Fysieke aantrekkingskracht tussen man en vrouw..

07-03-2010 09:41 345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies and gentlemen..?

Ik vraag me af of een sterke, sexuele fysieke aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw voor altijd tussen hen aanwezig zal blijven..Ook al hebben ze weinig of geen contact meer. Dan heb ik het over de man, zal de man zich altijd wel aangetrokken voelen tot de vrouw met wij die sexuele klik heeft..?

Dit zijn ook gevoelens, welliswaar anders dan echte liefde..of is het ook een vorm van liefde..?

Graag leuke en serieuze reacties
Aha, je SV is een serieuze relatie met een ander gestart en jij wilt weten of je voor altijd een speciaal plekje in zijn hart houdt? Neuh, denk het niet. En natuurlijk is seksuele aantrekkingskracht geen vorm van liefde.

Ik hoop dat je mijn reactie leuk en serieus genoeg vindt.
Nee, dat kan gewoon over gaan.
als het een sexuele relatie betrefd (dus geen liefde) ging het dus om de sexuele aantrekkingskracht (dus je bent lekker en we gaan lekker sexe) ..

ja dat kan blijven bestaan want de sex was goed.. maarre.. ik snap niet wat je hiermee wil bereiken, want als hij een liefdesrelatie heeft bij iemand anders, wat is je doel?

wil je hem opnieuw verleiden ofzo omdat de sex zo goed was? hem weghouden bij een ander?
quote:wuiles schreef op 07 maart 2010 @ 09:45:

Aha, je SV is een serieuze relatie met een ander gestart en jij wilt weten of je voor altijd een speciaal plekje in zijn hart houdt? Neuh, denk het niet. En natuurlijk is seksuele aantrekkingskracht geen vorm van liefde.

Ik hoop dat je mijn reactie leuk en serieus genoeg vindt.Denk het eerlijk gezegd niet en hoe kom jij daar bij? Ik denk dat je de topic niet begrijpt, het gaat erom wat zoiets doet met man en vrouw. En hoe weet jij nou of een intense aantrekkingskracht geen vorm van liefde is..? Bewijs het maar, zou ik zeggen.
quote:MEFunny schreef op 07 maart 2010 @ 09:50:

als het een sexuele relatie betrefd (dus geen liefde) ging het dus om de sexuele aantrekkingskracht (dus je bent lekker en we gaan lekker sexe) ..

ja dat kan blijven bestaan want de sex was goed.. maarre.. ik snap niet wat je hiermee wil bereiken, want als hij een liefdesrelatie heeft bij iemand anders, wat is je doel?

wil je hem opnieuw verleiden ofzo omdat de sex zo goed was? hem weghouden bij een ander?Nie zo zuur, Funny. Ik wil niemand weghouden bij een ander en waarom begin jij ook over een liefdesrelatie? Daar gaat de topic toch niet over. Er speelt wel wat meer dan alleen sex, anders zou hij niet zo raar doen, maar ik vraag me dus af wat zoiets doet met een mens.
- het openingsbericht is te vaag om er veel zinnigs over te kunnen zeggen.

- TO laat (nu al) duidelijk merken dat ze geen prijs stelt op reakties die niet in haar straatje passen

Conclusie: zinloos topic.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Zamirah schreef op 07 maart 2010 @ 09:50:

Nee, dat kan gewoon over gaan.Denk je..? Ik weet wel 100% zeker dat als je de persoon weer ziet met wie je dus die klik hebt, dat het weer gaat fladderen in je buik
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 10:00:

- het openingsbericht is te vaag om er veel zinnigs over te kunnen zeggen.

- TO laat (nu al) duidelijk merken dat ze geen prijs stelt op reakties die niet in haar straatje passen

Conclusie: zinloos topic.Ik weet dat begrijpend lezen heel moeilijk kan zijn en reacties zijn altijd welkom, maar graag aan on-topic blijven, svp.
Waarom vraag je het dan.

Reactie op het 100% zeker weten blablabla...
ik zeg altijd maar zo: geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wilt weten.....
quote:Zamirah schreef op 07 maart 2010 @ 10:03:

Waarom vraag je het dan.

Reactie op het 100% zeker weten blablabla...Dat is mijn mening, mag ik? Jezes. Nu zou ik graag willen dat jij je mening onderbouwt of is dat te moeilijk..?
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:01:

[...]

Denk je..? Ik weet wel 100% zeker dat als je de persoon weer ziet met wie je dus die klik hebt, dat het weer gaat fladderen in je buik als je het zo goed weet dan snap ik niet waarom de topic is gemaakt...
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:02:

[...]

Ik weet dat begrijpend lezen heel moeilijk kan zijn en reacties zijn altijd welkom, maar graag aan on-topic blijven, svp.

En wat is het topic ? Wat is de situatie, wat is er gebeurd ?

Waar moeten we op reageren ?

Tot nu toe zie ik alleen vaag geneuzel van je.
quote:danivo schreef op 07 maart 2010 @ 10:06:

ik zeg altijd maar zo: geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wilt weten.....Hahaha, ik wil het dus WEL weten. Weet jij het ook niet, that makes the two of us.
haha, geweldig! je wil helemaal geen reacties, je wil alleen bevestiging van dat wat jij blijkbaar zelf al lang denkt te weten!

En trouwens, sexuele aantrekkingskracht kan zeker weten over gaan. Je kan opeens trekjes zien die iemand minder aantrekkelijk maken, je kan opeens iemand tegenkomen waar al je vlinders naartoe fladderen, je smaak kan veranderen.

Maar als jij vast wil houden aan de gedachte dat iemand altijd op je blijft vallen en je altijd 'de gevaarlijke' vrouw blijft die een risico vormt... tja, het kan. Maar of je daar blij mee moet zijn als iemand buiten de seks eigenlijk niet geïnteresseerd is?
...
De ene keer kan het wel, de andere keer niet. Ik heb ook wel eens iemand terug gezien waarbij ik me afvroeg wat ik in Godsnaam opwindend aan hem vond.De aantrekkingskracht kan er zijn vanaf de eerste keer dat je elkaar ziet en heeft dus niets met liefde te maken.
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 10:08:

[...]

En wat is het topic ? Wat is de situatie, wat is er gebeurd ?

Waar moeten we op reageren ?

Tot nu toe zie ik alleen vaag geneuzel van je.Niet zo zuur, ik zal even mn andere bericht er bij plaatsen, misschien geeft je dat wat meer duidelijkheid.
Normaal gesproken zou ik nu de neiging krijgen om het openingsbericht te kopiëren maar aangezien er toch al niets in staat lijkt me dat in dit geval niet nodig.
Dames, wellicht helpt het als jullie het epistel van SexyBitch lezen dat ze hier bij andere topics (stil na eerste date..., afwijzing en teleurstelling...) heeft neergezet. Volgens mij is ze under the spell geraakt van een of andere foute vent...
quote:Rasa schreef op 07 maart 2010 @ 10:09:

Dames, wellicht helpt het als jullie het epistel van SexyBitch lezen dat ze hier bij andere topics (stil na eerste date..., afwijzing en teleurstelling...) heeft neergezet. Volgens mij is ze under the spell geraakt van een of andere foute vent...Kan en is that a crime, Rasa? Hou jij je maar lekker hoopvol bezig met je sporadische 2e date.
Ik voelde me eerst tot iemand aangetrokken, later niet meer.....

Ik vind dus dat het kan overgaan :-S
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:01:

[...]

Denk je..? Ik weet wel 100% zeker dat als je de persoon weer ziet met wie je dus die klik hebt, dat het weer gaat fladderen in je buik

Misschien snap ik het. Ik heb 9 jaar geleden (!) een relatie gehad met een getrouwde man. Na 2½ jaar hebben we dit gestopt, omdat hij niet langer een dubbelleven kon leiden. Tussen ons was liefde én seksuele aantrekkingskracht.

We hebben elkaar sindsdien niet meer gezien, (wel telefonisch contact) tot voor een maand geleden. Ik was jarig en hij kwam een kop koffie drinken. En ja, die vlinders waren er weer...

Maar niets mee gedaan. Maar de vriendschap tussen ons was/is er nog steeds.
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:09:

[...]

Niet zo zuur, ik zal even mn andere bericht er bij plaatsen, misschien geeft je dat wat meer duidelijkheid.Dát ene bericht dat al op vier verschillende topics staat??
quote:SexyBitch schreef op 07 maart 2010 @ 10:08:

[...]

Hahaha, ik wil het dus WEL weten. Weet jij het ook niet, that makes the two of us.oh, nee, IK weet het wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven