Fysieke aantrekkingskracht tussen man en vrouw..

07-03-2010 09:41 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies and gentlemen..?

Ik vraag me af of een sterke, sexuele fysieke aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw voor altijd tussen hen aanwezig zal blijven..Ook al hebben ze weinig of geen contact meer. Dan heb ik het over de man, zal de man zich altijd wel aangetrokken voelen tot de vrouw met wij die sexuele klik heeft..?

Dit zijn ook gevoelens, welliswaar anders dan echte liefde..of is het ook een vorm van liefde..?

Graag leuke en serieuze reacties
Hehe, kan ik eindelijk gaan douchen
quote:ladiosa schreef op 07 maart 2010 @ 12:06:

[...]

oh god niet nog zo'n opgeblazen Ego he? :P Deze smiley betekent vaak: voorgaande opmerking niet al te serieus nemen. Zal ik er voor jou ook nog [humor & sarcasme modus aan] voor zetten ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:vlammetje schreef op 07 maart 2010 @ 12:10:

Mag wel dicht ja... Vond de opmerking van Ladiosa wel helemaal geweldig, over dat gouden lichaamdeel... Ja maar... ja maar.... ik ben ook best wel geweldig! (en zo bescheiden ook)
Ah... tijd om nuttige dingen te doen.
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 12:12:

[...]

Deze smiley betekent vaak: voorgaande opmerking niet al te serieus nemen. Zal ik er voor jou ook nog [humor & sarcasme modus aan] voor zetten ?

Gaarne

Ik vergeet altijd de smileys hier
quote:pooky schreef op 07 maart 2010 @ 12:08:

Terecht Angel, ik ben niet gauw geschokt, maar deze "dame" spande wel de kroon. Ik wil wel even vermelden dat ik het jammer vind niet de tijd te hebben gekregen om de eervolle titel "zure appel" te kunnen behalen.

Bij deze: zure appel!

Igoneh; zie waarschuwing- en blokkadetopic
quote:pooky schreef op 07 maart 2010 @ 12:08:

Terecht Angel, ik ben niet gauw geschokt, maar deze "dame" spande wel de kroon. Ik wil wel even vermelden dat ik het jammer vind niet de tijd te hebben gekregen om de eervolle titel "zure appel" te kunnen behalen.

Ik had 'm bij m'n 2e post al binnen, dus hebt het toch niet helemaal handig aangepakt. Blijven oefenen!
quote:Viva Angel5 schreef op 07 maart 2010 @ 12:13:

[...]

Bij deze: zure appel!

Igoneh; zie waarschuwing- en blokkadetopic Dank je!
quote:Perel schreef op 07 maart 2010 @ 11:36:

Ik haak af.

Ga mijn zuurkool alvast opzetten voor vanmiddag.We kunnen een kook/topic/workshop beginnen met zure producten.

Met veeel zure appels.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Thx Angel !! Kan ik eindelijk gaan sporten !!

* mompelt zachtjes iets over Goddelijk Lijf enzo *

(ow shit, alweer de [humor & sarcasme modus] vergeten
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:floor72 schreef op 07 maart 2010 @ 12:14:

[...]

Ik had 'm bij m'n 2e post al binnen, dus hebt het toch niet helemaal handig aangepakt. Blijven oefenen!
quote:ladiosa schreef op 07 maart 2010 @ 12:04:

[...]

Volgens de door jou gestelde regeltjes mag je niet persoonlijk worden, remember?

In reactie: maar dat is nou net het enige wat mannen met jou willen he... snelle neuk en gauw weg.

Of durf je te stellen dat ie innig verstrengeld met je in slaap valt nadat hij je als zaadspons heeft gebruikt?zaadspons, die zal ik nooit meer vergeten!
.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 07-03-2010 12:23
Reden: de vogel was al gevlogen
% gewijzigd
.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 07-03-2010 12:23
Reden: dubbel
% gewijzigd
* droogt de tranen van het lachen en gaat met een enorm goed humeur aan het werk strakkies! Wat een heerlijke soap! *
quote:Star schreef op 07 maart 2010 @ 12:22:

[...]

Zet dat dan in je OP wichtje.

Nou, volgens mij was het TO zelf die OT ging. Zij begon over ragebollen en zure appels.

quote:Bloesie schreef op 07 maart 2010 @ 12:22:

* droogt de tranen van het lachen en gaat met een enorm goed humeur aan het werk strakkies! Wat een heerlijke soap! * Ja en het drama gehalte is een reflectie van The B&B.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Aantrekkingskracht en afstotelijk gedrag........

Dè basisingredïenten, hoge kijkcijfers gegarandeerd!
Ladiosa:
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nah slotje maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven