GBF

15-03-2012 20:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag van de week Heleen van Royen in de DWDD. Zij vertelde dat ze maar liefst 4 GBF's had . Mijn lief vertelde dat ze er geen behoefte aan had. Hoe zit dat met jullie?

Voor degene die een GBF heeft, wat vindt je partner ervan?
Not a day goes by I don t think about you.
Och, ik zag het ook inderdaad. Wat een overdreven gedoe, ze kwam niet bepaald sympathiek over.

Ik heb daar totaal geen behoefte aan, wat een onzin. Het maakt mij niet uit of mijn vrienden gay of hetero zijn, en de een is meer fashionable dan de ander.
Mijn beste vriend was toevallig gay,ik heb hem daar niet op uitgezocht.

Hij had ook hetero kunnen zijn, hij was lief, daar gaat het om.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:isabellajosephine schreef op 15 maart 2012 @ 20:29:

ze kwam niet bepaald sympathiek over.

.

volgens mij is Heleen graag in de picture.

Je houdt van haar of je haat haar.
Ik haat haar

Maarre...ik weet niet wat GBF is.....
quote:hanss schreef op 15 maart 2012 @ 20:31:

[...]

volgens mij is Heleen graag in de picture.

Je houdt van haar of je haat haar.Haat is een groot woord, maar als vriendin , nee dank je.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Gay Best Friend
Komt er soms een nieuw boek aan van Heleen? Of was zij in Nederland voor het boekenbal?

Ik moet haar niet dus heb Dwdd afgezet.

En nee, geen best gay friend om mee te shoppen. Kan dat prima alleen.
Het was naar aanleiding van een nieuw boek, waarin de kinderen de hoofdrolspeelster een GBF geven.

Vind haar boeken goed, maar dit lijkt me niet echt wat.
Inderdaad nw boek en boekenbal.
quote:hanss schreef op 15 maart 2012 @ 20:32:

Gay Best FriendThanks.
Ik kijk het stukje nu even terug - dat mens kan niet eens behoorlijk uit haar EIGEN boek voorlezen! En wat een handtas inderdaad, die GBF, wtf! We hebben het nog steeds over mensen hoor, ze praat over die jongen alsof het een ding is!
Ik ben geen fan van haar of van haar boeken. Ze wil mij te graag in the picture staan...
quote:registreerjenu schreef op 15 maart 2012 @ 20:38:

[...]

Thanks.

God zeg, wat is dat tegenwoordig toch met al die afkortingen?!?! En zelfs als de afkorting wordt vertaalt weet ik nog niet wat het betekent...

Niet dat ik niet opgelet heb tijdens de engelse les, maar wat wil ze er nou eigenlijk mee zeggen
Ik vind haar stom, maar hou van mijn twee GBF's (nieuwe afkorting voor mij...)!
Oh en mijn vriend vindt ze ook leuk. Maar soms een beetje hysterisch. We maken al 10 jaar dezelfde grappen. Dat vinden wij heel leuk en mijn vriend vindt dat soms irritant. Snap ik ook wel, hoor.
quote:Chadidja schreef op 15 maart 2012 @ 20:52:

Ik kijk het stukje nu even terug - dat mens kan niet eens behoorlijk uit haar EIGEN boek voorlezen! En wat een handtas inderdaad, die GBF, wtf! We hebben het nog steeds over mensen hoor, ze praat over die jongen alsof het een ding is!Alsof het de nieuwst gadget is. Dat dacht ik ook toen ik de titel las, begrijp uit de reacties dat we het hier over mensen hebben...
Ik heb 2 GBF´s; mijn broer en zijn vriend!
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik heb er geen, maar zou er wel een willen, lijkt me wel hip. Maar dat item in dwdd was wel stom ja. Ik had echt zoiets van, eh, het gaat hier toch gewoon over vriendschap, hoezo 'hoe krijg je er een' 'hoe gaat dat dan', tis geen accesoire idd
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Trouwens, de benaming klopt natuurlijk al niet want er kan er maar een de beste zijn (met z'n allen, jalalalala).
Ik denk dat je haar niet al te serieus moet nemen. Dat doet ze namelijk zelf ook niet! Iedereen hapt, dat vind ik dan weer wel mooi!
Ik had een gbf, maar het bleek uiteindelijk een nogal vervelend egocentrisch mannetje te zijn. Maar misschien moet iik overwegen om de must-have van het seizoen weer eens met een bezoekje te vereren.
This is not kosher!
Ik ging wel een tijdje met een homo om trouwens. Nowhere near best friend, maar wel een lieverd en ZO grappig! Hij was heel overdreven homo, zo is hij gewoon, en het was net alsof ik continu cabaret aan het kijken was.
Ik heb er 1.. Maar ik noem hem mij GFF (gay friend forever). Ik ken hem al mijn hele leven, ook toen ie nog niet officieel homo was dus. Maar ik vind t homo zijn een leuke bijkomstigheid want hij vlecht af en toe m'n haar en dat kriebelt zo lekker
Beslist een GBF in de collectie! Hij is ronduit onmisbaar bij het shoppen, slempen en ouwehoeren over relatie irritaties. Kheman ziet hem meer als gewoon een van de meiden en alhoewel hij zijn verwijfde trekjes soms ronduit irritant vind, is hij wel een geaccepteerd lid van het huishouden.

Nou is de mijne (om maar even in de must have sfeer te blijven) ook echt de stereotiepe verwijfde relnicht. Hijst mij zonder te blozen in de meest hoerige outfits, zet mij aan tot decadente aankopen en ondermijnt iedere poging die ik neem in de richting van een stabiel en gestructureerd leven. Gotta love em!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven