‘Forever Together’

24-01-2019 06:25 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Al een tijdje lees ik mee op het forum en nu toch maar een account aangemaakt vanwege de (meestal) wijze adviezen.

Situatie: vriend en ik zijn inmiddels een halfjaar samen. Ik ben hartstikke gek op hem. Er is een hele fijne klik, maar ik kwam wat aan het nadenken nadat ik een artikel had gelezen op internet waar een vrouw in vertelde dat ze het vanaf moment 1 wist dat hij De Ware was en dat ze voor altijd samen met hem wilde zijn.
Ik weet niet waarom, maar ik dacht na hoe dat voor mij voelde. Als ik aan die termen zwaar til, dan voelt dat hartstikke benauwd op de één of andere manier. Waarom weet ik niet. Ik dacht al: zit het gevoel voor mijn vriend niet goed of ben ik gewoon ontzettend nuchter? Toen begon ik te denken: hoe voelt liefde dan eigenlijk? Ik ben hartstikke gek op mijn vriend, maar omdat voor altijd samen willen zijn mij benauwd, dacht ik: houd ik ons niet voor de gek? Tegelijkertijd zou ik hem niet willen missen, kijk ik er naar uit om bij hem te zijn en ik heb weleens gefantaseerd hoe het zou zijn om samen te wonen, maar mijn vraag is: hoe kijken jullie daar tegen aan? Moet je dat gevoel inderdaad hebben of kun je de lat ook iets minder hoog leggen?
Be-grape-n?
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
24-01-2019 19:28
Ja dat vind ik ook vaak bijzonder. Het is mij niet gelukt als 26 jarige er is altijd wel iemand het zat.
Hoe oud ben jij nu?

Ja zolang je nog zoekende bent heb je inderdaad soms het gevoel of dit alles is.
Ik denk vooral dat ik nooit kritisch genoeg ben geweest in het begin. Er waren altijd al vrij snel scheurtjes ik heb nu de voorselectie nogal rigoureus aangepakt. En op mn vriend na heb ik nooit meer dan 2 dates gehad met iemand.
Alle reacties Link kopieren