Forumvriendinnen

25-09-2009 10:01 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar (8). Ooit had ik er meer.

Maar aangezien ik me heel erg vergiste in 1 van die vriendinnen, raakte ik anderen kwijt en daar baal ik van.

Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Ja. Precies hetzelfde eigenlijk
Wat versta je onder een forumvriendin? Iemand die je ook buiten het forum spreekt? Dan heb ik er nul.
En toen...?
Bedoel je nu mensen waarmee je via de vriendenfunctie vrienden bent geworden? Of mensen die jij op het forum als vrienden beschouwt? Of die je inmiddels in het echt als vrienden beschouwt?
Peas on earth!
Ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt.
Al heb ik wel meer dan 8 vriendinnen overgehouden aan dit forum. Maar die zijn niet uit het betreffende groepje.
Ik heb geen vriendinnen van het forum IRL. En dat wil ik ook niet. Ik heb mijn vriendinnen in m'n priveleven en prive en forum hou ik strikt gescheiden.
...
Die forumvriendinnen zijn vriendinnen die ik hier heb ontmoet maar die ik inmiddels IRL ook beter ken.
Jeumig, Charlotte, is dit een verwijzing naar je net gesloten (niet voor niks) topic?

Heb je PMS?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
*aai over de bol*

Geen irl-buddies via een forum.
BGB, dat maak jij ervan (verwijzing). Maar ik wil het er nog wel even over hebben, hoor maar dat schijnt niet te mogen.
Charlotte, heb je mijn post gezien waarmee het topic gesloten werd? Ik wil je niet de mond snoeren en heb al helemaal geen zin in waarschuwingen of bans uitdelen. Misschien kan je beter mijn goedbedoelde advies opvolgen en het er bij laten, óf gaan mailen.

Dit geprovoceer is toch eigenlijk te kinderachtig voor woorden, vind je zelf ook niet?
quote:Charlotte69 schreef op 25 september 2009 @ 10:14:

maar dat schijnt niet te mogen.Gek he?
Ik noem iemand niet zo snel een vriend eigenlijk.

Er zijn hier ontzettend veel mensen die ik aardig tot fantastisch vindt maar of ik die ooit in het echt ga zien, geen idee.

Mijn werkelijke rl vrienden die ik van hier heb, zijn op één hand te tellen. De leuke contacten die ik virtueel heb en die soms best heel diep gaan, zijn ontelbaar (overdreven maar in ieder geval talrijk).
Haha Charlotte, lekker subtiel dit topic (maar dat mag ik wel). Ik wil alleen even kwijt dan ik niets begrijp over de willeur op dit forum: een blog moet kunnen, meerdere topics hierover moeten kunnen, maar jouw topic niet. Vreemd.

On topic: (nog) geen RL vrienden overgehouden aan dit forum, maar dat zou ook een beetje snel zijn na 3 weken (dit is geen hengelpoging ).
Een angel als vriendin is altijd makkelijk en ik heb wel degelijk het gevoel dat je mij de mond probeert te snoeren.

Dit topic heb ik niet geopend om 1 bepaalde forummer te bashen. Dit topic heb ik geopend om ervaringen te delen en om mijn 'verloren' forumvriendinnen te laten weten dat ik ze mis.
Ja, ik heb dit ook meegemaakt.

Vond het best heftig te ontdekken dat ik mijn beeld dat ik van iermand had, moest bijstellen.

Heb er wel van geleerd. Ook dat niet alles soms is wat het lijkt, en omdat ik zelf eens de pineut was: dat er altijd een andere kant aan een verhaal zit en het heel fijn is als mensen voor je opkomen en sowieso de moeite nemen verder te kijken.

Verder veel lieve mensen leren kennen hier. Mijn beste vriendinnen ken ik van het forum.
Volgens mij is de drempel op het internet lager met veel dingen. Dus je voelt je sneller bij iemand betrokken, je kunt je makkelijk uiten, er is snel een klik. Ik denk eerlijk gezegd dat mensen dat vrij vlot verwarren met een werkelijke vriendschap.

Veel van de internet contacten blijken namelijk uiteindelijk weinig om het lijf te hebben.

Dat wil niet zeggen dat het contact niet heel intensief kan zijn maar het is ook makkelijker om weer te verliezen, zonder kwade opzet vaak overigens.

Mijmer ik nu even voor mezelf. Het is puur hoe ik er tegenaan kijk natuurlijk.
Tuulijk Charlotte, zie je eigen post om 10.14

En over je insinuatie heb ik maar 1 ding te zeggen: als je vindt dat ik niet objectief ben: mail naar Naomi. Mailadres staat in je vorige topic.

Iris: we modereren niet op de blogs, alleen op het forum. De reden voor sluiting van "Charlottes topic" vind je in betreffende topic.
quote:Charlotte69 schreef op 25 september 2009 @ 10:21:

Een angel als vriendin is altijd makkelijk .

Alle soorten vriendinnen zijn makkelijk.....

1 forumvriendin die ik echt ken en in het echt ook een vriendin is geworden. Goeie ook. Verder niet, mail af en toe over en weer wat, zijn best een paar mensen waarvan ik denk, die wil ik heel graag zien omdat ik verwacht dat we het goed kunnen vinden, maar ik vind het best zo.
Heb ik nu weeeeeeeeeeeer een rel gemist????

Ik ken niemand van hier irl.

Op het forum heb ik wle mijn voorkeuren maar of dat wederzijds is???

Sommige mensen zou ik wel eens willen ontmoeten. Eens kijken of het dan ook klikt of dat het enrom tegenvalt, dat kan natuurlijk ook.

Ach eigenlijk is het prima zo.
quote:Iseo schreef op 25 september 2009 @ 10:21:

Ja, ik heb dit ook meegemaakt.

Vond het best heftig te ontdekken dat ik mijn beeld dat ik van iermand had, moest bijstellen.

Heb er wel van geleerd. Ook dat niet alles soms is wat het lijkt, en omdat ik zelf eens de pineut was: dat er altijd een andere kant aan een verhaal zit en het heel fijn is als mensen voor je opkomen en sowieso de moeite nemen verder te kijken.

Verder veel lieve mensen leren kennen hier. Mijn beste vriendinnen ken ik van het forum.

Ik weet dat dit topic voor jou een half jaar te laat komt en dat accepteer en respecteer ik. Toch mis ik je...
Echt vriendinnen zou ik ze denk ik niet noemen, maar met 5 meiden die ik ken van hetforum heb ik online veel contact en om de zoveel maanden spreken we met zn allen af.

(ik mis trouwens ook áltijd de rellen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven