Gedumpt via Whatsapp
donderdag 14 juni 2018 om 08:33
Na 4 jaar heeft mijn ex besloten om me te dumpen via Whatsapp. Zijn beste vriend heeft zijn spullen opgehaald en dat was het! Geen tekst of uitleg alleen ik voel niks meer.Onbegrijpelijk. Nou een aantal dagen later kan ik het nog niet echt een plek geven. Ik weet dat raar klinkt maar ik maak me zorgen om hem. Hij had een coke verslaving en ik vermoed dat hij een terugval heeft als ik na zijn gedrag kijk van de afgelopen weken. Is het raar dat ik me zorgen maakt en diep in me hart naar hem toe wil gaan? Ik heb niks meer laten weten na de breuk en ik twijfel nu heel erg of dat ik toch contact moet opnemen of dat ik voor eens en altijd voor mezelf moet kiezen.
Graag advies hierin. X
Graag advies hierin. X
donderdag 14 juni 2018 om 12:59
Ik heb zelf laatst gescharreld met een jongen die verslaafd is aan wiet en coke. Hij maakte me vaak verdrietig, maar ik was verliefd en deed er alles aan om hem te willen helpen, en dat alles leuk leek.
Een verslaafde kan je niet helpen. Drugs is nummer 1 voor ze, en jij komt op 2. Rule #1, never be #2!!!
Laat hem los meid!
Een verslaafde kan je niet helpen. Drugs is nummer 1 voor ze, en jij komt op 2. Rule #1, never be #2!!!
Laat hem los meid!