flieft!
dinsdag 18 januari 2011 om 18:45
Och jongens, ik ben verliefd. In de zin van: vlinders in m'n buik, niet kunnen slapen en eten, alleen aan hem denken. Ik voel me weer 13, echt waar.
Mijn vraag aan jullie: wanneer was je voor het laatst verliefd, hoe lang duurde het en kwam er iets moois uit? Gewoon om even te peilen wat dit gevoel me gaat brengen
Mijn vraag aan jullie: wanneer was je voor het laatst verliefd, hoe lang duurde het en kwam er iets moois uit? Gewoon om even te peilen wat dit gevoel me gaat brengen
dinsdag 18 januari 2011 om 18:48
Leuk! Geniet ervan
Ben zelf momenteel ook best wel verliefd maar durf nog niet alle gevoelens de vrije loop te laten.. ben gekwetst in vorige relaties en wil het rustig aan doen, hij ook dus dat is wel goed voor mij.. Maar het is heerlijk haha
anoniem_102844 wijzigde dit bericht op 18-01-2011 18:48
Reden: typefout
Reden: typefout
% gewijzigd
dinsdag 18 januari 2011 om 18:48
Was het maar zo dat je bij ieder verliefd gevoel kon peilen wat het zou gaan worden
Ik ben al 12 jaar samen met mijn vriend, ik ben niet meer verliefd zoals toen, maar kan nog wel verliefde momenten hebben. Niet meer dat gevoel van niet eten en slapen etc maar wel een warm gevoel in mijn buik als hij weer iets liefs doet wat ik totaal niet zag aankomen.
Ik ben al 12 jaar samen met mijn vriend, ik ben niet meer verliefd zoals toen, maar kan nog wel verliefde momenten hebben. Niet meer dat gevoel van niet eten en slapen etc maar wel een warm gevoel in mijn buik als hij weer iets liefs doet wat ik totaal niet zag aankomen.
dinsdag 18 januari 2011 om 18:51
Hier ongeveer twee jaar geleden zwaar verliefd. Oeff ik had het zwaar te pakken! Nu bijna twee jaar verder en we zijn nog steeds bij elkaar. Niet meer zwaar verliefd het is een houden van geworden, maar soms doet hij iets of zegt hij iets en komen de vlinders weer terug en voel ik me weer op een roze wolk
Geniet ervan !!!
Geniet ervan !!!
dinsdag 18 januari 2011 om 19:19
Ruim anderhalf jaar geleden begon het, de meest recente verliefdheid. Hoewel ik niet in het diepe durfde te springen met hem omdat ik een lange nare relatie achter de rug had, was het niet tegen te houden...
We wonen nu ruim een half jaar samen, jaar relatie en dus anderhalf jaar verliefd... Eigenlijk nog steeds zo als in het begin!
Okee het leven is wat genormaliseerd en nu doe ik ook weer dingen zonder hem, maar het gevoel is eigenlijk nog hetzelfde...
Nooit gedacht dat je zo lang vlinders kon voelen, bijna aan één stuk door
We wonen nu ruim een half jaar samen, jaar relatie en dus anderhalf jaar verliefd... Eigenlijk nog steeds zo als in het begin!
Okee het leven is wat genormaliseerd en nu doe ik ook weer dingen zonder hem, maar het gevoel is eigenlijk nog hetzelfde...
Nooit gedacht dat je zo lang vlinders kon voelen, bijna aan één stuk door
dinsdag 18 januari 2011 om 19:22
Goed om te horen dat jullie er ook zo van genoten/genieten. Sjonge, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na een jaar nog verliefd was of verliefde gevoelens had. Mooi hoor.
Ja, ik weet dat het wederzijds is want ik heb maar gewoon gezegd wat ik voel (oké, ik had wel een fles wijn op). En het was allemaal best wel heftig want ik had tot een paar dagen geleden een moeizame relatie. Dus het is niet alleen maar leuk en mooi. Maar dat wordt het wel, althans, dat hoop ik.
Ja, ik weet dat het wederzijds is want ik heb maar gewoon gezegd wat ik voel (oké, ik had wel een fles wijn op). En het was allemaal best wel heftig want ik had tot een paar dagen geleden een moeizame relatie. Dus het is niet alleen maar leuk en mooi. Maar dat wordt het wel, althans, dat hoop ik.
dinsdag 18 januari 2011 om 19:54
Ik ben verliefd op een jongen die ik 3 jaar geleden leerde kennen op de universiteit. We zagen elkaar niet veel en er was ook niets tussen ons, alhoewel ik hem wel erg leuk vond. Hij was alleen bijna afgestudeerd en 7 jaar ouder dan ik (en dat was best veel toen ik 17 was).
Inmiddels is hij terug van twee jaar wonen in Zwitserland. We kwamen elkaar toevallig tegen in een café en raakten aan de praat. En hoe meer we afspraken, praatten, en koffie dronken, hoe meer bleek dat we van dezelfde dingen houden, dezelfde humor hebben en elkaar aanvullen. Dat deed me pijn omdat ik een relatie had, en ik wist niet dat vriendschap/liefde zo veel completer kon zijn dan dat ik en mijn vriend hadden. Nu is het uit met mijn vriend en wil ik het even rustig aan doen. Niet meteen me in een nieuwe relatie storten maar kijken of het iets is.
Och en hij is oud, werkloos en hij draagt altijd bergschoenen en hippiekleren. Maar dat kan me niets schelen. Beter nog: ik vind het heerlijk.
Inmiddels is hij terug van twee jaar wonen in Zwitserland. We kwamen elkaar toevallig tegen in een café en raakten aan de praat. En hoe meer we afspraken, praatten, en koffie dronken, hoe meer bleek dat we van dezelfde dingen houden, dezelfde humor hebben en elkaar aanvullen. Dat deed me pijn omdat ik een relatie had, en ik wist niet dat vriendschap/liefde zo veel completer kon zijn dan dat ik en mijn vriend hadden. Nu is het uit met mijn vriend en wil ik het even rustig aan doen. Niet meteen me in een nieuwe relatie storten maar kijken of het iets is.
Och en hij is oud, werkloos en hij draagt altijd bergschoenen en hippiekleren. Maar dat kan me niets schelen. Beter nog: ik vind het heerlijk.
dinsdag 18 januari 2011 om 23:00
quote:kaneelbroodje schreef op 18 januari 2011 @ 18:45:
Mijn vraag aan jullie: wanneer was je voor het laatst verliefd,NU hoe lang duurde hetduurt nog wel even, denk ik en kwam er iets moois uit?da's afwachten.. Gewoon om even te peilen wat dit gevoel me gaat brengen verliefd zijn is geweldig en een kwelling tegelijk. Sjonge.
Mijn vraag aan jullie: wanneer was je voor het laatst verliefd,NU hoe lang duurde hetduurt nog wel even, denk ik en kwam er iets moois uit?da's afwachten.. Gewoon om even te peilen wat dit gevoel me gaat brengen verliefd zijn is geweldig en een kwelling tegelijk. Sjonge.
dinsdag 18 januari 2011 om 23:05
dinsdag 18 januari 2011 om 23:27
In love as we speak!!
Sinds een paar maanden.
Heerlijk om weer een bakvis te zijn, moeilijk omdat deze verliefdheid ontstaan is vanuit een rotsituatie zit er ook een randje aan.Maar dat maakt het ook weer tot een verbondenheid.
Nou ja, mijn gevoelens waren aan het opborrelen en er werden uitspraken uitgelokt die ik er uit flapte( via sms) voordat ik er goed en wel over nagedacht had.
En toen zijn we als twee domme pubers er aan begonnen.
Heel verlegen ineens terwijl we elkaar al jaren kennen .
Inmiddels zijn we samen head over heals en klikt het enorm!
Sinds een paar maanden.
Heerlijk om weer een bakvis te zijn, moeilijk omdat deze verliefdheid ontstaan is vanuit een rotsituatie zit er ook een randje aan.Maar dat maakt het ook weer tot een verbondenheid.
Nou ja, mijn gevoelens waren aan het opborrelen en er werden uitspraken uitgelokt die ik er uit flapte( via sms) voordat ik er goed en wel over nagedacht had.
En toen zijn we als twee domme pubers er aan begonnen.
Heel verlegen ineens terwijl we elkaar al jaren kennen .
Inmiddels zijn we samen head over heals en klikt het enorm!
woensdag 19 januari 2011 om 01:29
Hier nog een die tot over haar oren verliefd is. En voor het eerst in mijn leven voelt het als gelijkwaardig (eerste ex was gekker op mij dan ik op hem, tweede ex andersom, derde ex weer zoals de eerste). Ben ergens nog wel wat terughoudend, want hij is nog niet zo lang geleden gescheiden en ben bang om de 'rebound' te worden...
Ondertussen check ik om de vijf minuten m'n telefoon en bellen we elke avond minimaal een uur als we elkaar die dag niet zien. Ben 31, maar voel me weer 16!
Ondertussen check ik om de vijf minuten m'n telefoon en bellen we elke avond minimaal een uur als we elkaar die dag niet zien. Ben 31, maar voel me weer 16!
woensdag 19 januari 2011 om 07:39
@this moment!!! & al bijna 2 jr. Hij vroeg me mee uit eten, kende hem toen een uurtje & was gezellig, dus ja gezegd, maar geen vlinders. Een week later kwamen ze nog voor t voorgerecht op was & zijn niet meer vertrokken Veel samen geweest, na een jaar m'n eigen huis opgezegd, dit jaar eind augustus trouwen!!!!!
Idd nu niet meerzo erg dat alles samen moet, maar wel met enige regelmaat zo'n heerlijke vlaag van verstandsverbijstering/vlieddheid.....
Idd nu niet meerzo erg dat alles samen moet, maar wel met enige regelmaat zo'n heerlijke vlaag van verstandsverbijstering/vlieddheid.....