Gedoe

15-10-2019 12:57 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leen je spullen uit aan een toenmalige goeie vriendin geeft je het niet terug. Kan ik politie hiervoor inschakelen? Ik heb al meerdere keren gevraagd of ze spullen wilt opsturen maar helaas doet ze dit niet.
anoniem_346144 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:02
3.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet op laten sturen. Erheen gaan en eisen dat ze het meteen teruggeeft. En de woorden goeie vriendin zou ik er maar tussenuit laten.
Voor een goede vriendin zou ik de politie niet inschakelen nee. Waarom zou je dat doen?
:HA:

Politie ziet je aankomen.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
15-10-2019 12:59
Voor een goede vriendin zou ik de politie niet inschakelen nee. Waarom zou je dat doen?
Omdat het mijn spullen zijn..
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
15-10-2019 12:59
:HA:

Politie ziet je aankomen.
Zo grappig vind ik het niet.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:01
Zo grappig vind ik het niet.
Maar de politie wel.
Dan ga je er heen en eis je je spullen terug. Daarna stoppen haar een vriendin noemen.
Alle reacties Link kopieren
Niet aan haar overlaten. Ga het ophalen.
Ze is toch een goede vriendin?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
15-10-2019 13:02
Maar de politie wel.
Waarom? Dit is diefstal.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:00
Omdat het mijn spullen zijn..

Ja dus, ga je er vanuit dat ze ze gestolen heeft? Waarom noem je haar in dat geval een goede vriendin?
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:04
Waarom? Dit is diefstal.

O, ja?

Zij vinden van niet als je met deze vraagt komt.

Hoe ga jij bewijzen dat het echt diefstal is? Heb je een leenbewijs en papieren met bewijs van eigendom?

Je kan vast niets bewijzen en zelfs dan is het een civiele zaak en ze hebben wel wat beters te doen.

Ga er langs en vraag het terug.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:08
24.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
15-10-2019 13:05
Ja dus, ga je er vanuit dat ze ze gestolen heeft? Waarom noem je haar in dat geval een goede vriendin?
Ik heb het uitgeleend maar omdat ze het terug geeft vind ik dat dit diefstal is.
Alle reacties Link kopieren
Wat stel jij veel rare vragen, heb je iemand die je wat hulp biedt? iemand waar je terecht kunt?
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:06
Ik heb het uitgeleend maar omdat ze het terug geeft vind ik dat dit diefstal is.
Je kan van alles vinden.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:06
Ik heb het uitgeleend maar omdat ze het terug geeft vind ik dat dit diefstal is.

Jij vindt dat. Dat kan.

De politie ziet lang lenen niet als diefstal hoor.
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:06
Ik heb het uitgeleend maar omdat ze het terug geeft vind ik dat dit diefstal is.
Het lijkt me verstandiger als je gewoon je spullen gaat terughalen in plaats van halfslachtig af te spreken dat ze ze opstuurt. Het is heel kut voor je, maar om nou meteen de politie in te schakelen...

Ik word nu wel heel nieuwsgierig om wat voor spullen het gaat!
Waarom ga je het niet halen?
lilalinda schreef:
15-10-2019 13:07
Wat stel jij veel rare vragen, heb je iemand die je wat hulp biedt? iemand waar je terecht kunt?
Nou inderdaad. Even loepen leert veel...
Nou wat denkt ze wel zeg, je spullen een beetje houden.
Ik zou er een arrestatieteam op laten zetten, dan geeft ze je spullen heel snel terug hoor.
Succes :there:
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:06
Ik heb het uitgeleend maar omdat ze het terug geeft vind ik dat dit diefstal is.
Ga eerst langs, steek je hand uit en vraag erom of pak het.

Wat heb je uitgeleend?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
de rechtspraak zegt: Vette pech TO
http://www.wetrecht.nl/bruikleen/

de etiquette zegt: vette pech TO
https://www.trouw.nl/nieuws/vrienden-ge ... ~bb6efd23/
Alle reacties Link kopieren
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:16
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?
Maar dat doet ze blijkbaar niet, dus zul je het toch moeten halen. Hoe ver is het dan? Misschien is er iemand anders die toch in de buurt moet zijn en het op kan halen? Ik begrijp dat je baalt, maar met alleen maar zeggen krijg je het blijkbaar niet terug. Niets meer uitlenen dus, dat heb je nu geleerd!
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:16
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?

Nee. En daar gaan de reacties niet over.
Denken dat de politie dit gaat zien als diefstal en er wat mee gaat doen wel.

Je snapt het verschil echt niet? :wtf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven