Geluk

25-05-2020 23:50 46 berichten
Ik dacht eigenlijk dat ik op dit moment op mijn gelukkigst zou zijn. Blijkbaar is geluk iets anders dan wat je denkt dat je nodig hebt. Ik denk laatste tijd vaak over geluk na. Volgens mij is gelukkig zijn een staat van tevredenheid. Iets wat er altijd kan zijn als je het toelaat ongeacht wat je meemaakt en wat voor emoties je voelt, ongeacht hoe je eruitziet, ongeacht wat je hebt. Niets en niemand kan je gelukkig maken behalve je eigen mindset. Denken dat je geluk vindt als je dat ene hebt bereikt, die en die hebt ontmoet, dat heb gedaan. Nee. Geluk is als een vlinder... het strijkt op je schouder neer als je in een staat van rust bent. Geluk is niet in de toekomst en niet in het verleden. Het is in het nu en nergens anders.
Ok, slotje dan maar?
voor deze spreekbeurt krijg je een 8.
Hou dat vast!

Verder sluit ik me aan bij Stellar.
S-Meds schreef:
25-05-2020 23:55
voor deze spreekbeurt krijg je een 8.
Meh ik vind de vlinder een beetje makkelijk en niet geheel waar, ik heb weleens gefietst en toen kwam er ook een vlinder op me zitten. Was echt niet rustig.
S-Meds schreef:
25-05-2020 23:55
voor deze spreekbeurt krijg je een 8.
Heb jij dat soort momenten nooit gehad in je jonge leven dat er ineens een heel helder licht opging?
What was i thinking.

Hoe oud ben je Jellie?
Cateautje schreef:
26-05-2020 00:03
What was i thinking.

Hoe oud ben je Jellie?
Hoe oud denk je?
Geluk is als een alpaca met een feesthoedje op
Jellie1111 schreef:
26-05-2020 00:07
Hoe oud denk je?
Ik hoop jong. Er zijn zoveel mensen die een heel leven van zoeken achter de rug hebben en pas achter deze wijsheid komen tijdens hun laatste ademtocht.
Soms is het een geladen revolver
Cateautje schreef:
26-05-2020 00:09
Ik hoop jong. Er zijn zoveel mensen die een heel leven van zoeken achter de rug hebben en pas achter deze wijsheid komen tijdens hun laatste ademtocht.
Ik ben vrij jong. Tussen 25 en 30
Jellie1111 schreef:
26-05-2020 00:11
Ik ben vrij jong
Mooi, dan heb je deze vast in je zak en deze is belangrijker dan wat verder dan ook.
Cateautje schreef:
26-05-2020 00:12
Mooi, dan heb je deze vast in je zak en deze is belangrijker dan wat verder dan ook.
Bedankt, zal ik doen
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 23:58
Heb jij dat soort momenten nooit gehad in je jonge leven dat er ineens een heel helder licht opging?
Dan was ik of stoned of waus van de mdma :hihi:
m-april schreef:
26-05-2020 00:19
Dan was ik of stoned of waus van de mdma :hihi:
Heb je er iets mee gedaan voor jezelf of ben je het buiten jezelf gaan zoeken in zooi en mensen waar je gelukkig van denkt te worden?
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 00:22
1.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welk kruid of welke pillen heb je gebruikt?
Want die wil ik ook!
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
26-05-2020 00:22
Welk kruid of welke pillen heb je gebruikt?
Want die wil ik ook!
Ik blowde en daarmee gingen me heel wat lichten op, maar ik heb ze in nuchtere toestand wel altijd vastgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-05-2020 00:20
Heb je er iets mee gedaan voor jezelf of ben je het buiten jezelf gaan zoeken in zooi en mensen waar je gelukkig van denkt te worden?
Ik heb er veel van geleerd en sowieso goeie herinneringen aan overgehouden :-]
m-april schreef:
26-05-2020 00:25
Ik heb er veel van geleerd en sowieso goeie herinneringen aan overgehouden :-]
Ja, die herinneringen zijn ook goud waard. :-D
Wissewis schreef:
26-05-2020 00:22
Welk kruid of welke pillen heb je gebruikt?
Want die wil ik ook!
Ik heb nooit in mijn leven drugs gebruikt.

Bovendien wil ik vertrouwd blijven met mijn emoties en deze niet wegmoffelen of verdoven.
Cateautje schreef:
26-05-2020 00:24
Ik blowde en daarmee gingen me heel wat lichten op, maar ik heb ze in nuchtere toestand wel altijd vastgehouden.
Wat voor lichten? Ben wel benieuwd
Jellie1111 schreef:
26-05-2020 00:27
Ik heb nooit in mijn leven drugs gebruikt.

Bovendien wil ik vertrouwd blijven met mijn emoties en deze niet wegmoffelen of verdoven.
Ooh, ik heb nooit iets weggemoffeld of verdoofd hoor in staat van stoned, integendeel zelfs. :D
Jellie1111 schreef:
26-05-2020 00:28
Wat voor lichten? Ben wel benieuwd
Het soort lichten zoals die bij jou zojuist is opgegaan, mentale lichten, wijsheden die opborrelde en waar ik altijd iets aan heb gehad en nog steeds heb trouwens.
Het dringt ineens tot me door dat het gezegde er gaat me een licht op, niet bij iedereen bekend is. :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven