Geen respons na jaar relatie
zaterdag 18 december 2021 om 14:09
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
dinsdag 21 december 2021 om 13:59
Ligt eraan, als je zo'n vogel bent, kan dat wellicht kloppen.
https://www.youtube.com/watch?v=kUtc4vcPfMk
Maar voor de meeste mensen denk ik dat dit iets genuanceerder ligt.
@hagelslagjes: Verder schijnt op de meeste openbare toiletten de zon ook niet....

dinsdag 21 december 2021 om 16:37
Zal je net zien dat de ex kaal isSjaantje37 schreef: ↑21-12-2021 15:13Moet er echt om lachen om de anus streek.
Ik had graag ontharingsmiddel door zijn shampoo gedaan.

Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
dinsdag 21 december 2021 om 17:18
Ik zie nu een grijnzende bilnaad voor me.
dinsdag 21 december 2021 om 17:37
Dank, dank. Gelukkig iemand die me begrijptYep schreef: ↑21-12-2021 11:02Idd..... Heeeeeeeel kinderachtig om na een jaar relatie je vriendin geen verklaring te willen geven waarom je niet met haar en haar ouders Sinterklaas wil vieren, haar vervolgens bijna 2 weken te ghosten, dan de relatie te verbreken via de app, met een paar zinnen ipv een tweezijdig gesprek aan te gaan, haar vervolgens tevergeefs te laten wachten zodat ze zelf tig kilometer moet rijden om haar eigen spullen terug te kunnen krijgen, en haar dan ook nog eens de wind van voren geven...
Heeeeeel volwassen ja...
Goed dat TO dit niet gepikt heeft en de confrontatie is aangegaan!
Eindelijk een vrouw die voor zichzelf opkomt!!
dinsdag 21 december 2021 om 17:40
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. De feestdagen kom ik prima door met vrienden en familie.Machutookunbietjemeerzijn schreef: ↑21-12-2021 11:32Idd goed dat ze voor zichzelf is opgekomen.
Dat van die tandenborstel gaat gewoon echt te ver, maar ik denk dat TO dit heeft gedaan in the heat of the moment en zeker omdat iedereen haar bijviel om hem eens goed de waarheid te vertellen.
Toen kwamen er een paar raadgevers aan, waaronder ikzelf, die zeiden, je gaat toch geen zinnig antwoord krijgen, dus hou de eer aan jezelf, haal je spullen, geef de zijne af en dan punt. Geen gesprekken, niets.
TO voelde zich heel boos op hem en aangezien ze vantevoren al wist dat ze geen gehoor bij hem zou vinden, heeft ze uit genoegdoening die tandenborstel door haar bilnaad geveegd. (ik denk niet dat ze hem erin gestoken heeft, ieuw...wat kan je daar zelf wel niet van oplopen?)
Na alle kritiek hier, heeft ze denk ik wel haar lesje geleerd en zal ze hopelijk dit soort "spontane" acties achterwege laten.
Maar om nu meteen te roepen dat ze hulp moet gaan zoeken want ze is niet goed bij haar hoofd, is ook wel weer een brug te ver.
Iedereen doet soms rare dingen in zijn/ haar emotie: zij die zonder zonden zijn, werpe de eerste steen.
Ze zal ongetwijfeld verdrietig zijn dat haar relatie voorbij is en ze is flink de pan uitgeveegd over haar actie, dus is het denk ik nu wel genoeg, het gevit op haar. Ze heeft de boodschap luid en duidelijk ontvangen en het is niet nodig dat wij haar hier dit blijven vertellen en haar daarmee de grond intrappen. Ze zal zich al rot genoeg voelen.
TO, sterkte en probeer toch een beetje te genieten van de kerst en jaarwisseling.
Heb je leuke plannen?
dinsdag 21 december 2021 om 17:44
Ohhh ook een goede suggestie.Sjaantje37 schreef: ↑21-12-2021 15:13Moet er echt om lachen om de anus streek.
dinsdag 21 december 2021 om 17:49
Oh je wil alleen mee-huilies?
Zeg dat dan.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 21 december 2021 om 17:56
Wil je ook een tandenborstel ontvangen?
dinsdag 21 december 2021 om 18:02
Zo jij bent wel echt bad-ass of nie? Maar leuk topicje wel.Verwarde-dame schreef: ↑21-12-2021 17:45Ter info: om de vraag maar te beantwoorden, de borstel is niet in de anus geweest. Jezus. Even snel langs de bilnaad/anus. En ja, het was een Philips tandenborstel. Nog meer vragen?
dinsdag 21 december 2021 om 18:23
Ik heb dit een keer gehad na een relatie van een half jaar. Dus ik begrijp helemaal de frustratie. Er waren ook helemaal geen voortekenen ofzo. Die gek had 1 week voordat hij verdween nog geopperd om samen te gaan wonen. De laatste keer dat ik hem zag had ik wel wat door, maar ik kreeg het er niet uit wat er aan de hand was. En vervolgens hoorde ik niets meer van hem. Heel raar en heel frustrerend. Paar keer gebeld en berichtjes gestuurd, maar complete radiostilte. Ik heb toen wel de eer aan mij zelf gehouden. Ik heb mijn spullen opgehaald bij hem thuis op een tijdstip waarvan ik wist dat hij aan het werk was en heb de sleutel die ik van hem had gekregen op tafel gelegd. Ik heb daarna ook niets meer van mij laten horen. Ongeveer 2 weken daarna belde hij, zijn verklaring was dat hij geen gevoelens meer voor mij had, en dit niet durfde te zeggen en daarom maar besloten had om niets meer van zich te laten horen. Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, waardoor hij vervolgens boos werd om mijn koele reactie. Nou prima, het ga je goed heb ik toen gezegd en vervolgens het gesprek beëindigd. Via een wederzijdse vriendin kreeg ik weer een week daarna het verzoek om zijn spullen die nog bij mij thuis lagen aan haar mee te geven. Daar had ik dus wel wat moeite mee. Allemachtige laffe klootzak dacht ik, kom zelf maar halen. Maar heb uiteindelijk de boel maar meegegeven, klaar ermee. Ook geen bericht ofzo meer gestuurd. Ik vind het nog steeds bizar. Want het was best intensief wat wij hadden en ik heb hem dus nooit weer gezien. Ook niet 1 x tegengekomen ergens terwijl we helemaal niet ver uit de buurt wonen. Dat is inmiddels 15 jaar geleden, maar ik denk er nog wel eens aan, als ik in zijn woonplaats kom, stel dat ik hem tegenkom... Ik ben achteraf erg blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden, maar goed, ik snap dus heel goed de frustratie!
dinsdag 21 december 2021 om 18:43

Wat een gezeik om een tandenborstel zeg, hij zal er vast niks aan overhouden.
dinsdag 21 december 2021 om 18:52
Herkenbaar! Wat een ontzettend laffe actie van hem zeg..Baudolino schreef: ↑21-12-2021 18:23Ik heb dit een keer gehad na een relatie van een half jaar. Dus ik begrijp helemaal de frustratie. Er waren ook helemaal geen voortekenen ofzo. Die gek had 1 week voordat hij verdween nog geopperd om samen te gaan wonen. De laatste keer dat ik hem zag had ik wel wat door, maar ik kreeg het er niet uit wat er aan de hand was. En vervolgens hoorde ik niets meer van hem. Heel raar en heel frustrerend. Paar keer gebeld en berichtjes gestuurd, maar complete radiostilte. Ik heb toen wel de eer aan mij zelf gehouden. Ik heb mijn spullen opgehaald bij hem thuis op een tijdstip waarvan ik wist dat hij aan het werk was en heb de sleutel die ik van hem had gekregen op tafel gelegd. Ik heb daarna ook niets meer van mij laten horen. Ongeveer 2 weken daarna belde hij, zijn verklaring was dat hij geen gevoelens meer voor mij had, en dit niet durfde te zeggen en daarom maar besloten had om niets meer van zich te laten horen. Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, waardoor hij vervolgens boos werd om mijn koele reactie. Nou prima, het ga je goed heb ik toen gezegd en vervolgens het gesprek beëindigd. Via een wederzijdse vriendin kreeg ik weer een week daarna het verzoek om zijn spullen die nog bij mij thuis lagen aan haar mee te geven. Daar had ik dus wel wat moeite mee. Allemachtige laffe klootzak dacht ik, kom zelf maar halen. Maar heb uiteindelijk de boel maar meegegeven, klaar ermee. Ook geen bericht ofzo meer gestuurd. Ik vind het nog steeds bizar. Want het was best intensief wat wij hadden en ik heb hem dus nooit weer gezien. Ook niet 1 x tegengekomen ergens terwijl we helemaal niet ver uit de buurt wonen. Dat is inmiddels 15 jaar geleden, maar ik denk er nog wel eens aan, als ik in zijn woonplaats kom, stel dat ik hem tegenkom... Ik ben achteraf erg blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden, maar goed, ik snap dus heel goed de frustratie!
dinsdag 21 december 2021 om 18:55
Dit is het andere uiterste. Een voorbeeld dat als je dus helemaal niets doet je er 15 later er nog steeds aan moet denken.
Een les dat er tussen niets doen en een tandenborstel in je reet vast nog wel een heel spectrum zit.
Zou deze ghoster trouwens patient zero zijn geweest? De eerste ghoster? Want ghsoters zijn nu toch hip, vroeger toch nog niet zo?
Een les dat er tussen niets doen en een tandenborstel in je reet vast nog wel een heel spectrum zit.
Zou deze ghoster trouwens patient zero zijn geweest? De eerste ghoster? Want ghsoters zijn nu toch hip, vroeger toch nog niet zo?
dinsdag 21 december 2021 om 19:01
Het was vroeger de manier om van je vakantievriendje af te komen waar je innig mee pende iedere week.Dina1980 schreef: ↑21-12-2021 18:55Dit is het andere uiterste. Een voorbeeld dat als je dus helemaal niets doet je er 15 later er nog steeds aan moet denken.
Ik vind dat tegenwoordige ghosten zo fout, daarmee gum je de complete romantiek ( die er eerst wel was ) volledig uit en de zoete herinneringen worden grote vraagtekens.
dinsdag 21 december 2021 om 20:17

dinsdag 21 december 2021 om 20:18
Sjaantje37 schreef: ↑21-12-2021 15:13Moet er echt om lachen om de anus streek.
Ziek.