Fysiotherapeut
zaterdag 3 april 2010 om 12:42
Halloo allemaal,
Ik ben nu twee keer bij de fysiotherapeut geweest en dit is een leuke jongen om te zien,ook wel van mijn leeftijd,ook hebben we tijdens de behandelingen met elkaar kunnen lachen om oefeningen enz.Als ik naar hem kijk voel ik dat hij op een bepaalde manier naar mij kijkt. Ik zou meer over hem te weten willen komen......
Hebben jullie tips enznenz
Ik ben nu twee keer bij de fysiotherapeut geweest en dit is een leuke jongen om te zien,ook wel van mijn leeftijd,ook hebben we tijdens de behandelingen met elkaar kunnen lachen om oefeningen enz.Als ik naar hem kijk voel ik dat hij op een bepaalde manier naar mij kijkt. Ik zou meer over hem te weten willen komen......
Hebben jullie tips enznenz
vrijdag 30 april 2010 om 14:00
Als je hem nog steeds leuk vindt, zou ik een leuk kaartje schrijven, waarop je zet dat je het gezellig vond om met hem te kletsen en dat je hoopt dat dat wederzijds was en dat je hem graag wilt uitnodigen voor een kopje koffie op een terrasje een keer. Dan je e-mailadres/mobiel nummer erop. Aan hem geven in zijn praktijk, liefst direct aan hem, onder het mom van ik wou je nog even extra bedanken.
Als hij contact met je opneemt merk je dus vanzelf of hij er op ingaat of niet.
(Ik vind dat je dus best als vrouw het initiatief kunt nemen en dat heeft me meerdere keren een leuke tijd met een leuke man opgeleverd, inclusief nu een geweldige verloofde )
Ik weet niet zo zeker in dit geval of de interesse wederzijds is, maar als je het niet probeert weet je niets en van hier vragen wordt je in ieder geval niet zekerder van zijn interesse.
Als hij contact met je opneemt merk je dus vanzelf of hij er op ingaat of niet.
(Ik vind dat je dus best als vrouw het initiatief kunt nemen en dat heeft me meerdere keren een leuke tijd met een leuke man opgeleverd, inclusief nu een geweldige verloofde )
Ik weet niet zo zeker in dit geval of de interesse wederzijds is, maar als je het niet probeert weet je niets en van hier vragen wordt je in ieder geval niet zekerder van zijn interesse.
vrijdag 30 april 2010 om 14:15
Ja ik vind hem nog steeds een leuke jongen om te zien,en ook hoe hij overkomt.
Ik wilde inderdaad ook zoiets doen,is dat niet vreemd??
Verder heb ik volgens mij wel een mailadres maar weet niet of dit klopt??!!
Ik vind inderdaad ook dat vrouwen gewoon dat intiatief kunnen nemen.
En ik heb inderdaad dat gevoel van ik wil het laten weten aan hem
Ik wilde inderdaad ook zoiets doen,is dat niet vreemd??
Verder heb ik volgens mij wel een mailadres maar weet niet of dit klopt??!!
Ik vind inderdaad ook dat vrouwen gewoon dat intiatief kunnen nemen.
En ik heb inderdaad dat gevoel van ik wil het laten weten aan hem
vrijdag 30 april 2010 om 19:01