Geen huis, werk, geld maar verliefd

15-09-2019 08:56 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als je nieuwe liefde geen huis heeft( woont om financiele redenen bij ex) geen werk ( net voor de ontmoeting kwijtgeraakt) en minder te besteden heeft.

Zelf heb je wel een stabiele basis.

Ga je voor de liefde of verstand???
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt samen door deze periode heen, hij zoekt ook echt werk daar ligt het niet aan inmiddels 49 maar goed dan maar een minder betaald baantje maar geen baan geen contract ie geen huis.

En hij zoekt naar mijninziens naar een niveau betreft woning en werk wat op dit moment helemaal niet toereikend is. Hij moet helemaal opnieuw beginnen, niet erg maar begin dan ook
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even al je berichten op dit forum gelezen. Heb je het idee dat hij zelf constructief bezig is met het inrichten van zijn leven? Of blijft hij machteloos hangen in deze onwenselijke situatie en ben jij degene met het luisterde oor en de uithuilschouders?
Alle reacties Link kopieren
@ yvette alle twee
Alle reacties Link kopieren
Oh je gaf al antwoord terwijl ik mijn vragen typte :)
Niet echt constructief dus. Hij moet op dit moment gewoon aanpakken wat hij kan krijgen en niet passief zeuren over wat hij niet kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee en van uit dat punt verder zoeken en dat geldt wat mij betreft ook voor woonruimte.
Alle reacties Link kopieren
Kansloos.
Al een account? Log dan hier in.
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:39
Hij wilt samen door deze periode heen, hij zoekt ook echt werk daar ligt het niet aan inmiddels 49 maar goed dan maar een minder betaald baantje maar geen baan geen contract ie geen huis.

En hij zoekt naar mijninziens naar een niveau betreft woning en werk wat op dit moment helemaal niet toereikend is. Hij moet helemaal opnieuw beginnen, niet erg maar begin dan ook
Hij wil...
Zijn lakse houding zou al een afknapper moeten zijn voor je.
En natuurlijk wil hij samen met jou door deze periode. Hij heeft je nodig. Niet eens voor de liefde. Maar deze man kan blijkbaar niet zelfstandig functioneren. Hij heeft al genoeg tijd gehad om iets te regelen. Dit wordt nooit meer wat. Je weet nu wat voor een type het is en het bevalt je niet. Waarom zou je nog meer tijd gaan stoppen in zo’n relatie die nergens naartoe gaat, omdat er geen stabiele basis is en komt?
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:47
Mijn idee en van uit dat punt verder zoeken en dat geldt wat mij betreft ook voor woonruimte.
Waarom twijfel je dan nog? Beter er nu een eind aan maken dan over een half jaar, niet?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je op tijd er serieus over nadenkt. Luister inderdaad naar je verstand. Pas als hij die dingen op orde heeft, zal het echt lukken. Al een halfjaar zonder werk, is best lang. En na een jaar woont ie nog bij zijn ex, daar zou ik vraagtekens bij hebben.
Ohhh, jij bent diegene die jaloers is op de aandacht die je vriend heeft voor zijn kind. Er deugt weinig aan jullie relatie. Jullie kennen elkaar pas een paar maanden. Wat een gedoe maken jullie ervan. Waarom hebben jullie eigenlijk een relatie? Bij gebrek aan beter? Jij bent niet de geschikte vrouw voor hem en hij is niet de geschikte man voor jou.
Je hebt geen zin om vrijgezel te zijn of wat is de reden dat je met een man bent die niets te bieden heeft op dit moment?
Omnivore schreef:
15-09-2019 09:56
Goed dat je op tijd er serieus over nadenkt. Luister inderdaad naar je verstand. Pas als hij die dingen op orde heeft, zal het echt lukken. Al een halfjaar zonder werk, is best lang. En na een jaar woont ie nog bij zijn ex, daar zou ik vraagtekens bij hebben.
Een man die bij zijn ex woont moet je toch überhaupt niet naar omkijken? Dat is al één perfecte reden om geen relatie met iemand te beginnen. Door dat wel te doen heeft TO haar verstand al niet gebruikt. Wel handig om wel eens dat verstand te gaan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-09-2019 09:48
Kansloos.
+1

Kom TO gun jezelf meer dan dit
Als je je eigen reacties terugleest dan weet je het antwoord al. Ik zie enkel bezwaren....en mensen kunnen tegenslagen hebben maar dit zijn er wel heel veel in een beginnende relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
15-09-2019 09:57
Ohhh, jij bent diegene die jaloers is op de aandacht die je vriend heeft voor zijn kind. Er deugt weinig aan jullie relatie. Jullie kennen elkaar pas een paar maanden. Wat een gedoe maken jullie ervan. Waarom hebben jullie eigenlijk een relatie? Bij gebrek aan beter? Jij bent niet de geschikte vrouw voor hem en hij is niet de geschikte man voor jou.
Je hebt geen zin om vrijgezel te zijn of wat is de reden dat je met een man bent die niets te bieden heeft op dit moment?
Goh, dat je dat haalt uit TO's berichten in haar eerste topic. Zo las ik het helemaal niet. Volgens mij omschreef ze ook daar een man die liever praat over zijn problemen dan dat hij werkt aan oplossingen.
Absoluut verstand. En nu je meer schrijft in het verloop van het topic zeker. Hij laat het allemaal maar gebeuren zo te lezen. Daar zou ik enorm op afknappen. In 6 maanden geen woonruimte en geen werk kunnen regelen terwijl je 49 bent, nee, daar zou ik absoluut geen trek in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb je zijn ex al eens ontmoet? Is het wel zijn ex?
Alle reacties Link kopieren
Had liever dat hij bij zijn ouders was gaan wonen toen het uit ging dan bij zijn ex blijven maargoed.

Geen werk zou ik zelf niet erg vinden tenzij hij niks doet om werk te vinden.
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:00
Er zijn tieners
Die zijn per definitie een reden om deze man verre te houden. Run Forest, Run!
hamerhaai schreef:
15-09-2019 09:20
Iemand zonder geld, werk en woonruimte moet eerst zijn leven op de rit krijgen.

Wanneer deze persoon nog bij de ex inwoont, dan zal de relatie nog niet heel lang uit zijn. Dus ook dat kost tijd, voordat je toe bent aan een nieuwe relatie.

Gaat het alleen om de seks en gezellige dingen doen. Ga dan genieten. Zoek je een nieuwe relatie, neem dan afstand en laat deze persoon eerst zijn eigen leven weer een beetje op de rit krijgen. Dat kost tijd en energie genoeg.
Hij heeft geen geld om gezellige dingen te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-09-2019 10:36
Hij heeft geen geld om gezellige dingen te kunnen doen.
Wat dacht je van een strandwandeling, gratis festival, picknicken, samen koken, bankhangen of seks?
Alleen de OP gelezen

Als ik zelf degene was die net baan kwijt was en nog geen nieuw huis dan zou ik absoluut niet met een nieuw iemand in zee gaan. Ik zou dat zelf afhouden. Eerst mijn eigen leven weer op de rit voordat ik anderen erin meesleur.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed TO, als ik je berichten zo lees, denk ik dat je er klaar mee bent. En terecht. Van een volwassen man (en vader!) mag je verwachten dat hij zelfstandig zijn zaakjes op orde weet te krijgen. Daar heeft hij zat tijd voor gehad. Ik zou aangeven dat je dit slappe gedoe niet lang meer trekt.
Kansloos. Een 49-jarige die niet zijn leven oppakt, terwijl er een nieuwe leifde in zijn leven is, is kansloos.

Verstand volgen. Verliefdheid gaat wel weer over.
yette schreef:
15-09-2019 10:42
Wat dacht je van een strandwandeling, gratis festival, picknicken, samen koken, bankhangen of seks?
Da's leuk ter afwisseling, maar niet eens een terrasje kunnen pakken na die wandeling en spontaan kunnen besluiten er ook maar gelijk een hapje te eten, vind ik een enorme afknapper.

En een gratis festival kost ook benzine en parkeergeld natuurlijk.
Tja. Veel mensen hebben eenmaal weinig te besteden. Betekent dat meteen dat ze dan maar single moeten blijven?

Verder eens met o.a. Yette, dit verhaal klinkt als een kansloze missie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven