Facebook vriend
zondag 11 februari 2018 om 19:59
Hallo ik heb een vraag, want ik kan dit nergens op de site terug vinden. Mijn vriend plaatst wel eens een foto of zo op zijn facebook en dan reageerd er altijd een vrouw met een like of reactie en ja heel snel is ze op de hoogte van zijn foto etc. Maar ik zie niet dat ze bevriend is met mijn vriend op facebook?
zondag 11 februari 2018 om 20:50
Star Trek heeft hier toch niets mee te maken?
maandag 12 februari 2018 om 09:53
maandag 12 februari 2018 om 09:57
ik vermoed dat TO het niet leuk vind dat een bepaalde vrouw steeds de foto,s van haar vriend op Facebook liked..
kennelijk kan ze dat niet zelf aan hem vragen want anders was deze topic er niet
maar gezien ze sinds gister ook niet meer heeft gereageerd lijkt mij dat ze ook niet meer terug komt
kennelijk kan ze dat niet zelf aan hem vragen want anders was deze topic er niet
maar gezien ze sinds gister ook niet meer heeft gereageerd lijkt mij dat ze ook niet meer terug komt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 februari 2018 om 19:29
Handig. Ben benieuwd waar die knop zitRaveMeisje schreef: ↑11-02-2018 20:14Je kan uitzetten dat je ziet wie je vrienden zijn op Facebook.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 13 februari 2018 om 08:27
Beetje jammer dat ze de vragen kwijt zijn. Daarom zijn wij op aarde: om de vragen te vinden. Ik geloof dat het zojuist gelukt is.