Gedumpt via Facebook....

17-08-2011 19:55 36 berichten
N.a.v. mijn vorige topic, mijn (ex?) vriend en ik hebben nu sinds vrijdag ruzie.

Heb maandag ochtend voor 't laatst iets van hem gehoord, namelijk dat als ik nog een keer boos doe dat hij het uitmaakt.

Ik heb daar niet op gereageerd, wilde hem eens laten voelen hoe ik me voel.

Nu kijk ik op facebook, en ben ik zojuist gedumpt.

Hij heeft net ineens zijn status veranderd van 'in een Relatie met Blackwater', naar 'vrijgezel'.

Nu smst hij me dat ik mijn auto kan ophalen, en zijn geld moet terug betalen.

What to do now?

Ik voel me kut...

Waar is de tijd gebeleven dat 2 volwassenen het uitmaken door face to face met elkaar te praten....

Huilen huilen huilen.. wat een ellende weer.

Wilde even van me afschrijven :(
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is klote! Maar look on the bright sight: iemand die je zo behandelt wíl je toch ook eigenlijk niet als vriend?
begrijp ik nu goed dat je hem verwijt niet face to face uit te praten terwijl je zelf hetzelfde doet? Namelijk niet uitpraten maar de silent treat toepassen.

Hij heeft notabene gezegd dat als je nog een keer boos doet hij het uitmaakt. En dat doe hij nu.

Sinds wanneer is het normaal om spelletjes te spelen in een relatie, zoals silent treats, ipv je volwassen te gedragen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het lullig voor je wat er gebeurd. Maar onderschat je eigen rol niet in deze.
Jee wat een rotstreek! Dikke knuffel voor jou! Denk dat goldmember in essentie gelijk heeft.. Wat is dat voor zak als hij zo met je omgaat? Jeetje...
Je kijkt op Facebook, en je voelt je gedumpt omdat hij z'n status veranderd heeft in single.

Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?
Gauw je auto gaan halen, en met opgeheven hoofd weg...
quote:blokjekaas schreef op 17 augustus 2011 @ 20:01:

Je kijkt op Facebook, en je voelt je gedumpt omdat hij z'n status veranderd heeft in single.

Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?Ik volg je niet.
quote:fossiel schreef op 17 augustus 2011 @ 20:02:

[...]

Ik volg je niet.Volgen doe je op die site met dat vogeltje
quote:Blackwater schreef op 17 augustus 2011 @ 19:55:

Heb maandag ochtend voor 't laatst iets van hem gehoord, namelijk dat als ik nog een keer boos doe dat hij het uitmaakt.

Dus je hebt besloten gewoon niets van je te laten horen?

Fraai...

Het werkt ook zo prettig als je een ruzie wilt uitpraten

Nu kijk ik op facebook, en ben ik zojuist gedumpt.

Hij heeft net ineens zijn status veranderd van 'in een Relatie met Blackwater', naar 'vrijgezel'.

Tsja, als jij niet wilt praten hoe moet hij het anders duidelijk maken?

Nu smst hij me dat ik mijn auto kan ophalen, en zijn geld moet terug betalen.

Zo snel mogelijk doen, en inderdaad net opgeheven hoofd

What to do now?

Ik voel me kut...

Waar is de tijd gebeleven dat 2 volwassenen het uitmaken door face to face met elkaar te praten....

Ik vond jullie al niet heel erg volwassen vorige week op dat feest dus ergens verbaast dit me niets

Huilen huilen huilen.. wat een ellende weer.

Wilde even van me afschrijven :(

Het voelt natuurlijk allemaal ontzettend klote, is het ook

Liefdesverdriet zuigt!

Maar zo vreselijk leuk hadden jullie het, mijns inziens ook niet echt, tenminste, ik vond het niet zo gezellig klinken...

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Verbazingwekkend. Sorry. Wordt het niet eens tijd heel gauw volwassen te worden en er dan een dito vriend bij te zoeken?
Lekker onvolwassen dit!

Haal die auto op, betaal hem terug (desnoods van een ander lenen) en mooi wegwezen daar!
quote:Kloddertje schreef op 17 augustus 2011 @ 20:07:

Verbazingwekkend. Sorry. Wordt het niet eens tijd heel gauw volwassen te worden en er dan een dito vriend bij te zoeken?Inderdaad... hoe oud zijn jullie in godsnaam?? Wat een kinderachtig gedoe.
quote:blokjekaas schreef op 17 augustus 2011 @ 20:01:

Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?Hoezo voelt zich gedumpt, ze is gedumpt.
ik heb je even gelouped.

Meis doe je zelf een plezier en zoek hulp voor jezelf. En zoek dan iemand die bij je past. Waarom genoegen nemen met minder?
quote:MonaTwist schreef op 17 augustus 2011 @ 20:04:

[...]

Volgen doe je op die site met dat vogeltje
Ik ben niet kinderachtig... ik ben in onze relatie juist de volwassene. Met hem valt niet te praten, en al gaan we praten, dan komt het uit op een nog grotere ruzie.

Door niet te smsen heb ik ons beiden even de tijd gegeven om na te kunnen denken.

Hij houd ook van mij, dat weet ik.. Maar waarom dumpen via facebook.

Ik voel me zo waardeloos.

Ben ik nou echt niet meer waard dan dit?

Ik ga nu naar mijn vader toe, hopelijk weet hij wat ik nu moet doen.

Damn wat voel ik me klote.

Ik haat hem nu, maar ik wil hem ook niet kwijt...
Ik denk dat hij zo boos was dat hij nu dacht 'weg ermee' en klikkkk! gaat ook net wat te gemakkelijk tegenwoordig. Stumper dat hij is....
Had in deze 4 dagen zó gehoopt dat hij ineens voor de deur stond, en zei "schatje ik hou van je, ik wil echt met je verder.. dit is het niet waard"..

We zouden nota bene gaan samen wonen in zijn huis volgende maand.

Ik voel me echt alsof ik niets, maar dan ook echt helemaal niets waard ben
hoe kan iemand, die jou het gevoel geeft niets waard te zijn, nou de liefde van je leven zijn?
quote:Blackwater schreef op 17 augustus 2011 @ 20:18:

Hij houd ook van mij, dat weet ik.. Maar waarom dumpen via facebook

.

Ja hoor dat doe ik ook altijd met de mensen van wie ik hou

Per facebook de liefdesrelatie verbreken...toonbeeld van liefde!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Blackwater schreef op 17 augustus 2011 @ 20:18:

Ik ben niet kinderachtig... ik ben in onze relatie juist de volwassene. Met hem valt niet te praten, en al gaan we praten, dan komt het uit op een nog grotere ruzie.

Door niet te smsen heb ik ons beiden even de tijd gegeven om na te kunnen denken.

Hij houd ook van mij, dat weet ik.. Maar waarom dumpen via facebook.

Ik voel me zo waardeloos.

Ben ik nou echt niet meer waard dan dit?

Ik ga nu naar mijn vader toe, hopelijk weet hij wat ik nu moet doen.

Damn wat voel ik me klote.

Ik haat hem nu, maar ik wil hem ook niet kwijt...werkelijk? op hem af lopen terwijl hij met iemand anders staat te praten en in zijn oor fluisteren wie dat is omdat je jaloers bent vindt je volwassen?
quote:liselore schreef op 17 augustus 2011 @ 20:44:

[...]

werkelijk? op hem af lopen terwijl hij met iemand anders staat te praten en in zijn oor fluisteren wie dat is omdat je jaloers bent vindt je volwassen?

Ooh dat was jij?

Nog steeds heel kut hoor wat die jongen nu doet, meen ik. Maar ik snap ergens wel dat hij het een beetje zat is nu.....
quote:Blackwater schreef op 17 augustus 2011 @ 19:55:

N.a.v. mijn vorige topic, mijn (ex?) vriend en ik hebben nu sinds vrijdag ruzie.

(ook niet echt volwassen...
Jullie brengen niet het beste in elkaar boven, als ik alles goed gelezen heb. Dus huil lekker uit en als je liefdesverdriet voorbij is: nooit meer zo raar doen.
Wat eten we vanavond?
Je noemt jezelf volwassen maar je hangt als een klein kind aan een of andere droeftoet die je via Facebook dumpt (dat alleen al!) en vervolgens ren je naar papa zodat die je kan vertellen wat je moet doen. Kun je dat, in dit voor mij echt kristalheldere geval, nou werkelijk niet zelf bedenken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven