allemaal maar ik heb het luchtig gehouden en heb geen details toegelicht waarin je tot de conclusie kan komen dat deze persoon dat misschien doet om een reden:

1. Deze persoon is 50
2. Deze persoon is manipuleerbaar door haar dochter die een hekel aan me heeft.

3. Foto’s uit 2016/2017 in 2019 is wel een wereld van verschil als je toen 46 en nu 50 bent

3.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 13:35
Nogmaals daar lijkt het op volgens jullie allemaal maar ik heb het luchtig gehouden en heb geen details toegelicht waarin je tot de conclusie kan komen dat deze persoon dat misschien doet om een reden:

1. Deze persoon is 50
2. Deze persoon is manipuleerbaar door haar dochter die een hekel aan me heeft.

3. Foto’s uit 2016/2017 in 2019 is wel een wereld van verschil als je toen 46 en nu 50 bent

3.

Stel je niet zo aan, waar staat dat je alleen recente foto’s op FB mag hebben?

Ik heb ook een foto van jaren geleden, waar ik leuk op sta. Geen idee meer wie die toen heeft gemaakt. En ik zie er nog steeds zo leuk uit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 13:35
Nogmaals daar lijkt het op volgens jullie allemaal maar ik heb het luchtig gehouden en heb geen details toegelicht waarin je tot de conclusie kan komen dat deze persoon dat misschien doet om een reden:

1. Deze persoon is 50
2. Deze persoon is manipuleerbaar door haar dochter die een hekel aan me heeft.

3. Foto’s uit 2016/2017 in 2019 is wel een wereld van verschil als je toen 46 en nu 50 bent

3.
Kan allemaal.
En nu wil zij jou dus terug?

Nee joh.
Ze gebruikt gewoon foto's waarvan zij vind dat ze geschikt zijn voor fb.
Meer niet.

Als ze wat van jou wil laat ze het jou wel weten. Maar dan niet met een raad-de-foto spel. Ze is 50. Geen 15.
Alle reacties Link kopieren
Wishful thinking?
.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt , maar als je zo graag een nieuwe start wilt maken dan ben ik van mening dat je dan een nieuwe foto moet maken waar jij eruit ziet zoals je bent en niet zoals je bent, misschien trek ik dit me teveel aan maar ik begrijp niet dat je een foto plaats waar je nog lelijke reacties op krijg
Alle reacties Link kopieren
Jouw mening ja. Get over it.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 13:35
Nogmaals daar lijkt het op volgens jullie allemaal maar ik heb het luchtig gehouden en heb geen details toegelicht waarin je tot de conclusie kan komen dat deze persoon dat misschien doet om een reden:

1. Deze persoon is 50
2. Deze persoon is manipuleerbaar door haar dochter die een hekel aan me heeft.

3. Foto’s uit 2016/2017 in 2019 is wel een wereld van verschil als je toen 46 en nu 50 bent

3.
Dit zegt vooral dat jij te oud bent voor dit soort infantiele analyses.
.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn foto's van vroeger zij ook beter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Laat los, zand erover, het is over, niet meer omkijken. Binnenkort weer voorjaar. Overal nieuwe vrouwen en nieuwe kansen. Naar foto's terugblikken heeft geen zin en al helemaal niet als je erbij gaat denken waarom je ex bepaalde foto's plaatst.

Knop om.
.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, man man man. Ga wat nuttigs doen joh. Het is uit. Klaar, finito, over.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 16:27
Dat klopt , maar als je zo graag een nieuwe start wilt maken dan ben ik van mening dat je dan een nieuwe foto moet maken waar jij eruit ziet zoals je bent en niet zoals je bent, misschien trek ik dit me teveel aan maar ik begrijp niet dat je een foto plaats waar je nog lelijke reacties op krijg

Mijn God/allah/boeddha. Wat een triest gedoe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 16:27
Dat klopt , maar als je zo graag een nieuwe start wilt maken dan ben ik van mening dat je dan een nieuwe foto moet maken waar jij eruit ziet zoals je bent en niet zoals je bent, misschien trek ik dit me teveel aan maar ik begrijp niet dat je een foto plaats waar je nog lelijke reacties op krijg
Zij heeft met jouw mening niets te maken, het is namelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft ook na ruim 3 jaar nog steeds zijn profielfoto die ik destijds 3,5/4 jaar terug heb gemaakt als foto. Denk ik daar iets geks van? Nee.

Probeer het advies hier niet als aanval te zien: het is goed bedoelt. Maar als tot nu toe niemand het met jouw mening eens is, probeer dan eens open te staan voor de andere optie.

Geen aandacht en geen contact meer aan geven joh! Dan zijn al je problemen opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap waarom de relatie over is, in elk geval.
¡Apagando las luces!
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 16:27
Dat klopt , maar als je zo graag een nieuwe start wilt maken dan ben ik van mening dat je dan een nieuwe foto moet maken waar jij eruit ziet zoals je bent en niet zoals je bent, misschien trek ik dit me teveel aan maar ik begrijp niet dat je een foto plaats waar je nog lelijke reacties op krijg
Gelukkig bepaal jij dat niet voor haar.
Ze moet het dus lekker helemaal zelf weten.
Anoniempje0575 schreef:
10-01-2019 16:27
Dat klopt , maar als je zo graag een nieuwe start wilt maken dan ben ik van mening dat je dan een nieuwe foto moet maken waar jij eruit ziet zoals je bent en niet zoals je bent, misschien trek ik dit me teveel aan maar ik begrijp niet dat je een foto plaats waar je nog lelijke reacties op krijg
Ik kan me voorstellen dat dit je bezig houdt als je nog zoveel verdriet hebt van het verbreken van de relatie. Je kan er echter niet vanuit gaan dat wat jij vindt ook door anderen zo gevonden en beleefd worden. Blokkeer haar op je sociaal media en zorg dat je heelt zodat er ruimte ontstaat voor een leuk meisje. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrienden posten ook weleens een oude foto van mij: kijk toen was je nog knap. Het is niet verboden. WAnneer je niet van fake houdt dan kun je beter stoppen met facebook. Of ontvriend iedereen aan wie je je ergert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Obsessed much? Wat een onzin. Mijn ex heeft ook nog op verschillende social media een profielfoto die ik gemaakt heb. Gewoon omdat hij daar lekker op staat en omdat het een ijdel mannetje is.
Alle reacties Link kopieren
wat de....
Wie wat wil die moet wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven