Gedoe

15-10-2019 12:57 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leen je spullen uit aan een toenmalige goeie vriendin geeft je het niet terug. Kan ik politie hiervoor inschakelen? Ik heb al meerdere keren gevraagd of ze spullen wilt opsturen maar helaas doet ze dit niet.
anoniem_346144 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:02
3.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dansenindewind schreef:
15-10-2019 13:57
Hoe komt iedereen hier toch bij?

Pestkoppen gaan net zo lang door van kwaad tot erger tot er wel een emotie loskomt. En het ergerlijke van die opmerking vind ik, is dat je je zelf nog verantwoordelijk gaat voelen dat de pestkop(pen) jou te grazen nemen. Want het lukt nou eenmaal niet om ‘niet te reageren’ als je spullen worden gejat.

TO moet er heen en haar spullen terug eisen. En als ‘vriendin’ dat niet wil geven, dreigt TO desnoods maar de planten uit de tuin te trekken. Doe tenminste iets waardoor vriendin weet dat het menens is. En dat ze het voortaan uit haar hoofd laat zo iets nog eens te flikken bij je.
Precies. Ik sta onderhand op het punt om wraak te nemen. Ik bedoel ze speelt gewoon een vals spelletje.... Ik had dit niet achter haar gezocht.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 14:11
Precies. Ik sta onderhand op het punt om wraak te nemen. Ik bedoel ze speelt gewoon een vals spelletje.... Ik had dit niet achter haar gezocht.
Ow, wraak.

Jammer dat de politie geen tijd heeft voor wraakacties he?

Verder gaat wel lekker met je?
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 14:11
Precies. Ik sta onderhand op het punt om wraak te nemen. Ik bedoel ze speelt gewoon een vals spelletje.... Ik had dit niet achter haar gezocht.
Waarom laat je je zo opnaaien?
Ga erheen en haal het op. En zo niet, wijze les geleerd.

Wraak nemen en allemaal negatieve energie hieraan geven, daar heb jij alleen jezelf mee. Zij ligt er geen seconde wakker van.

Dus besluit wat je gaat doen: ophalen of laten gaan. Want zo blijf je erin hangen en dat is niet gezond.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 14:11
Precies. Ik sta onderhand op het punt om wraak te nemen. Ik bedoel ze speelt gewoon een vals spelletje.... Ik had dit niet achter haar gezocht.

Goed idee! Op hetzelfde niveau als de waardeloze vriendin.

Doe ff volwassen zeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:16
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?
Wat vind je belangrijker? Principieel zijn of je spullen terug krijgen?
Persoonlijk heb ik liever mijn spullen terug. En als het ver weg is, plak er gelijk een dagje uit aan vast.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
In dit soort gevallen is de doodstraf een uitkomst
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 14:11
Precies. Ik sta onderhand op het punt om wraak te nemen. Ik bedoel ze speelt gewoon een vals spelletje.... Ik had dit niet achter haar gezocht.
nogmaals:
heb jij hulp?
bespreek je dit soort zaken met je begeleider?

je hebt zulke bizarre topics en zoveel (zelfveroorzaakte) problemen
Wat ook de moeite loont: je afvragen hoe je in dit soort tokkiesituaties verzeild raakt in de eerste plaats
Alle reacties Link kopieren
wat heb jij eigenlijk gedaan dat ze niet zo blij is met je?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang moet je reizen? Jullie zagen elkaar regelmatig neem ik aan, als het een goede vriendin was/is? Snap dat je daar niet op zit te wachten maar het is je enige optie. Of je blijft jezelf wentelen in boosheid en wraakgevoelens of je gaat erheen op een moment dat je zeker weet dat ze thuis is en je eist het terug.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-10-2019 14:23
wat heb jij eigenlijk gedaan dat ze niet zo blij is met je?
Helemaal niets. Ik was te goed van vertrouwen dat is mijn fout!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
15-10-2019 14:22
Wat ook de moeite loont: je afvragen hoe je in dit soort tokkiesituaties verzeild raakt in de eerste plaats
Grappige is dat ik hier het slachtoffer ben en mensen mij hier als dader wegzetten... Hoe raar is dat?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-10-2019 16:39
Reden: Ongepast
98.47% gewijzigd
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 14:58
Grappige is dat ik hier het slachtoffer ben en mensen mij hier als dader wegzetten... Hoe raar is dat?

Wat een onzin. Dat zegt niemand.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
15-10-2019 14:42
Hoe lang moet je reizen? Jullie zagen elkaar regelmatig neem ik aan, als het een goede vriendin was/is? Snap dat je daar niet op zit te wachten maar het is je enige optie. Of je blijft jezelf wentelen in boosheid en wraakgevoelens of je gaat erheen op een moment dat je zeker weet dat ze thuis is en je eist het terug.
Ongeveer 30 km en het was niet mijn hartsvriendin maar verder wel een goeie vriendin waar ik dit dus niet had achter gezocht. Ik denk helaas dat er weinig verschil is tussen eisen op papier of eisen als ik voor haar deur sta. Ze reageert erg pesterig snap je? En ik wil haar bloemen er niet uittrekken :lol:
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
15-10-2019 15:01
Wat een onzin. Dat zegt niemand.
Jij niet maar 2 anderen wel.
Alle reacties Link kopieren
OMG 30 kilometer! Ik dacht op zijn minst dat zij in Groningen woonde en jij in Maastricht. 30 km kan je nog wel fietsen als het zou moeten.

Ik snap dat je teleurgesteld in haar bent maar mij lijkt dat het echt niet zo van de een op andere dag zo veranderd is met jullie contact.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 15:04
Jij niet maar 2 anderen wel.

Wie dan? Jij leest iets wat er niet is volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
15-10-2019 15:06
OMG 30 kilometer! Ik dacht op zijn minst dat zij in Groningen woonde en jij in Maastricht. 30 km kan je nog wel fietsen als het zou moeten.

Ik snap dat je teleurgesteld in haar bent maar mij lijkt dat het echt niet zo van de een op andere dag zo veranderd is met jullie contact.
Heen en terug 60 km!
Je gedraagt je als slachtoffer, maar volgens mij kan het niet anders dan dat jij ook een ‘dader’ bent, want je hebt met iedereen problemen. Het zal ook aan jou liggen. En als er nog geen problemen zijn dan zorg je er wel voor dat deze er komen.
Les: leen nooit spullen uit die je niet kunt missen. Pech voor jou.
Of je gaat ze halen of je stopt met zeuren.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 15:07
Heen en terug 60 km!

Dus? Dat is 25 minuten heen en 25 minuten terug. En een euro of 5 aan benzine.

Of je blijft hier klagen over hoe oneerlijk alles is...kan ook hoor. Maar daar krijg je niks mee terug.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 15:07
Heen en terug 60 km!
Daar ben je zo met het OV. Niet zo miepen.
Alle reacties Link kopieren
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 15:07
Heen en terug 60 km!
Prima te doen op een zonnige dag. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Tijd om eens even te stoppen met drama maken in ieder geval.
Of je gaat het halen..of je accepteert het.

Meer smaken zijn er niet als vriendin weigert iets te doen.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
15-10-2019 15:09
Dus? Dat is 25 minuten heen en 25 minuten terug. En een euro of 5 aan benzine.

Of je blijft hier klagen over hoe oneerlijk alles is...kan ook hoor. Maar daar krijg je niks mee terug.
Dan sta ik hoogstwaarschijnlijk voor een dichte deur en dan? Als een randdebiel op de deur blijven bonzen? Ik wil dat ze het opstuurt. Lenen en daarna graag weer retour.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven