Geen respons na jaar relatie

18-12-2021 14:09 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.

Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.

Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.

Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.

Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.

Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.

Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
Haar moeder heeft haar gewoon verneukt in der opvoeding en nog gestookt tussen ons ook einde verhaal...
Jamie34 schreef:
22-12-2021 22:17
Haar moeder heeft haar gewoon verneukt in der opvoeding en nog gestookt tussen ons ook einde verhaal...
En waar ging het bij jou mis? En heb je hulp?
Jamie, 2 woorden voor jou:
ZOEK - HULP
:bonk:
Jamie34 schreef:
Mss een eigen topic aanmaken ipv je geraaskal in iemands anders forum droppen?
Jamie34 schreef:
Weet niet of dat terecht is hoor, die kleuterjuf op de basisschool was ook echt een secreet.
Ik wilde gaan reageren maar nu zie ik de naam jamie opkomen. Paar pagina’s terug gelezen maar lees Jamie niet terug. Wat mis ik
Zoiezo klaar mee mij niet meer bellen :facepalm:
Wel e-mailen dan? Of gewoon echt 0 contact?
Is Jamie de man in dit verhaal ?
Nee dat kan toch niet welke kerel leest uit t niks mee hier
Mia1981 schreef:
22-12-2021 22:43
Is Jamie de man in dit verhaal ?
Dat zou een leuke plottwist zijn!
Daarom ik las terug en nergens komt Jamie voor zover ik zie. Dus ik ben t ff kwijt 😅
Geluk van je kinderen om zeep helpen omdat je het zelf nooit gevonden heb dat is pas ziek slaaplekker mensen
Of heeft de aangetaste tandenborstel hem signalen hebben toegestuurd ik moet op het Viva forum lezen
Oké genoeg gegrapt. Jamie ik ga er vanuit dat jij los staat van dit verhaal. Vanwaar je reactie als ik vragen mag want ik snap hier niks meer van
Ik denk dat het de 5G was
5g is ook erger dan bacterie tandenborstels
Ik vond haar nu moet zij zichzelf nog vinden
Dus jij zegt de ex te zijn? Zo ja hoe kom je hier terecht? Of zat je in een soortgelijke relatie?
Is zij ook de weg kwijt Jamie?
Volgens mij ben je zelf ook goed de weg kwijt geraakt, Jamie

Waarom open je niet je eigen topic?

Dat zal een leuk topic worden :jump:
yep wijzigde dit bericht op 22-12-2021 23:00
6.92% gewijzigd
Nee dit heeft iets sneu’s. Ik kan me zoals ik al niet zei voorstellen dat de ex in to verhaal hier opduikt. Echter deze persoon heeft een issue.
Jamie heeft een psychiatrische stoornis..
Jamie is bekend op t forum dan?
Of is goed onder invloed..
1 van de 2
Wat een warrig geraaskal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven