Gek van mezelf
maandag 12 september 2011 om 10:12
Ik wordt helemaal gek van mezelf .. Waarom ??
Nou dat zou ik in het kort proberen te vertellen.
Vorig jaar ging het even niet zo lkkr tussen mij en mijn man.
Ik voelde dat er wat was of laat ik het zo zeggen dat er iemand was.
Na de ruzie s ging ik eigenlijk uithuilen bij mijn zusje.
Maar wat ik niet wist is dat mijn man hetzelfde deed ..hij ging ook na mijn zusje.
Het viel me me op dat ze opeens heel erg close waren.
Spelletjes spelen via msn
Zij heeft ook kinderen dus ging mijn man vaak haar kids van school halen of samen ff na het park.
Op een avond vroeg ik of ie mij wou vertellen wie het was
Tuurlijk had ik mijn vermoeden maar wou het uit zijn mond horen.
En toen kwam het hij had gevoelens voor mijn zusje.
Ik vroeg hem af ze dat wist maar hier wist ze niets van.
Een paar dagen later vertelde hij mij ik heb het je zusje veteld .. ppppfffffffff .... en gevraagd of ze het zelfde voelde omdat hij ook dacht dat het van twee kanten kwam.
Maar dit ontkende ze .
Ik weet niet wat er was gebeurd als ze had gezegd dat zij hetzelfde voelde.
Ik kon mijn zusje niet meer onder ogen komen .. ik ben heel open en zij gesloten dus ik zag geen goede manier om hier met haar over te praten ook omadat ik me zo schaamde.
Ook omdat ik mijn man altijd heb verdedigd tegen over mijn familie.
Het is namelijk niet de makkelijkste man zeg maar.
Mijn man besloot om een tijdje afstand te nemen van mij familie.
eigemlijk was ik dus heel opgelucht ... laat zijn gevoel voor haar maar ff afzakken.
Mijn zusje kwam hier nog wel is ik bij haar maar het was toch anders. mijn man was meestal dan niet thuis als ze kwam en was het wel het geval dat praten ze niet met elkaar heel ongemakkelijk dus.
Maar nu werd ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis.
en mijn man stond er ff alleen voor om voor ons kindje te zorgen.
Mijn zusje bood aan om op te passen .. prima
Maar voor mij gingen alle bellen weer rinkelen.
Opeens was alles weer goed tussen mijn man en haar .. tja tuurlijk moesten ze comminiceren vanwege ons kindje.
Maar het was weer van ouds .
Lol met elkaar elkaar ff bedanken van (zonder jou had ik het niet gered) kwijl kwijl bah bah ..
Dat bedoel ik word gek van mezelf .
Haal van alles in me hoofd .. dat me man over haar fantaseert naar haar kijkt
Dat zie ik ook wel als ze bukt dat ie kijkt tja
Ik heb het hem gevraagd en hij zegt dat er niets aan de hand is dat ie dat gevoel niet meer heeft.
Maar echt ik maak mezelf echt kots misselijk met allerlei gedachten.
Ik denk dan dat zei express zo voor hem bukt dat ze zo vaak langs komt om hem te zien dat ze zich uitslooft met me kindje om te laten zien dat ze echt geweldig is ...
Verdorrie man het is mijn zusje en zo wil ik helemaal niet denken gggrrrrrr.
En van me man denk ik dat ie aan haar denkt terijlw we sex hebben of dat het geoel wel degelijk terug komt als ze contact houden.
Hadden ze maar gewoon een hekel aan elkaar en heild ik maar niet zoveel van hun.
Ik moest gewoon ff mijn verhaal kwijt omdat ik dit et niemand kan delen uit schaamte voor alles en ook mijn gedachte.
Ben super onzeker over deze situatie en hoop dat ik me gedachten kan uitschakelen.
word er helemaal gek van
snik snik
Nou dat zou ik in het kort proberen te vertellen.
Vorig jaar ging het even niet zo lkkr tussen mij en mijn man.
Ik voelde dat er wat was of laat ik het zo zeggen dat er iemand was.
Na de ruzie s ging ik eigenlijk uithuilen bij mijn zusje.
Maar wat ik niet wist is dat mijn man hetzelfde deed ..hij ging ook na mijn zusje.
Het viel me me op dat ze opeens heel erg close waren.
Spelletjes spelen via msn
Zij heeft ook kinderen dus ging mijn man vaak haar kids van school halen of samen ff na het park.
Op een avond vroeg ik of ie mij wou vertellen wie het was
Tuurlijk had ik mijn vermoeden maar wou het uit zijn mond horen.
En toen kwam het hij had gevoelens voor mijn zusje.
Ik vroeg hem af ze dat wist maar hier wist ze niets van.
Een paar dagen later vertelde hij mij ik heb het je zusje veteld .. ppppfffffffff .... en gevraagd of ze het zelfde voelde omdat hij ook dacht dat het van twee kanten kwam.
Maar dit ontkende ze .
Ik weet niet wat er was gebeurd als ze had gezegd dat zij hetzelfde voelde.
Ik kon mijn zusje niet meer onder ogen komen .. ik ben heel open en zij gesloten dus ik zag geen goede manier om hier met haar over te praten ook omadat ik me zo schaamde.
Ook omdat ik mijn man altijd heb verdedigd tegen over mijn familie.
Het is namelijk niet de makkelijkste man zeg maar.
Mijn man besloot om een tijdje afstand te nemen van mij familie.
eigemlijk was ik dus heel opgelucht ... laat zijn gevoel voor haar maar ff afzakken.
Mijn zusje kwam hier nog wel is ik bij haar maar het was toch anders. mijn man was meestal dan niet thuis als ze kwam en was het wel het geval dat praten ze niet met elkaar heel ongemakkelijk dus.
Maar nu werd ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis.
en mijn man stond er ff alleen voor om voor ons kindje te zorgen.
Mijn zusje bood aan om op te passen .. prima
Maar voor mij gingen alle bellen weer rinkelen.
Opeens was alles weer goed tussen mijn man en haar .. tja tuurlijk moesten ze comminiceren vanwege ons kindje.
Maar het was weer van ouds .
Lol met elkaar elkaar ff bedanken van (zonder jou had ik het niet gered) kwijl kwijl bah bah ..
Dat bedoel ik word gek van mezelf .
Haal van alles in me hoofd .. dat me man over haar fantaseert naar haar kijkt
Dat zie ik ook wel als ze bukt dat ie kijkt tja
Ik heb het hem gevraagd en hij zegt dat er niets aan de hand is dat ie dat gevoel niet meer heeft.
Maar echt ik maak mezelf echt kots misselijk met allerlei gedachten.
Ik denk dan dat zei express zo voor hem bukt dat ze zo vaak langs komt om hem te zien dat ze zich uitslooft met me kindje om te laten zien dat ze echt geweldig is ...
Verdorrie man het is mijn zusje en zo wil ik helemaal niet denken gggrrrrrr.
En van me man denk ik dat ie aan haar denkt terijlw we sex hebben of dat het geoel wel degelijk terug komt als ze contact houden.
Hadden ze maar gewoon een hekel aan elkaar en heild ik maar niet zoveel van hun.
Ik moest gewoon ff mijn verhaal kwijt omdat ik dit et niemand kan delen uit schaamte voor alles en ook mijn gedachte.
Ben super onzeker over deze situatie en hoop dat ik me gedachten kan uitschakelen.
word er helemaal gek van
snik snik
maandag 12 september 2011 om 10:33
In jouw positie zou ik ook gek worden van allerlei nare gedachtes.
Denk wel dat je het nog een x duidelijk moet uitspreken naar je zus en man en ik zou een vriendin/huisarts/collega die je vertrouwt in de hand nemen om daar je ei kwijt te kunnen.
En misschien is het een idee om eens een x naar relatietherapie te gaan. Kunnen jullie daar onder begeleiding eerlijk zijn, er een streep onder zetten en verder gaan.
Beterschap en sterkte
Denk wel dat je het nog een x duidelijk moet uitspreken naar je zus en man en ik zou een vriendin/huisarts/collega die je vertrouwt in de hand nemen om daar je ei kwijt te kunnen.
En misschien is het een idee om eens een x naar relatietherapie te gaan. Kunnen jullie daar onder begeleiding eerlijk zijn, er een streep onder zetten en verder gaan.
Beterschap en sterkte
maandag 12 september 2011 om 10:37
Inderdaad niet zo streng zijn voor jezelf.
Je lijkt met iedereen rekening te houden, en wie doet dat nu met jou en jouw emoties?
Hoe hou je deze situatie houdbaar voor jou?
Misschien is het geen goed idee om in geval van nood beroep te doen op je zus, omdat de consequenties van de bekentenis van jouw man wel degelijk dingen veranderd heeft ook al willen jullie misschien net doen alsof dat niet zo is.
Je lijkt met iedereen rekening te houden, en wie doet dat nu met jou en jouw emoties?
Hoe hou je deze situatie houdbaar voor jou?
Misschien is het geen goed idee om in geval van nood beroep te doen op je zus, omdat de consequenties van de bekentenis van jouw man wel degelijk dingen veranderd heeft ook al willen jullie misschien net doen alsof dat niet zo is.
..popcorn?
maandag 12 september 2011 om 10:46
Dat moet ik wel zeggen mijn man en ik zijn juist heel eerlijk tegn elkaar in alles .
Daarom wil ik hem ook heel graag geloven dat er niets meer is.
Ik weet dus ook niet meer of mijn gedachte rieel is of niet.
Hij zegt ook dat hij het beter nooit had kunne vertelln omdat het me zo n verdriet doet.
dus weet ik ook niet of hij het mij een tweede keer zou vertellen.
Maar mijn gevoel zegt dat als die twee bijelkaar zijn dat er IETS is
Er zijn heel veel (dingetjes) gebeurd ...duss ik basseer dit niet alleen op het gevoel dat er 'iets' is tussen die twee
dat zou wel een beetje naief zijn .
Fijn dat jullie met me meedenken
Daarom wil ik hem ook heel graag geloven dat er niets meer is.
Ik weet dus ook niet meer of mijn gedachte rieel is of niet.
Hij zegt ook dat hij het beter nooit had kunne vertelln omdat het me zo n verdriet doet.
dus weet ik ook niet of hij het mij een tweede keer zou vertellen.
Maar mijn gevoel zegt dat als die twee bijelkaar zijn dat er IETS is
Er zijn heel veel (dingetjes) gebeurd ...duss ik basseer dit niet alleen op het gevoel dat er 'iets' is tussen die twee
dat zou wel een beetje naief zijn .
Fijn dat jullie met me meedenken
maandag 12 september 2011 om 10:51
Nola ... inderdaad heb ik dat ook liever niet dat ze elkaar zien.
En dat ging behoorlijk goed tot die dag dat ik opgenomen werdt
en mijn schoonouders op vakantie waren.
En nu zit ik echt toe te kijken zo van ..tja nu is alles weer koek en ei.
Misschien is het niet zo moeijlijk en moet ik zelf zeggen tegen mijn zusje ff geen contact maar dat is ook zo moeilijk oook voor de kids onder elkaar .
pppffff ik weet het ook niet hahahah lach wel maar ben niet blij
En dat ging behoorlijk goed tot die dag dat ik opgenomen werdt
en mijn schoonouders op vakantie waren.
En nu zit ik echt toe te kijken zo van ..tja nu is alles weer koek en ei.
Misschien is het niet zo moeijlijk en moet ik zelf zeggen tegen mijn zusje ff geen contact maar dat is ook zo moeilijk oook voor de kids onder elkaar .
pppffff ik weet het ook niet hahahah lach wel maar ben niet blij
maandag 12 september 2011 om 11:01
Wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt.
Jij kan er niets aan doen dat je man gevoelens had of heeft voor je zusje, dus je hoeft je daar echt niet voor te schamen. Ik snap wel dat je bang bent dat je man nu weer voor je zusje valt hoor.
En ook wel dat je het liever vergeet en gewoon doorgaat, maar een dergelijke struisvogelpolitiek werkt vaak niet zo goed.
Ik denk dat je je zorgen met moet delen met je man en zusje, want je hebt ze toch. Met niks doen gaan ze sowieso niet weg.
Jij kan er niets aan doen dat je man gevoelens had of heeft voor je zusje, dus je hoeft je daar echt niet voor te schamen. Ik snap wel dat je bang bent dat je man nu weer voor je zusje valt hoor.
En ook wel dat je het liever vergeet en gewoon doorgaat, maar een dergelijke struisvogelpolitiek werkt vaak niet zo goed.
Ik denk dat je je zorgen met moet delen met je man en zusje, want je hebt ze toch. Met niks doen gaan ze sowieso niet weg.
donderdag 15 september 2011 om 10:48
Wat ik zou doen als mijn man verliefd zou worden op een andere vrouw? Dat ligt er helemaal aan wat hij met die gevoelens doet natuurlijk. Neemt hij afstand van die andere vrouw dan praten we er over en waait het waarschijnlijk wel weer over maar als hij ook iets zou DOEN met die gevoelens (dus of contact met haar blijven zoeken of daadwerkelijk vreemd gaan) dan zou het voor mij einde verhaal zijn ...