Geen huis, werk, geld maar verliefd

15-09-2019 08:56 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als je nieuwe liefde geen huis heeft( woont om financiele redenen bij ex) geen werk ( net voor de ontmoeting kwijtgeraakt) en minder te besteden heeft.

Zelf heb je wel een stabiele basis.

Ga je voor de liefde of verstand???
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:02
Sinds sept vorig jaar is het uit

Dan woont hij dus al een jaar bij zijn ex. Bijzonder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
# haley dat zeg je mooi, jong ben ik niet dus zal dat het 2de zijn, maar die past mij niet vandaar een objectief ordeel van forum
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:01
De situatie is al 6 mnd en merk dat het mij opbreekt
Dus jullie zijn nu 6 maanden aan het daten en al die tijd woont hij bij zijn ex en al die tijd heeft hij geen werk? o_o
Mwah, als hij bij zijn ex woont hoeft ie tenminste niet én huur voor een aparte woning én kinderalimentatie te betalen.
Zodra hij bij die ex weg heeft ie nog geen financiele vrijheid voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Als hij al 6mnd geen baan heeft dan zou ik even afstand nemen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:01
De situatie is al 6 mnd en merk dat het mij opbreekt
Stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hij bij jou woont dan is dat al weer 1 probleem minder....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag: waarom ben je een relatie met deze man begonnen? En eigenlijk nog een vraag erbij: Weet je zeker dat zij "ex" is?
viva-amber schreef:
15-09-2019 09:06
Wanneer hij bij jou woont dan is dat al weer 1 probleem minder....
Vind je? Ik voorzie juist extra problemen.
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:01
De situatie is al 6 mnd en merk dat het mij opbreekt
als hij in 6 mnd geen werk kan vinden dan wil hij ook niet erg graag. heel onaantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hem ook aan een baan helpen naast huisvesting....
Is er bij jou op het werk niet iets te doen waar hij wat mee kan verdienen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@ viva, bij mij wonen is geen optie relatie is te pril en lijkt mij uit wanhoop zeker geen goede basis
viva-amber schreef:
15-09-2019 09:06
Wanneer hij bij jou woont dan is dat al weer 1 probleem minder....
Samenwonen zou ik al helemaal niet doen. Dan krijg je nog te maken met verplichte logeerpartijtjes van die pubers ook. En hij kan financieel niets bijdragen.
viva-amber schreef:
15-09-2019 09:08
Misschien kun je hem ook aan een baan helpen naast huisvesting....
Is er bij jou op het werk niet iets te doen waar hij wat mee kan verdienen?
Sinds wanneer ben jij Moeder Theresa?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf voor verstand gaan.

Gaat dit om dezelfde relatie als uit je vorige topic? Ik denk dat er te veel irritaties / hindernissen zijn in deze 'relatie' om het tot een succes te maken. Ik vind het daarom verstandiger om of een pauze in te lassen tot hij zijn zaken op orde heeft of de relatie definitief te beëindigen. Deze situatie lijkt me geen goed begin, geen goede basis voor een langdurige, gezonde relatie.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-09-2019 09:08
Misschien kun je hem ook aan een baan helpen naast huisvesting....
Is er bij jou op het werk niet iets te doen waar hij wat mee kan verdienen?
Meen je dit nou allemaal? Hij kan bij haar gaan wonen, zij kan hem aan een baan helpen.
Ik zou daar totaal geen trek in hebben. Ik wil een volwassen man die zijn eigen zaken kan regelen.
viva-amber schreef:
15-09-2019 09:02
Kan hij niet bij jou wonen?

Niet aan beginnen!

Ik heb nu meer reacties van TO gelezen.
Hij heeft een ex en tieners, geen werk, geen huis. Zo iemand geef je pas onderdak als er geen twijfels meer zijn.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 15-09-2019 09:23
0.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik er "helder" ingestapt ben, is het voor mij duidelijk dat dit ongezond is en liefde alleen zeker niet voldoende is. Helaas
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad: hem zelf een baan laten zoeken en zelf onderdak laten vinden. Hij is een volwassen man, hij kan dit prima zelf.

(Maar volgens mij ben ik mosterd...)
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
De liefde natuurlijk! Maar wel pas tegen de tijd dat hij een jaar lang zelfstandig zijn eigen leven heeft geleid. Dan weet je 'meteen' of het van zijn kant ook echte liefde is.
Alle reacties Link kopieren
Van de zin onderdak geven krijg ik ook al de kriebels, dat was niet mijn intentie bij een nieuwe relatie. Ik wilde elkaar leren kennen, en tuurlijk kan je in een tijdelijke niet zo fijne situatie zitten maar dacht heel eerlijk. Als je in zo een situatie een nieuwe relatie aan gaat moet je binnen 3 mnd max een oplossing hebben of het nu werk of woning is. Misschien naieve gedachten van mij
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:05
Klopt

Ben je in je relatie ook zo spraakzaam en duidelijk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Kip. Vermoedelijk waren er beloftes en plannen en goede voornemens toen jullie elkaar leerden kennen? En zes maanden later is er nog steeds weinig ontwikkeling te zien? Een keer moet je conclusies trekken...
Alle reacties Link kopieren
Als de liefde echt wederzijds was had hij wel wat meer moeite gedaan om samen met jou iets te kunnen opbouwen.

Klinkt als een luie, onvolwassen vent die je het beste snel kunt lozen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven