genitale wratten

08-06-2010 22:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!!!,

Mijn partner heeft vandaag gehoord dat hij genitale wratten heeft, vermoeden was er al maar nu vastgesteld door de dermataloog...,

Ik hou nog steeds van hem, maar dit is wel een issue in onze relatie!!!!, sex is slecht i.v.m condooms...., wat moet ik nu.... ik twijfel.... blijf ik bij hem??? of zoek ik een "gezonde " man???

Wie heeft hier ook ervaring mee???
quote:Dave890 schreef op 09 november 2010 @ 12:09:

[...]

Valt onder SOA's. Toch kan je dit ook oplopen van b.v. een (reeds gebruikte) handdoek. Hoewel die kans klein is natuurlijk, technisch is dat mogelijk.

De wratjes komen voor op en rond de geslachtsdelen en soms ook in de bilnaad.

Jaaaaa, deze informatie kende ik al.

Waar ik op doelde:

Hoe heeft hij ze opgelopen?

Tijdens de relatie met TO (vreemdganger) , of was het sluimerend en opgelopen in een vorige relatie?
Natuurlijk is het heel vanzelfsprekend en hoort dat ook zo. Maar toch zou ik het bijzonder op prijs stellen dat hij mij direct dezelfde dag op de hoogte bracht van deze diagnose en dat zou mijn vertrouwen in hem enorm ten goede komen. Het is heel lastig en vervelend, maar het is natuurlijk geen ongeneeslijke ziekte. Kwestie van geduld van zijn en jouw kant en dan komt het helemaal goed toch? Zelf persoonlijk zou ik tijdelijk geen seks met hem willen tot het helemaal over was, ook niet met condoom. Daar zou hij wel begrip voor moeten hebben, indien niet, dan zou ik wel op hem afknappen.
Zo heey, seks met een condoom. Vreselijk. Dumpen die gast.
quote:Ouwe schreef op 09 november 2010 @ 12:11:

Natuurlijk is het heel vanzelfsprekend en hoort dat ook zo. Maar toch zou ik het bijzonder op prijs stellen dat hij mij direct dezelfde dag op de hoogte bracht van deze diagnose en dat zou mijn vertrouwen in hem enorm ten goede komen. Het is heel lastig en vervelend, maar het is natuurlijk geen ongeneeslijke ziekte. Kwestie van geduld van zijn en jouw kant en dan komt het helemaal goed toch? Zelf persoonlijk zou ik tijdelijk geen seks met hem willen tot het helemaal over was, ook niet met condoom. Daar zou hij wel begrip voor moeten hebben, indien niet, dan zou ik wel op hem afknappen.En zelfs al is je partner ongeneeslijk ziek, dan verlaat je hem toch ook niet?
Loepje zegt al genoeg...Het ligt ook aan jou,zoals je in vorige topics schrijft doordat je medicijnen heb en geen libido....ging hij toen ook bij je weg.....?? Vast niet....Jullie wilde vorig jaar nog kinderen...en nu vraag je aan ons of je bij hem weg moet gaan doordat hij dit heeft....raar hoor....je kunt hem ook steunen hij zal het zelf ook vast vervelend vinden..
en wat nou als jij ooit het hpv virus krijgt want gw is daar ook type van jou dan ook maar dumpen

nee ik hoor het al jij houd echt van je man hahahah :( alsik hem was zou ik jou dumpen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven