Gesprekstof

03-01-2012 13:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik eigenlijk met een probleempje zit. Ik ben een jongen van 22 jaar.

Als ik ga stappen dan stap ik wel gemakkelijk op een meid af maar ik ben nog wel een keer door mijn gesprekstof heen. Als ik naar een meisje ga heb ik meestal gewoon een openingszin of ik haar wat mag vragen dan vraag ik haar naam en of ze er vaker komt etc. Vaak ben je dan naar 2 minuten wel weer uitgepraat en weet ik niet zo goed waar ik dan over moet praten...

Ik heb een lange tijd terug een leuk meisje leren kennen en ik heb het idee dat ze niets meer van me wil omdat onze gesprekken ook vaak stil vallen...(ik heb wel een aantal keer gezoend met haar en dat smaakt naar meer ;)) Misschien wel omdat ik soms heel erg serieus kan zijn.. Mijn vraag is waar praten vrouwen nu graag over want school en werk is leuk maar niet voor in het weekend....

Misschien dat jullie tips hebben?

Alvast bedankt!

Manus
Waar woon je

wat zijn je hobbys

waar ga je nog meer uit

heb je al vakantie plannen/ waar ben je afgelopen jaar geweest

is dit jouw soort muziek/ waar houd je nog meer van

ben je al naar die en die film geweest?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wil je wat drinken?
...ergens tussen de zinnen van BGB.
Ben je ook opgegroeid waar je nu woont? Wat is het verschil, welke plaats is leuker?

Als het klikt, dan lóópt een gesprek. Dan geeft zij niet alleen antwoord, maar vertelt iets uit zichzelf. En ze vraagt jou dingen.
Iets uit jezelf vertellen ( wat voor grappigs/ engs/ ... je onderweg hebt meegemaakt, of wat je afgelopen week is overkomen toen je in diezelfde kroeg zat ) is ook wel gezellig na het voorstelrondje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 januari 2012 @ 14:07:

Als het klikt, dan lóópt een gesprek. Dan geeft zij niet alleen antwoord, maar vertelt iets uit zichzelf. En ze vraagt jou dingen.

dat zal het probleem ook nog wel eens kunnen zijn :p ik heb deze vraag voornamelijk door dat ene meisje.. Zeker het laatste gesprek viel heel vaak stil maar daarna hadden we nog wel gezoend...

Houden vrouwen er wel van dat je ze meteen zegt dat je ze er leuk uit vind zit of moet je hiermee nog wachten? Verder pak ik een meid vaak in haar zij met 1 hand... vaak heb ik het idee als ze de hand daar weghaalt dat ze je niet heel erg leuk vindt...
quote:manus21 schreef op 03 januari 2012 @ 14:10:

[...]

Houden vrouwen er wel van dat je ze meteen zegt dat je ze er leuk uit vind zit of moet je hiermee nog wachten? Dat ligt er maar net aan; van een man die ik leuk vind, vind ik dat leuk om te horen. Van iemand die mijn type niet is, is het vaak toch een beetje " blêh ". En het is wel duidelijk toch, waarom je op iemand af bent gestapt? Niet omdat je het de lelijkste meid uit de kroeg vindt.Dus tenzij jullie niet al een half uur naar elkaar aan het flirten zijn, zou ik niet zeggen " hoi, hoe heet jij? Ik ben Piet en mag ik even zeggen dat je een lekker gevuld blousje hebt " oid .

Verder pak ik een meid vaak in haar zij met 1 hand... vaak heb ik het idee als ze de hand daar weghaalt dat ze je niet heel erg leuk vindt...Dat heb je helemaal goed.
quote:hoi, hoe heet jij? Ik ben Piet en mag ik even zeggen dat je een lekker gevuld blousje hebt "

haha geniaal :p ik moest er zelfs van glimlachen!

Nou bedankt iig voor de tips! Hoop dat er nog meer bij komt maar hier kan ik wel wat mee:)
Wáár je het over hebt doet er niet zoveel toe, als het goed zit, dan kun je over alles en niks lullen.

En ik zou zeker niet meteen zeggen dat een meisje er goed uitziet. vind ik persoonlijk niet relaxed als mannen dat tegen je roepen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Maar ik praat met mannen in de kroeg over: de muziek, de drankjes, de dj, mijn vrienden, wat ik die week heb gedaan... bla bla bla...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Waar praat je allemaal over met je vrienden, met je broers, met je zussen, met je moeder, met je collega's? Over al die dingen kun je ook praten met het meisje dat je leuk vindt, het is ook gewoon een mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven