Fluisteren in het openbaar
vrijdag 23 december 2011 om 10:33
Wat vinden jullie hiervan? Het gebeurt mij steeds vaker: mensen die met elkaar fluisteren. Ik vind dat heel onbeleefd en heb hier gisteren ook wat van gezegd (twee collega's die zaten te fluisteren). Zij vonden dat ik hier niets van mocht zeggen: het ging niet over mij en ik had er toch geen last van? Ik heb hier wel last van: ik kan niet tegen dat gemurmel en ik vind het trouwens erg onbeleefd( ongeacht het onderwerp).
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
vrijdag 23 december 2011 om 10:40
quote:aardappelhoofd schreef op 23 december 2011 @ 10:38:
Inderdaad irritant en onbeleefd. Als het om een verassing gaat o.i.d. zorg je maar dat je dat samen bespreekt waar niemand bij is, loop even weg ofzo.Als het gaat om een verAssing, zou ik toch overwegen om te fluisteren. Weet niet of TO dat van tevoren wel wil weten.
Inderdaad irritant en onbeleefd. Als het om een verassing gaat o.i.d. zorg je maar dat je dat samen bespreekt waar niemand bij is, loop even weg ofzo.Als het gaat om een verAssing, zou ik toch overwegen om te fluisteren. Weet niet of TO dat van tevoren wel wil weten.
vrijdag 23 december 2011 om 10:41
vrijdag 23 december 2011 om 10:44
Ik vind het heel erg onbeleefd. Ik had ooit 2 collega's die dat ook deden. Dat ging zo ver dat mede daarom hun contracten niet werden verlengd.
Ook blikken naar elkaar werpen tijdens vergaderingen, en opeens gaan lachen als een andere collega wat zei, dat soort puber gedrag.
Goed dat je er wat van gezegd hebt!
Ook blikken naar elkaar werpen tijdens vergaderingen, en opeens gaan lachen als een andere collega wat zei, dat soort puber gedrag.
Goed dat je er wat van gezegd hebt!
vrijdag 23 december 2011 om 10:51
vrijdag 23 december 2011 om 10:56
Is heel onbeleefd, en sneaky. De keren dat ik het toepaste is ook alleen maar in situaties dat ik iets zag en het wilde delen zonder dat het "onderwerp" het hoorde. Dat is gewoon zo, inmiddels ben ik het ontgroeid hoor
Partner heeft er wel een handje van om dan portugees te gaan praten zodat niemand het verstaat, ook zo'n fout ding.
Partner heeft er wel een handje van om dan portugees te gaan praten zodat niemand het verstaat, ook zo'n fout ding.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 23 december 2011 om 11:20
"Ach, en al dat gedoen op die telefoontjes, pads en wat nog meer, dat is ook fluisteren! (Ja, ik erger me er heel erg aan, social media is asociaal!)"
Ben ik met je eens, maar daar heb je verder weinig last van. Ik denk trouwens dat mijn collega's per mail verder zijn gegaan over mij. Dat doet mij dan weer erg weinig en zit ik niet mee.
Ben ik met je eens, maar daar heb je verder weinig last van. Ik denk trouwens dat mijn collega's per mail verder zijn gegaan over mij. Dat doet mij dan weer erg weinig en zit ik niet mee.
vrijdag 23 december 2011 om 11:45
quote:mali30 schreef op 23 december 2011 @ 10:56:
Is heel onbeleefd, en sneaky. De keren dat ik het toepaste is ook alleen maar in situaties dat ik iets zag en het wilde delen zonder dat het "onderwerp" het hoorde. Dat is gewoon zo, inmiddels ben ik het ontgroeid hoor
Haha, dat herken ik.
Maar acht dat doe ik zelf ook als ik bijv. in de VS op vakantie ben (nederlands gaan praten op zulke momenten dus)
Haha, dat herken ik.
Maar acht dat doe ik zelf ook als ik bijv. in de VS op vakantie ben (nederlands gaan praten op zulke momenten dus)