Gedumpt via Whatsapp
donderdag 14 juni 2018 om 08:33
Na 4 jaar heeft mijn ex besloten om me te dumpen via Whatsapp. Zijn beste vriend heeft zijn spullen opgehaald en dat was het! Geen tekst of uitleg alleen ik voel niks meer.Onbegrijpelijk. Nou een aantal dagen later kan ik het nog niet echt een plek geven. Ik weet dat raar klinkt maar ik maak me zorgen om hem. Hij had een coke verslaving en ik vermoed dat hij een terugval heeft als ik na zijn gedrag kijk van de afgelopen weken. Is het raar dat ik me zorgen maakt en diep in me hart naar hem toe wil gaan? Ik heb niks meer laten weten na de breuk en ik twijfel nu heel erg of dat ik toch contact moet opnemen of dat ik voor eens en altijd voor mezelf moet kiezen.
Graag advies hierin. X
Graag advies hierin. X
donderdag 14 juni 2018 om 08:58
donderdag 14 juni 2018 om 08:58
Normaal: verschrikkelijk
Cokeverslaving: waarschijnlijk.beter zo.
Zou best kunnen dat ondanks zijn verslaafde kop hij zich ook realiseert dat hij jou niet mee.moet nemen in zijn ondergang. En dat de reden is dat hij niet anders kon dan op deze manier.
Je kan een verslaafde NOOIT helpen. Hij kan alleen zichzelf helpen!!
Dus loslaten..hoe verdrietig en pijnlijk ook . En is het voorbestemd dan wellicht kom je hem over een paar jaar clean tegen
De weg die hij nu loopt moet hij alleen doen!
Cokeverslaving: waarschijnlijk.beter zo.
Zou best kunnen dat ondanks zijn verslaafde kop hij zich ook realiseert dat hij jou niet mee.moet nemen in zijn ondergang. En dat de reden is dat hij niet anders kon dan op deze manier.
Je kan een verslaafde NOOIT helpen. Hij kan alleen zichzelf helpen!!
Dus loslaten..hoe verdrietig en pijnlijk ook . En is het voorbestemd dan wellicht kom je hem over een paar jaar clean tegen
De weg die hij nu loopt moet hij alleen doen!
donderdag 14 juni 2018 om 09:00
Dankjewel voor je jullie reacties. Tuurlijk weet ik ook dat ik voor mezelf moet kiezen hierin. Het zijn die rot gevoelens die het moeilijk maken. Me hoofd zegt het ene en me hart zeg wat anders. Het zou tijd nodig hebben. Wat ik lastig vind is om zijn nummer te verwijderen ik weet dat niet goed is maar vind het zo moeilijk om dat te doen. Iemand hierin tips?
donderdag 14 juni 2018 om 09:01
Een goede vriendin zijn nummer laten wissenEyes123 schreef: ↑14-06-2018 09:00Dankjewel voor je jullie reacties. Tuurlijk weet ik ook dat ik voor mezelf moet kiezen hierin. Het zijn die rot gevoelens die het moeilijk maken. Me hoofd zegt het ene en me hart zeg wat anders. Het zou tijd nodig hebben. Wat ik lastig vind is om zijn nummer te verwijderen ik weet dat niet goed is maar vind het zo moeilijk om dat te doen. Iemand hierin tips?
donderdag 14 juni 2018 om 09:03
Beetje een rare reactie. Niet iedereen kan zo na een relatie van 4 jaar afsluiten en zeggen next! Als jii dat kan! Goed van jou.Blondie222 schreef: ↑14-06-2018 08:58Dan zoek je toch zo weer een ander uit zo gaat dat.
Had je deze keer niet de tyd om je oude schoenen in te ruilen voor nieuwe jammer.
Hij had het ook netjes kunnen doorgeven aan familie ofzo
donderdag 14 juni 2018 om 09:09
Dan toch maar zelf doen (of je moeder vragen)
Jammer dat je vriendinnen het niet snappen.
Maar verslaafden kunnen vaak heel innemend zijn en heel goed mensen voor de gek houden
donderdag 14 juni 2018 om 09:35
donderdag 14 juni 2018 om 09:39
Wat afschuwelijk 
Ik kan me voorstellen dat je helemaal niet hebt gereageerd op zijn bericht, maar zou hem als reactie toch één berichtje sturen. Gewoon om aan te geven wat je van deze actie vindt en dat je hoopt dat het hem verder goed gaat. En vervolgens zou ik zijn nummer wissen. Verder contact gaat alleen ellende opleveren. Maar dan ben jij het in elk geval kwijt. Misschien helpt dat bij het afsluiten?
Ik kan me voorstellen dat je helemaal niet hebt gereageerd op zijn bericht, maar zou hem als reactie toch één berichtje sturen. Gewoon om aan te geven wat je van deze actie vindt en dat je hoopt dat het hem verder goed gaat. En vervolgens zou ik zijn nummer wissen. Verder contact gaat alleen ellende opleveren. Maar dan ben jij het in elk geval kwijt. Misschien helpt dat bij het afsluiten?
donderdag 14 juni 2018 om 09:57
Ik wist ook niet hoe ik moest reageren op hem. Ik probeer me leven op te pakken ik werk, heb een fijn huis lieve hond en lieve vrienden en familie maar voelt nu zo leeg en heel gek maar het voelt zo defentief als ik zijn nummer verwijderd dat vind ik moeilijk.yette schreef: ↑14-06-2018 09:39Wat afschuwelijk
donderdag 14 juni 2018 om 10:02
Zeker ik ben ook meer waard dat besef ik al te goed vandaar heb ik ook nergens meer op hebt gereageerd alleen die rot gevoelens ik kan het gewoon niet begrijpen. Houden van zet je niet zomaar uit teminste ik niet en ik weet dat zijn verslaving het probleem is maar hoe ga je hiermee om.
donderdag 14 juni 2018 om 10:06
donderdag 14 juni 2018 om 10:11
Eyes123 schreef: ↑14-06-2018 10:02Zeker ik ben ook meer waard dat besef ik al te goed vandaar heb ik ook nergens meer op hebt gereageerd alleen die rot gevoelens ik kan het gewoon niet begrijpen. Houden van zet je niet zomaar uit teminste ik niet en ik weet dat zijn verslaving het probleem is maar hoe ga je hiermee om.
De coke (verslaving) gaat voor alles, daar wint de liefde het niet van. Als ik in jouw schoenen stond dan zou ik er ook heel veel moeite mee hebben en willen helpen maar echt meis wees blij dat je er zo vanaf komt! Neem de tijd en dan komt het wel goed maar neem geen contact op.
donderdag 14 juni 2018 om 10:14
Ik snap best dat je graag naar hem toe zou willen gaan. Jullie waren vier jaar samen en je hield van hem en doet dit waarschijnlijk nog steeds. Maar een coke verslaving dat is niet niets natuurlijk. Misschien ben je wel veel beter af zonder hem, maar natuurlijk wil je hem toch graag zien. Je wil antwoorden en wil weten wat dit met hem doet en of hij ook verdrietig is enzovoort.
Kijk ik weet niet hoe jullie relatie was de afgelopen vier jaar. Speelde die coke verslaving überhaupt een rol of was hij gewoon al die tijd clean en speelde dit zich af voor jullie een relatie kregen.
Even heel eerlijk..........ben je beter af zonder hem of niet? Als het antwoord ja laat het dan maar gewoon zo. Neem geen contract op en probeer berusting te vinden in het feit dat je nooit antwoorden zult krijgen. Geef je telefoon aan een vriendin en laat haar zn nummer wissen.
Kijk ik weet niet hoe jullie relatie was de afgelopen vier jaar. Speelde die coke verslaving überhaupt een rol of was hij gewoon al die tijd clean en speelde dit zich af voor jullie een relatie kregen.
Even heel eerlijk..........ben je beter af zonder hem of niet? Als het antwoord ja laat het dan maar gewoon zo. Neem geen contract op en probeer berusting te vinden in het feit dat je nooit antwoorden zult krijgen. Geef je telefoon aan een vriendin en laat haar zn nummer wissen.
donderdag 14 juni 2018 om 10:32
Het is logisch dat je tijd nodig hebt om dit te verwerken. Het is niet niks. Maar als je zijn nummer houdt, laat je de deur op een kier. Dat maakt het lastiger om er voor jezelf een streep onder te zetten en verder te gaan. Het is echter allemaal nog heel vers, dus begrijpelijk dat je er misschien nog niet aan toe bent om helemaal te erkennen dat het voorbij is. Dat hoeft ook nog niet, maar ga alsjeblieft niet proberen de boel te lijmen om die leegte op te vullen. Leer dealen met die leegte. Dat gaat je vast lukken en dan kan je daarna weer verder. Zijn nummer wissen is daarin een goede stap. Kan je die stap nu nog niet zetten, dan lukt het misschien morgen of ergens de komende weken. Sterkte!