Gedumpt via Facebook....

17-08-2011 19:55 36 berichten
N.a.v. mijn vorige topic, mijn (ex?) vriend en ik hebben nu sinds vrijdag ruzie.

Heb maandag ochtend voor 't laatst iets van hem gehoord, namelijk dat als ik nog een keer boos doe dat hij het uitmaakt.

Ik heb daar niet op gereageerd, wilde hem eens laten voelen hoe ik me voel.

Nu kijk ik op facebook, en ben ik zojuist gedumpt.

Hij heeft net ineens zijn status veranderd van 'in een Relatie met Blackwater', naar 'vrijgezel'.

Nu smst hij me dat ik mijn auto kan ophalen, en zijn geld moet terug betalen.

What to do now?

Ik voel me kut...

Waar is de tijd gebeleven dat 2 volwassenen het uitmaken door face to face met elkaar te praten....

Huilen huilen huilen.. wat een ellende weer.

Wilde even van me afschrijven :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2011 @ 20:26:

[...]

Ja hoor dat doe ik ook altijd met de mensen van wie ik hou

Per facebook de liefdesrelatie verbreken...toonbeeld van liefde!

Oeh ik ga nu dagelijks mijn feestboek checken of jij me ook gedumpt hebt..

Je dacht laatst dat je mij via hyves gedumpt had hè maar mooi niet hoor ik was er gewoon nog..
Jij bent iig ouder dan 18, anders heb je geen auto, maar dat is dan ook het enige volwassen detail dat ik tegen kwam in je openingspost.
Wat doet die auto trouwens bij hem en is het geld wat je hem nog schuldig bent makkelijk terug te betalen?

Ik zou vandaag nog mijn auto ophalen..
Wat verdrietig voor je. Maar het zat er dik in, toch?

Gelukkig woonde je nog niet samen.

Sterkte!
Na ja, inderdaad overtrokken gereageerd maar als relaties niet werken of ten einde lopen gebeurt dat wel vaker, helemaal als het je eerste relatie is. Inderdaad tijd om jezelf op- en aan te pakken en eerst eens wat zekerder over jezelf worden en leren dingen los te laten. Ik vind het overigens net zo kinderachtig van de vriend om haar te zeggen dat als ze nog een keer boos wordt hij het uitmaakt. Dat is ook net zo goed manipulatief als de pest. Het is maar beter dat jullie niet samen verder gaan volgens mij.

Maar dat over naar haar vader gaan is toch helemaal niet zo raar? Heb ik ook gedaan ooit en daar kun je soms veel aan hebben. Is toch niet heel veel anders dan je vriendinnen? En met een beetje geluk zijn ouders ook eerlijk over hoe zij het zien en kun je daar misschien wat van opsteken.
Oh, het is de vriend van het feest die met iemand anders aan het praten was en jullie later ruzie kregen.

Ik denk dat jullie het slechtste in elkaar naar boven halen en dat jullie niet voor elkaar gemaakt zijn. Niet met elkaar kunnen praten op een normale manier. Elkaar belachelijk maken waar anderen bij zijn. Nee, jullie horen niet bij elkaar. Jij verdient een betere vent dan deze.
quote:superstar_2 schreef op 17 augustus 2011 @ 21:00:

[...]

Oeh ik ga nu dagelijks mijn feestboek checken of jij me ook gedumpt hebt..

Je dacht laatst dat je mij via hyves gedumpt had hè maar mooi niet hoor ik was er gewoon nog..

Nu weet je waarom ik dat deed....

AANDACHT!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
lieve Blackwater,

ik heb je vorige topic niet gelezen, maar ik wil wel even wat zeggen:

jij bent gedumpt via Facebook, ik onlangs (maandje of twee terug) in een telefoongesprek van 30 seconden. Schofterig, onverdiend en respectloos. Huil even flink uit bij je vrienden en raap jezelf dan weer van de bank en besef dat je beter af bent zonder hem.

Wat ook helpt: meteen negeren en geen contact meer opzoeken. Wis zijn nummer, ontvriend hem op Facebook en zorg dat je je spullen terugkrijgt. Dat scheelt een hoop drama. Bovendien is de kans klein dat je ooit antwoord krijgt op al je vragen. En als jij hierom stennis gaat lopen schoppen, doet hij je alleen maar af als "hysterische ex".

Zoals een (ge)wilde man twee maanden terug tegen mij zei: 'De enige vrouw die ik ooit gedumpt heb en aan wie ik nog wel eens terugdenk, was degene die zei: 'prima!' en met opgeheven hoofd verder ging.'

een sterke, zelfstandige vrouw worden is het beste statement dat je kan maken . You can do it!

P.S. Lees mijn eigen belevenissen maar in: 'vriend in een ruziezoekbui om geld', via google zo terug te vinden...
quote:Bertha schreef op 17 augustus 2011 @ 19:59:

begrijp ik nu goed dat je hem verwijt niet face to face uit te praten terwijl je zelf hetzelfde doet? Namelijk niet uitpraten maar de silent treat toepassen.

Hij heeft notabene gezegd dat als je nog een keer boos doet hij het uitmaakt. En dat doe hij nu.

Sinds wanneer is het normaal om spelletjes te spelen in een relatie, zoals silent treats, ipv je volwassen te gedragen.

Een silent treat? Dat lijkt me een blowjob in stilte. Ik denk dat je de 'silent treatment' bedoelt.
Waarom zeg je niet tegen je vriend dat je even afstand neemt om af te koelen? Waarom dan het passief-agressieve "negeren, zodat hij maar voelt hoe ik me voelt!"? Daarmee ga je juist meer de verkeerde richting op, denk ik.

Ook had je verwacht dat hij in die vier dagen huilend voor je deur had gestaan met bosjes rosjes en schuldbetuigingen...Maar heel eerlijk gezegd had ik dat serieus ook niet gedaan.

Kijk, dumpen via Facebook is not done, maar jouw gedrag ook niet.

Daarom betwijfel ik of er uberhaupt één volwassene was in jullie relatie.

Ik ben blij voor jullie dat jullie uit elkaar zijn!
quote:emaille schreef op 18 augustus 2011 @ 01:22:

[...]

Een silent treat? Dat lijkt me een blowjob in stilte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven