feeling so sad....

19-03-2008 09:49 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee, en heb besloten ook maar eens lid te worden...

Op dit moment zit ik in een hele verdrietige situatie.

Na 4,5 jaar heeft mijn vriend besloten om onze relatie te beeindigen.

Hij liep al een tijdje rond met twijfels over onze toekomst, en heeft nu besloten dat hij veel liever als goede vrienden doorgaat dan uiteindelijk met ruzie uit elkaar te gaan.

De laatste paar maanden liep onze relatie niet lekker meer, we vitten nogal op elkaar door verschillende redenen.

Ik heb aangegeven dat we dit tij wel kunnen keren als we maar gewoon meer praten en meer tijd in elkaar investeren.

Helaas ziet hij dit niet zo.

Hij heeft sinds een tijdje een erg goed contact met een vrouwelijke collega van hem, en ik had daar een raar gevoel bij.

Per ongeluk heb ik een mailtje van hem aan haar gelezen, waarin hij zij dat hij gevoelens voor haar heeft.

Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij heeft toegegeven dat hij sinds een kleine 2 week meer aan haar denkt, maar eigenlijk niet weet of hij echt verliefd is.

Het voelt in ieder geval bij lange na niet zoals hij verliefd was op mij aan het begin van de relatie.

Dit kwam als een enorme klap aan, en sindsdien ben ik zo in de war.

Ik wil heel graag als goede vrienden verder, hij is echt mijn maatje en ik moet er niet aan denken hem nooit meer te zien.

Hij denkt er net zo over, ik ben te belangrijk om helemaal te laten gaan.

Ik weet dat dit klinkt als een wanhoopsdaad van mijn kant om hem bij me te houden, maar als ik hier overheen ben wil ik echt graag goed contact met hem.

Om het allemaal nog even ingewikkelder te maken gaat hij onverwacht op uitzending in mei.

De collega heeft overigens nog niet gereageerd op zijn mailtje (nu een week terug) en dus is niet bekend of het wederzijds is.

We hebben samen een koopwoning en gaan deze pas verkopen als hij terug is, ook omdat ik het niet zie zitten alles alleen te moeten regelen.

Hij neemt wel regelmatig contact met me op en is dan wel heel lief voor me, dit maakt het natuurlijk extra dubbel.

Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen, ik ben op dit moment zo verdrietig dat huilen het enige is wat ik kan doen.

Ik weet dat ik er wel overheen kom, en dat dit gevoel niet eeuwig is, maar ik heb zo sterk het idee dat hij niet helder denkt.

Dit vanwege hoge werkdruk en verwarrende gevoelens die hij geprobeerd heeft te onderdrukken.

Hij heeft trouwens helemaal NIETS met haar gedaan, en heeft ook niet echt de intentie dat te doen, temeer omdat hij nu rust wil, en een uitzending sowieso niet een goede start van een nieuwe relatie is.

Ook heeft hij ergens nog wel gevoelens voor mij, hij houdt nog zielsveel van me.

Ik weet niet wat ik met dit bericht hier wil, maar ik dacht dat advies en van me afschrijven momenteel wel eens zou kunnen helpen...

Ter info: hij is nu 25 en ik ben bijna 29 (ik heb meerdere keren gelezen dat hiernaar gevraagd wordt )

*pakt nog een zakdoek*
weet ik.. maar werkt niet???????????? kan niet in mijn eigen

mail??????????????? is om gek te worden

maar de uitleg hou ik tegoed van je......nooit te oud om te worden bijgestuurd..............maar of ik het geleerde in partijk breng.........???????????
quote:datmeenjeniet schreef op 21 april 2008 @ 20:01:

weet ik.. maar werkt niet???????????? kan niet in mijn eigen

mail??????????????? is om gek te worden

maar de uitleg hou ik tegoed van je......nooit te oud om te worden bijgestuurd..............maar of ik het geleerde in partijk breng.........???????????

dat is idd maar af te wachten....

maar we gaan off topic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ja weet ik sorry miss understood
[quote:Jade_Jade schreef op 17 april 2008 @ 15:28:

When God Takes Something From You... He's Not Punishing You... But Merely Opening Your Hands To Receive Something Better...

Ik wil erin geloven... de tijd zal het leren...

Jade_Jade, dank je wel voor deze woorden! Zo'n opsteker kan ik zelf ook gebruiken. Niet dat ik mijn ex terug kan krijgen maar hopelijk brengt mijn scheiding me ook iets goeds.

En miss_understood: ik hoop dat deze tweede kans je heel veel goeds brengt.
quote:datmeenjeniet schreef op 21 april 2008 @ 20:09:

ja weet ik sorry miss understood

het zij je vergeven

quote:Fel schreef op 22 april 2008 @ 00:37:

[

[...]

Jade_Jade, dank je wel voor deze woorden! Zo'n opsteker kan ik zelf ook gebruiken. Niet dat ik mijn ex terug kan krijgen maar hopelijk brengt mijn scheiding me ook iets goeds.

En miss_understood: ik hoop dat deze tweede kans je heel veel goeds brengt.ik hoop het ook, zo voelt het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven