Fysiotherapeut
zaterdag 3 april 2010 om 12:42
Halloo allemaal,
Ik ben nu twee keer bij de fysiotherapeut geweest en dit is een leuke jongen om te zien,ook wel van mijn leeftijd,ook hebben we tijdens de behandelingen met elkaar kunnen lachen om oefeningen enz.Als ik naar hem kijk voel ik dat hij op een bepaalde manier naar mij kijkt. Ik zou meer over hem te weten willen komen......
Hebben jullie tips enznenz
Ik ben nu twee keer bij de fysiotherapeut geweest en dit is een leuke jongen om te zien,ook wel van mijn leeftijd,ook hebben we tijdens de behandelingen met elkaar kunnen lachen om oefeningen enz.Als ik naar hem kijk voel ik dat hij op een bepaalde manier naar mij kijkt. Ik zou meer over hem te weten willen komen......
Hebben jullie tips enznenz
zaterdag 3 april 2010 om 14:38
En oh ja, mijn man (ook fysio) is (dus) getrouwd, maar heeft geen trouwring. Ten eerste omdat hij geen sieraden draagt en ten tweede omdat een ring de hele dag af moet vanwege zijn werk als fysio (als je iemand aanraakt moeten sieraden al af, niet alleen bij massages, maar ook bij het onderzoek etc).
Hij heeft in plaats daarvan een trouwhorloge met inscriptie.
Hij heeft in plaats daarvan een trouwhorloge met inscriptie.
zaterdag 3 april 2010 om 14:41
Ok bedankt voor je uitlegd ik begrijp het,en wil dat natuurlijk niet zover laten komen,ik zit niet in dat wereldje en was daar niet helemaal van op de hoogte.
Maar wat zouden jullie doen,aanraden........
Misschien ligt het aan mij,maar het voelt alsof het allemaal zo strikt is blabla,en gebeuren bij mij ook dingen op het werk dat ik denk oke.
Ik kan niet mijn gevoel wegzetten zeg maar,als ik niet verder weeet hoe of wat.
Maar wat zouden jullie doen,aanraden........
Misschien ligt het aan mij,maar het voelt alsof het allemaal zo strikt is blabla,en gebeuren bij mij ook dingen op het werk dat ik denk oke.
Ik kan niet mijn gevoel wegzetten zeg maar,als ik niet verder weeet hoe of wat.
zaterdag 3 april 2010 om 15:10
Als ik jou was, zou ik gewoon lekker genieten van je uitzicht tijdens fysiotherapie
en het leuke contact dat jullie hebben tijdens de behandeling. Verder zou ik echter niets verwachten.
Mocht hij nou wel hetzelfde voelen als jij, en ook zijn carrière eventueel hiervoor op het spel zetten (wat ik sterk betwijfel) dan zul je dat snel genoeg merken. Toch?
Mocht hij nou wel hetzelfde voelen als jij, en ook zijn carrière eventueel hiervoor op het spel zetten (wat ik sterk betwijfel) dan zul je dat snel genoeg merken. Toch?
zaterdag 3 april 2010 om 15:18
Dingen die bij jou op het werk gebeuren: dat gaat waarschijnlijk over collega's onderling? En niet over therapeut/arts/behandelaar-patiënt?
Een wezenlijk verschil.
Wat ik je aanraad: kaart het bij hem aan. Dan weet je ook hoe hij erover denkt en hoef je niet meer te speculeren/invullen/dromen over wat nou als.
Hou er dan dus wel rekening mee dat de behandeling gestopt gaat worden. Ook als hij niets voor jou voelt zal hij je niet verder behandelen.
Een wezenlijk verschil.
Wat ik je aanraad: kaart het bij hem aan. Dan weet je ook hoe hij erover denkt en hoef je niet meer te speculeren/invullen/dromen over wat nou als.
Hou er dan dus wel rekening mee dat de behandeling gestopt gaat worden. Ook als hij niets voor jou voelt zal hij je niet verder behandelen.
zaterdag 3 april 2010 om 21:42
zaterdag 3 april 2010 om 22:08
quote:wereldmeid schreef op 03 april 2010 @ 20:25:
Of iemand getrouwd is of niet kun je het beste direct weten.
Dat kan je een hoop ellende besparen.
Trouwens ik vind dat elke getrouwde vent een ring moet dragen.
Dat bespaart single vrouwen een desillusie.
Weinig mannen houden van sieraden, het is ongemakkelijk maar de belangrijkste reden is dat ze andere vrouwen niet af willen schrikken.
Als je van een trouwring uitgaat, dan ben je ook naief.
Daarnaast ziin er vrouwen die zich er niet aan storen.
Of iemand getrouwd is of niet kun je het beste direct weten.
Dat kan je een hoop ellende besparen.
Trouwens ik vind dat elke getrouwde vent een ring moet dragen.
Dat bespaart single vrouwen een desillusie.
Weinig mannen houden van sieraden, het is ongemakkelijk maar de belangrijkste reden is dat ze andere vrouwen niet af willen schrikken.
Als je van een trouwring uitgaat, dan ben je ook naief.
Daarnaast ziin er vrouwen die zich er niet aan storen.
zaterdag 3 april 2010 om 22:16
quote:smart79 schreef op 03 april 2010 @ 12:47:
Zeggen dat je last hebt van de spier in je lies, of hij even wil kijken/voelen.
Wel aandenken om je mooiste setje aan te doen!
Zou je zo'n advies ook aan een kerel geven, die een oogje heeft op zijn vrouwelijke behandelaar?
En al zou het nou zijn, dat fysio'tje To'tje ook leuk vindt, wat denk je dan dat hij doet als hij To'tje in d'r pikante maillo'tje ziet en aan haar lies frunnikt? Dat hij meteen zijn liefde aan haar verklaart? Dat hij de behandeltafel in de neukstand zet en TO'tje in zeven standen neemt?
Zeggen dat je last hebt van de spier in je lies, of hij even wil kijken/voelen.
Wel aandenken om je mooiste setje aan te doen!
Zou je zo'n advies ook aan een kerel geven, die een oogje heeft op zijn vrouwelijke behandelaar?
En al zou het nou zijn, dat fysio'tje To'tje ook leuk vindt, wat denk je dan dat hij doet als hij To'tje in d'r pikante maillo'tje ziet en aan haar lies frunnikt? Dat hij meteen zijn liefde aan haar verklaart? Dat hij de behandeltafel in de neukstand zet en TO'tje in zeven standen neemt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 3 april 2010 om 22:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2010 @ 22:16:
[...]
En al zou het nou zijn, dat fysio'tje To'tje ook leuk vindt, wat denk je dan dat hij doet als hij To'tje in d'r pikante maillo'tje ziet en aan haar lies frunnikt? Dat hij meteen zijn liefde aan haar verklaart? Dat hij de behandeltafel in de neukstand zet en TO'tje in zeven standen neemt?Zolang het geen travo is niet, lijkt me.
[...]
En al zou het nou zijn, dat fysio'tje To'tje ook leuk vindt, wat denk je dan dat hij doet als hij To'tje in d'r pikante maillo'tje ziet en aan haar lies frunnikt? Dat hij meteen zijn liefde aan haar verklaart? Dat hij de behandeltafel in de neukstand zet en TO'tje in zeven standen neemt?Zolang het geen travo is niet, lijkt me.
zondag 4 april 2010 om 10:52
Goedemorgen;)
Ik zou wel over het hardlopen kunnen beginnen,volgens mij doet hij daar ook aan,en dat is iets meer bij het onderwerp ook denk ik......
Verder wil ik gewoon nog steeds weten wat er verder achter zit.......
ik heb zelf ook best een vervelende tijd meegemaakt dus kan wel weer wat leuks ook gebruiken;)
Ik zou wel over het hardlopen kunnen beginnen,volgens mij doet hij daar ook aan,en dat is iets meer bij het onderwerp ook denk ik......
Verder wil ik gewoon nog steeds weten wat er verder achter zit.......
ik heb zelf ook best een vervelende tijd meegemaakt dus kan wel weer wat leuks ook gebruiken;)
zondag 25 april 2010 om 16:48
zondag 25 april 2010 om 17:30
Vlgs mij zijn fysio's altijd aardig en proberen ze iemand op zijn/haar gemak te stellen om de behandeling te laten slagen.
Een patiënt die zich op z'n gemak voelt kan zich beter ontspannen en dat bespoedigt het herstel. Mijn fysio heeft me wel eens afgeleid met een grapje toen hij me in de houdgreep had, en toen ik begon te lachen kraakte hij ineens m'n ruggewervel. Hij deed dat met opzet zo omdat ik het toen niet verwachtte. Trouwens hij is ook manueel therapeut anders mag hij niet kraken.
Niets achter zoeken dus. Het is gewoon z'n werk.
Een patiënt die zich op z'n gemak voelt kan zich beter ontspannen en dat bespoedigt het herstel. Mijn fysio heeft me wel eens afgeleid met een grapje toen hij me in de houdgreep had, en toen ik begon te lachen kraakte hij ineens m'n ruggewervel. Hij deed dat met opzet zo omdat ik het toen niet verwachtte. Trouwens hij is ook manueel therapeut anders mag hij niet kraken.
Niets achter zoeken dus. Het is gewoon z'n werk.