Geen respons na jaar relatie

18-12-2021 14:09 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.

Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.

Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.

Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.

Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.

Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.

Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
Reken maar dat ze van me houd
Mss kan een Mod even ingrijpen?
Ja want hoeveel sympathie ik ook hebben kan , dit is gewoon enge psycho praat.
Jamie, bel morgen je huisarts man. Geloof niet dat jij de ex bent die beter zijn tandenborstel kan weggooien.
Dit is bizar en niet te volgen.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 22-12-2021 23:22
36.23% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ja en blijf weg van de vrouw waar je het over hebt
DS1971 schreef:
20-12-2021 23:58
Wij horen de kant van het verhaal van to, die overduidelijk psychisch niet helemaal lekker is.
…maar wel een hele schone reet heeft….

We kunnen dit topic beter aanpassen in: is het ok om de tandenborstel van je ex in je reet te steken?

Met bijbehorende poll. Zeer verhelderend.
Nee, dit is niet de ex van TO
Dit is iemand die psychisch niet helemaal in orde is en dit topic aan het vervuilen is.

Jaimy,neem je medicatie in en ga schaapjes tellen
:sheep:
Of tandenborstels
SunShine35 schreef:
22-12-2021 23:26
…maar wel een hele schone reet heeft…
Zeker als er nog tandpasta op zat.
Mia1981 schreef:
22-12-2021 23:28
Of tandenborstels
:HA:
Dina1980 schreef:
22-12-2021 23:29
Zeker als er nog tandpasta op zat.
Dan heeft TO dubbel genoten.
Driedubbel als ze de borstel ook nog heeft laten draaien.
Echt zo’n topic. Moet ik nou lachen of huilen..
Elektrische schapen
Tel die maar Jamie
Lachen!!
Dat weet nog niemand hier geloof ik.
Daar kunnen we ook een poll voor maken.
Wauw, er zijn hier duidelijk meerdere signalen dat het niet goed gaat met de TO.
Een gesprek eisen, verhaal halen, een tandenborstel bevuilen op de meest ranzige manier en dat als een goede actie beschouwen.

Heb je hulp TO?
Je gaat zoveel grenzen over. En ik denk dat je beoordelingsvermogen niet helemaal is wat het hoort te zijn.
Weet je zeker dat hij je vanuit het niets negeerde, dat jij niet doorhad dat je zijn grenzen over gaat zoals hij eerder aangaf, dat je niet eerder gestoord gedrag hebt vertoont richting hem? Heb je borderline ofzo?

Je zegt ook dat je geen deurmat bent, maar hij heeft je behandeld zoals jij je hebt laten behandelen.
Had het afgesloten toen hij je ging negeren. Door er een punt achter te zetten en los te laten. Dán was je respectabel gebleven. Nu lijk je eerder rijp voor de PAAZ.
anoniem_401365 wijzigde dit bericht op 22-12-2021 23:39
24.60% gewijzigd
Nee om te lachen en om te huilen. Uit wraak een tandenborstel tussen je reet doorhalen. Een verwarde kwiep met persoonlijke issues over iemand die zeker nog van hem houd. Man man
Dina1980 schreef:
22-12-2021 23:32
Driedubbel als ze de borstel ook nog heeft laten draaien.
En een anaal orgasme heeft gehad :p:
Ik heb een elektrische tandenborstel en moet nu elke keer als ik mijn tanden poets hieraan denken en ben nu bang dat dit de rest van mijn leven zo zal blijven.
Nou ja ik deal al zes jaar met een ex als onze Jamie in dit verhaal. Dan verkies ik de tandenborstel
Veranderling schreef:
22-12-2021 23:34
Wauw, er zijn hier duidelijk meerdere signalen dat het niet goed gaat met de TO.
Niet alleen de TO als je het mij vraagt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Veranderling schreef:
22-12-2021 23:34
Heb je hulp TO?
Ze schreef een paar pagina's terug dat ze altijd normaal was en dat ze door haar ex 'psycho' is geworden, dus ik denk dat ze dan nog geen hulp heeft.
Best gezellig zo op de late avond
Praten over en met schizofrene tandenborstels :loveit:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven