Geschrokken, herkennen jullie dit?
dinsdag 18 mei 2010 om 07:16
Misschien ben ik wel een mietje hoor
Maar gistermiddag zaten we bij vriend thuis. Hadden de afgelopen dagen feest gehad, veel mensen over de vloer, heel weinig geslapen en veel gedronken. Zaten beide dus een beetje slaperig en katerig voor de tv.
Op een gegeven moment besloot vriend te gaan stofzuigen. De stofzuiger deed echter niet wat hij wilde. Na een aantal verwoede pogingen werd hij érg boos en begon tegen de stofzuiger te trappen waardoor deze kapot ging... (best veel kracht erachter dus.
Hier schrok ik wel van. Vooral omdat ik dit nog nooit gezien had. Zelf heb ik ook nog nooit de behoefte gehad om op zo'n moment iets kapot te trappen. Ik stel me vast aan hoor, en ik denk ook niet dat vriend een psychopatische huurmoordenaar is, maar herkennen jullie dit? En wat doen/denken jullie dan?
Maar gistermiddag zaten we bij vriend thuis. Hadden de afgelopen dagen feest gehad, veel mensen over de vloer, heel weinig geslapen en veel gedronken. Zaten beide dus een beetje slaperig en katerig voor de tv.
Op een gegeven moment besloot vriend te gaan stofzuigen. De stofzuiger deed echter niet wat hij wilde. Na een aantal verwoede pogingen werd hij érg boos en begon tegen de stofzuiger te trappen waardoor deze kapot ging... (best veel kracht erachter dus.
Hier schrok ik wel van. Vooral omdat ik dit nog nooit gezien had. Zelf heb ik ook nog nooit de behoefte gehad om op zo'n moment iets kapot te trappen. Ik stel me vast aan hoor, en ik denk ook niet dat vriend een psychopatische huurmoordenaar is, maar herkennen jullie dit? En wat doen/denken jullie dan?
dinsdag 18 mei 2010 om 08:04
Mijn man kan ook enorm door het lint gaan met klussen, of de weg niet kunnen vinden. Voor het laatste hebben we inmiddels een oplossing: de navigatie. Maar het klussen blijft een probleem. Inmiddels kom ik niet meer in de buurt, want ik heb geen zin in dat gevloek en getier (niet tegen mij gelukkig, maar tegen de spullen en zichzelf) Soms moet ik even helpen iets vasthouden ofzo, en zodra 'het' begint ga ik direct weg. Dat helpt wel, want het is een stuk minder geworden. Ik zeg dan ook gewoon, als je weer op die tour gaat kun je het mooi alleen doen.
Hij heeft het trouwens van zijn vader, ook een rustige vrij normale man, maar klussen....
Het stomme is, als hij aan het klussen is met de buurman ofzo, kan hij zich wel gedragen, maar wanneer er niemand bij is gaat hij helemaal los.
Nu is het gelukkig een stuk minder en zeg ik: Je lijkt wel een opgefokte turk. Dat maakt altijd indruk, want daar wil hij niet mee vergeleken worden.
Hij heeft het trouwens van zijn vader, ook een rustige vrij normale man, maar klussen....
Het stomme is, als hij aan het klussen is met de buurman ofzo, kan hij zich wel gedragen, maar wanneer er niemand bij is gaat hij helemaal los.
Nu is het gelukkig een stuk minder en zeg ik: Je lijkt wel een opgefokte turk. Dat maakt altijd indruk, want daar wil hij niet mee vergeleken worden.
dinsdag 18 mei 2010 om 08:04
dinsdag 18 mei 2010 om 08:11
Mijn man kan ook enorm door het lint gaan met klussen, of de weg niet kunnen vinden. Maar het klussen blijft een probleem. Inmiddels kom ik niet meer in de buurt, want ik heb geen zin in dat gevloek en getier (niet tegen mij gelukkig, maar tegen de spullen en zichzelf)
Hihi! Toen ik nog thuiswoonde hielp ik mijn pa wel eens met klussen. Nou mijn vader gaat ook altijd los tijdens het klussen, Mijn moeder had de schrik van haar leven toen ze merkte dat ik net zo was/ben. Stonden we daar met zijn 2-en in een halfverbouwde keuken te schelden tegen de betonnenvloer en half opgehangen keukenkastjes
Hihi! Toen ik nog thuiswoonde hielp ik mijn pa wel eens met klussen. Nou mijn vader gaat ook altijd los tijdens het klussen, Mijn moeder had de schrik van haar leven toen ze merkte dat ik net zo was/ben. Stonden we daar met zijn 2-en in een halfverbouwde keuken te schelden tegen de betonnenvloer en half opgehangen keukenkastjes
dinsdag 18 mei 2010 om 08:14
Ik zou soms best iemand willen vermoorden hoor, of hard op zijn bek slaan.
Zo zit/zat ik wel inelkaar.
Moet zeggen dat ook dat een stuk minder is tegenwoordig.
En als ik iets niet kan vinden ga ik ook helemaal door het lint, echt om te schamen zo erg.
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan.
En als ik iets niet kan vinden ga ik ook helemaal door het lint, echt om te schamen zo erg.
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 18 mei 2010 om 08:15
quote:nikkinuts schreef op 18 mei 2010 @ 08:14:
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan. Zet 'm op meid
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan. Zet 'm op meid
dinsdag 18 mei 2010 om 08:16
Oh, dit topic is echt een ´feest` van herkenning. Die telefoon inderdaad, op het werk een keer geprobeerd iets te regelen voor een klant. Nou dat lukte niet dus ik smijt de hoorn erop met zo´n kracht dat hij het adres display (zo´n plastic geval waar je welgeteld 3nummers op kwijt kan) eraf sprong, zo op het bureau van mijn nieuwe collega
Zegt miijn andere collega heel droog: ja soms is Anna heel gedreven
Ow en for the record, de klant was niet aanwezig
Zegt miijn andere collega heel droog: ja soms is Anna heel gedreven
Ow en for the record, de klant was niet aanwezig
dinsdag 18 mei 2010 om 08:18
quote:nikkinuts schreef op 18 mei 2010 @ 08:14:
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan. Go for it, het is niet goed om frustratie op te kroppen
Nu ga ik werken, kijken of ik daar nog iemand op zijn bek kan slaan. Go for it, het is niet goed om frustratie op te kroppen
dinsdag 18 mei 2010 om 08:20
Ook hier scheldpartijen in de auto en op de oversteekplaats voor kinderen hier in de straat. Ik liep er ooit met peuterdochter en wilde de zebra opstappen. Een opgefokte snotneus had haast dis die reed gewoon door waardoor ik naar achteren moest springen om niet geraakt te worden, dus ik riep iets van achterlijke randdebiel ofzo, echt niet netjes.
En de keer erop staan we weer bij de oversteekplaats, komt er in de verte een auto aan.. dochterlief vanuit de buggy :debiel!
Sindsdien probeer ik het netjes te houden maar ik moet toegeven dat me wel eens iets ontglipt
En de keer erop staan we weer bij de oversteekplaats, komt er in de verte een auto aan.. dochterlief vanuit de buggy :debiel!
Sindsdien probeer ik het netjes te houden maar ik moet toegeven dat me wel eens iets ontglipt
dinsdag 18 mei 2010 om 08:25
Ik heb slaan met deuren in mijn puberteit thuis wel afgeleerd. Wij hadden namelijk een dranger op de deur. Er is niks zo frustrerend als een grote houten deur een enorme zet geven, hem dicht zien zwiepen en dan op de laatste 20 cm af zien remmen en zachtjes in de sponning horen klikken. Waarna je je vader nog even hoort gniffelen. Ik heb geloof ik zelfs een keer geëist dat ze het ding er af zouden halen...
dinsdag 18 mei 2010 om 08:25
Schelden heb ik ook echt af moeten leren. Tijdje geleden flink gestoten dus godverdergodver. Sinds die tijd zegt ze poffertjepoffertje.(alleen leuk voor mij waarschijnlijk)
Maar andere vloekwoorden moet ik echt inslikken.
Maar andere vloekwoorden moet ik echt inslikken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 18 mei 2010 om 08:35
quote:allis schreef op 18 mei 2010 @ 08:25:
Ik heb slaan met deuren in mijn puberteit thuis wel afgeleerd. Wij hadden namelijk een dranger op de deur. Er is niks zo frustrerend als een grote houten deur een enorme zet geven, hem dicht zien zwiepen en dan op de laatste 20 cm af zien remmen en zachtjes in de sponning horen klikken. Waarna je je vader nog even hoort gniffelen. Ik heb geloof ik zelfs een keer geëist dat ze het ding er af zouden halen...Oh toen was je zeker extra kwaad, op het moment dat je vader begon te lachen!
Ik heb slaan met deuren in mijn puberteit thuis wel afgeleerd. Wij hadden namelijk een dranger op de deur. Er is niks zo frustrerend als een grote houten deur een enorme zet geven, hem dicht zien zwiepen en dan op de laatste 20 cm af zien remmen en zachtjes in de sponning horen klikken. Waarna je je vader nog even hoort gniffelen. Ik heb geloof ik zelfs een keer geëist dat ze het ding er af zouden halen...Oh toen was je zeker extra kwaad, op het moment dat je vader begon te lachen!
dinsdag 18 mei 2010 om 08:43
Zo herkenbaar...vooral die lamp van dangeensuus: Niet luisteren is dood. En ik roep dat dan ook altijd tegen die dingen, als ik weer eens tot mijn toppen van mijn beheersing getergd ben.
Vriend vraagt altijd of dat dan oplucht, want die snapt daar helemaal niets van. Die heeft echt af en toe hemeltergend geduld met bijv. friemelschroefjes die ergens niet meer in willen, waar ze eerst jaren hebben gezeten.
Ik ben er dan al uren klaar mee en het ding had allang 6 meter diep in de Maas gelegen, maar nee, meneer vindt dat zijn eer te na, dus blijft proberen tot het lukt. En daar heb ik dan ook wel weer bewondering voor....
Vriend vraagt altijd of dat dan oplucht, want die snapt daar helemaal niets van. Die heeft echt af en toe hemeltergend geduld met bijv. friemelschroefjes die ergens niet meer in willen, waar ze eerst jaren hebben gezeten.
Ik ben er dan al uren klaar mee en het ding had allang 6 meter diep in de Maas gelegen, maar nee, meneer vindt dat zijn eer te na, dus blijft proberen tot het lukt. En daar heb ik dan ook wel weer bewondering voor....
Nope
dinsdag 18 mei 2010 om 08:48
En nee, je bent geen mietje! Mijn vriend wordt altijd erg stil als ik weer eens in een destructieve bui ben, dus ik beperk mijn uitspattingen maar tot ik alleen ben...en beloof dat ook aan dingen die niet mee willen werken: "wacht maar..."
Wat wel werkt, want spontaan zijn er minder spullen gesneuveld, maar het is o zo lekker af en toe zo'n uitbarsting en het ruimt lekker op!
Wat wel werkt, want spontaan zijn er minder spullen gesneuveld, maar het is o zo lekker af en toe zo'n uitbarsting en het ruimt lekker op!
Nope
dinsdag 18 mei 2010 om 08:58
Wat een heerlijk topic! Dingen slopen kan ik helaas niet zelfs in mijn ergste woede denk ik er nog aan dat het zonde is en dat ik degene ben die het op moet ruimen.
Wat ik wel doe is slaan tegen de muren met mijn vuist. De muren merken er alleen nooit wat van en ik dagen later nog maar ach.
En als ik wat kwijt ben dan ga ik ook helemaal schelden en gillen ook naar mijn man. Soms heb je iets helemaal niet nodig maar gaat het gewoon om het principe. Ik gooi dan alles omhoop om het maar te vinden gek word ik van mezelf.
Wat ik wel doe is slaan tegen de muren met mijn vuist. De muren merken er alleen nooit wat van en ik dagen later nog maar ach.
En als ik wat kwijt ben dan ga ik ook helemaal schelden en gillen ook naar mijn man. Soms heb je iets helemaal niet nodig maar gaat het gewoon om het principe. Ik gooi dan alles omhoop om het maar te vinden gek word ik van mezelf.
dinsdag 18 mei 2010 om 08:59