GBF
donderdag 15 maart 2012 om 20:27
donderdag 15 maart 2012 om 20:29
donderdag 15 maart 2012 om 20:32
donderdag 15 maart 2012 om 21:08
quote:registreerjenu schreef op 15 maart 2012 @ 20:38:
[...]
Thanks.
God zeg, wat is dat tegenwoordig toch met al die afkortingen?!?! En zelfs als de afkorting wordt vertaalt weet ik nog niet wat het betekent...
Niet dat ik niet opgelet heb tijdens de engelse les, maar wat wil ze er nou eigenlijk mee zeggen
[...]
Thanks.
God zeg, wat is dat tegenwoordig toch met al die afkortingen?!?! En zelfs als de afkorting wordt vertaalt weet ik nog niet wat het betekent...
Niet dat ik niet opgelet heb tijdens de engelse les, maar wat wil ze er nou eigenlijk mee zeggen
donderdag 15 maart 2012 om 21:25
quote:Chadidja schreef op 15 maart 2012 @ 20:52:
Ik kijk het stukje nu even terug - dat mens kan niet eens behoorlijk uit haar EIGEN boek voorlezen! En wat een handtas inderdaad, die GBF, wtf! We hebben het nog steeds over mensen hoor, ze praat over die jongen alsof het een ding is!Alsof het de nieuwst gadget is. Dat dacht ik ook toen ik de titel las, begrijp uit de reacties dat we het hier over mensen hebben...
Ik kijk het stukje nu even terug - dat mens kan niet eens behoorlijk uit haar EIGEN boek voorlezen! En wat een handtas inderdaad, die GBF, wtf! We hebben het nog steeds over mensen hoor, ze praat over die jongen alsof het een ding is!Alsof het de nieuwst gadget is. Dat dacht ik ook toen ik de titel las, begrijp uit de reacties dat we het hier over mensen hebben...
donderdag 15 maart 2012 om 21:54
Ik heb er geen, maar zou er wel een willen, lijkt me wel hip. Maar dat item in dwdd was wel stom ja. Ik had echt zoiets van, eh, het gaat hier toch gewoon over vriendschap, hoezo 'hoe krijg je er een' 'hoe gaat dat dan', tis geen accesoire idd
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 15 maart 2012 om 23:57
vrijdag 16 maart 2012 om 00:09
Beslist een GBF in de collectie! Hij is ronduit onmisbaar bij het shoppen, slempen en ouwehoeren over relatie irritaties. Kheman ziet hem meer als gewoon een van de meiden en alhoewel hij zijn verwijfde trekjes soms ronduit irritant vind, is hij wel een geaccepteerd lid van het huishouden.
Nou is de mijne (om maar even in de must have sfeer te blijven) ook echt de stereotiepe verwijfde relnicht. Hijst mij zonder te blozen in de meest hoerige outfits, zet mij aan tot decadente aankopen en ondermijnt iedere poging die ik neem in de richting van een stabiel en gestructureerd leven. Gotta love em!
Nou is de mijne (om maar even in de must have sfeer te blijven) ook echt de stereotiepe verwijfde relnicht. Hijst mij zonder te blozen in de meest hoerige outfits, zet mij aan tot decadente aankopen en ondermijnt iedere poging die ik neem in de richting van een stabiel en gestructureerd leven. Gotta love em!