Gedoe

15-10-2019 12:57 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leen je spullen uit aan een toenmalige goeie vriendin geeft je het niet terug. Kan ik politie hiervoor inschakelen? Ik heb al meerdere keren gevraagd of ze spullen wilt opsturen maar helaas doet ze dit niet.
anoniem_346144 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:02
3.23% gewijzigd
Dan zeg je dat tegen haar? of weigert ze het echt?
pamelacourson schreef:
15-10-2019 13:19
Maar dat doet ze blijkbaar niet, dus zul je het toch moeten halen. Hoe ver is het dan? Misschien is er iemand anders die toch in de buurt moet zijn en het op kan halen? Ik begrijp dat je baalt, maar met alleen maar zeggen krijg je het blijkbaar niet terug. Niets meer uitlenen dus, dat heb je nu geleerd!
Nou inderdaad. Ik ben echt kwaad op haar. Ook al zijn het spullen en het om fatsoen!
abracadabra schreef:
15-10-2019 13:20
Dan zeg je dat tegen haar? of weigert ze het echt?
Ze weigert echt! Krijg het met geen mogelijkheid terug.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:16
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?
Hoezo te ver? Woont ze in Australië? In Nederland is nl niks echt ver , als het om echt iets belangrijks gaat was je er wel naar toe gereden.
eenzonnigedag schreef:
Het is te ver weg om het op te halen. Zij heeft het geleend en ze zorgt maar dat het terug komt. Is dit werkelijk een rare gedachten gang?
Koop een goedkoop treinkaartje bij de Hema of op spoordeelwinkel. Maak er een leuk dagje uit van en kom terug met het geleende.
Voilá!
dolfje schreef:
15-10-2019 13:25
Hoezo te ver? Woont ze in Australië? In Nederland is nl niks echt ver , als het om echt iets belangrijks gaat was je er wel naar toe gereden.
Voor haar is het een kleine moeite om het op te sturen. Ik moet echt voor reizen hiervoor.
Gewoon voor de volledigheid, waar hebben we het over? Wat of welke categorie spullen?

Fotoboek/ketting ect van je overleden ouders of een shirtje?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:29
7.42% gewijzigd
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:23
Je krijgt het wel terug, maar daarvoor moet JIJ even moeite doen. En nee, dat is niet het arrestatieteam de reiskosten laten maken, maar jij zelf.
En nu weet je: geen spullen lenen aan mensen die verder weg wonen dan jij kunt of wilt reizen.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:27
Voor haar is het een kleine moeite om het op te sturen. Ik moet echt voor reizen hiervoor.
Ja maar ze doet het niet. Kan je er over blijven emmeren en zeuren of gewoon de koe bij de horens pakken, er naar toe gaan en de spullen terug halen. Meer opties zijn er niet.
eenzonnigedag schreef:
Dus je legt je er bij neer of je gaat het halen? Welke andere smaakjes zijn er?

Want je begrijpt ondertussen wel dat de politie hier niks aan gaat doen?
eenzonnigedag schreef:
Ze wil het alleen niet. Verpakken, naar het postkantoor, postzegels erop, verzenden.
Is haar teveel gedoe.

Dus kun jij 2 dingen doen:
1. Het erbij laten zitten.
2. Het ophalen.
Lucifer2018 schreef:
Gewoon voor de volledigheid, waar hebben we het over? Wat of welke categorie spullen?

Fotoboek van je overleden auto's of een shirtje?
Kosten ongeveer 60 euro.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:23

En een topic openen helpt?
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:29
Kosten ongeveer 60 euro.
Had het niet over geld.

Maar als het daarover gaat kan je haar nog 1x vragen om het op te sturen en anders stuur je haar een tikkie.
Betaald ze vast ook niet. Maar misschien komt de hint dan aan.

Maar ging vooral over de emotionele waarde. Omdat je er een beetje hysterisch over doet en zelfs de politie bij wilde halen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 13:32
54.04% gewijzigd
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:29
Kosten ongeveer 60 euro.
Is het je het waard om op te halen?
Anders laat je het erbij zitten.

Meer smaken zijn er niet als de andere partij niet meewerkt.
Voor €60 zou ik het loslaten en haar eeuwige jeuk en tot nooit wensen.
dolfje schreef:
15-10-2019 13:28
Ja maar ze doet het niet. Kan je er over blijven emmeren en zeuren of gewoon de koe bij de horens pakken, er naar toe gaan en de spullen terug halen. Meer opties zijn er niet.
Ik wil gewoon mijn spullen terug. Dit verwacht je toch niet van en goeie vriendin? Ben echt teleurgesteld.
Blijkbaar zijn de spullen erg belangrijk voor je. Niet handig dan om ze uit te lenen. Aan de andere kant zijn ze ook weer niet zó belangrijk; je vindt het immers teveel moeite om ze op te halen.
Ik trek de conclusie dat het meer een principekwestie is dan dat het specifiek om de spullen zelf gaat. En dat snap ik wel. Je bereikt er alleen zo weinig mee. Je zit je nu op te vreten omdat jij principieel gelijk hebt, maar als zij niets doet, koop je niks voor je gelijk.
Dus. Ophalen of laten gaan. Sowieso erg voorzichtig zijn met uitlenen van spullen.
eenzonnigedag schreef:
15-10-2019 13:31
Ik wil gewoon mijn spullen terug. Dit verwacht je toch niet van en goeie vriendin? Ben echt teleurgesteld.
Het leven is een feestje, maar je moet zélf de slingers ophangen.
eenzonnigedag schreef:
Op zich logisch dat zij het als de lener teruggeeft, maar als ze dat steeds niet doet, dan is het slim om zelf langs te gaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
PoesinBoots schreef:
Voor €60 zou ik het loslaten en haar eeuwige jeuk en tot nooit wensen.
:lol:
eenzonnigedag schreef:
Ja dat snap ik maar als je die spullen terug wilt ga je ze halen. Kan je meteen zeggen dat je haar nooit meer hoeft te zien.
Dit noemen ze nou een levensles. Je gaat er nog veel meer krijgen.
Doreia* schreef:
15-10-2019 13:33
Het leven is een feestje, maar je moet zélf de slingers ophangen.
Kijk ik vind TO drama maken over iets niet echt nuttigs.

Maar dit vind ik zo'n braakgezegde. :bonk:
eenzonnigedag schreef:

Ze is niet zo'n goede vriendin. Alleen dat dringt nog niet zo door bij je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven