GBF
donderdag 15 maart 2012 om 20:27
vrijdag 16 maart 2012 om 00:09
Beslist een GBF in de collectie! Hij is ronduit onmisbaar bij het shoppen, slempen en ouwehoeren over relatie irritaties. Kheman ziet hem meer als gewoon een van de meiden en alhoewel hij zijn verwijfde trekjes soms ronduit irritant vind, is hij wel een geaccepteerd lid van het huishouden.
Nou is de mijne (om maar even in de must have sfeer te blijven) ook echt de stereotiepe verwijfde relnicht. Hijst mij zonder te blozen in de meest hoerige outfits, zet mij aan tot decadente aankopen en ondermijnt iedere poging die ik neem in de richting van een stabiel en gestructureerd leven. Gotta love em!
Nou is de mijne (om maar even in de must have sfeer te blijven) ook echt de stereotiepe verwijfde relnicht. Hijst mij zonder te blozen in de meest hoerige outfits, zet mij aan tot decadente aankopen en ondermijnt iedere poging die ik neem in de richting van een stabiel en gestructureerd leven. Gotta love em!
vrijdag 16 maart 2012 om 00:16
vrijdag 16 maart 2012 om 02:27
GBF's zijn toch al outdated? Volgens mij heeft Patricia Paay 'm zelfs al weggedaan...
Ik vind Heleen van Royen niet leuk, haar boeken zijn geen boeken die je altijd bijblijven en de manier waarop ze in de media komt staat me niet aan. Maar van schrijvers wiens boeken of films me wel bijblijven, maakt het me eigenlijk niet uit hoe en waarom ze in de media komen.
Eigenlijk heeft ze het bij mij al verpest met dat Stout-gedoe met Marlies Dekkers, hou ik ook niet van. En niet eens omdat haar ondergoedjes bij mij niet porummen. Het is zo'n zuurbekje.
Ik vind Heleen van Royen niet leuk, haar boeken zijn geen boeken die je altijd bijblijven en de manier waarop ze in de media komt staat me niet aan. Maar van schrijvers wiens boeken of films me wel bijblijven, maakt het me eigenlijk niet uit hoe en waarom ze in de media komen.
Eigenlijk heeft ze het bij mij al verpest met dat Stout-gedoe met Marlies Dekkers, hou ik ook niet van. En niet eens omdat haar ondergoedjes bij mij niet porummen. Het is zo'n zuurbekje.
vrijdag 16 maart 2012 om 11:46
quote:hanss schreef op 16 maart 2012 @ 10:08:
Bestaan er ook LBF's (Lesbian Best Friends) voor mannen?
Dat zou jij moeten weten, jij bent een man.
(Mijn beste vriend is hartstikke hetero. Getrouwd, kindertjes. Ken hem al jaren, mijn man vindt het geen probleem.) Ben wel closer met mijn vriendinnen. Met vriend deel ik toch andere dingen.
Bestaan er ook LBF's (Lesbian Best Friends) voor mannen?
Dat zou jij moeten weten, jij bent een man.
(Mijn beste vriend is hartstikke hetero. Getrouwd, kindertjes. Ken hem al jaren, mijn man vindt het geen probleem.) Ben wel closer met mijn vriendinnen. Met vriend deel ik toch andere dingen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zaterdag 24 maart 2012 om 00:20
Het begrip GBF bestaat al sinds de jaren 80, toen was het een begrip. Nu in ene Heleen van Royen er mee komt probeert ze het, geheel in eigen voordeel, er de aandacht mee te trekken.
Voor wie de Wereld Draait Door niet heeft gezien: haar GBF(die ook de GBF is van bijvoorbeeld Chazia Mourali)zat er bij voor zijn eigen promotie.
Als er iets is waar de Gay community letterlijk voor gestreden heeft is het wel om niet langer te worden beschouwd/uitgescholden voor Mietje. En laat juist deze GBF dat juist op alle fronten beantwoorden, en alleen daarom al is het zo fout, genant fout.
Voor wie de Wereld Draait Door niet heeft gezien: haar GBF(die ook de GBF is van bijvoorbeeld Chazia Mourali)zat er bij voor zijn eigen promotie.
Als er iets is waar de Gay community letterlijk voor gestreden heeft is het wel om niet langer te worden beschouwd/uitgescholden voor Mietje. En laat juist deze GBF dat juist op alle fronten beantwoorden, en alleen daarom al is het zo fout, genant fout.
zaterdag 24 maart 2012 om 12:55
Heb ook een GBF. Was er niet naar op zoek, maar ben er tegen aangelopen. Hij is niet helemaal overal uit de kast (ook niet erg verwijfd) dus kan hem niet als 'accessoire' gebruiken als ik dat al zou willen. Anderen zien ons gewoon als goede maatjes. En dat is het ook. Ik zou hem niet meer willen missen. Eindelijk een vent waarmee je wel lekker aan de telefoon kan hangen!