Gestoorde ex

19-11-2009 21:21 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Relatie gehad van een paar jaar die nu een jaar over is. Maar nog steeds krijg ik wekelijks soms dagelijks smsjes van hem Ik heb al zoveel keer vertelt dat ik kots van zijn smsjes ander nummer genomen...........allemaal zonder resultaat. Meneer heeft een betonnen plaat voor zijn kop en gaat er gewoon mee door.
Stuur je die smsjes toch gewoon door naar zijn nieuwe vrouw ?

Of je zorgt dat je ze ff upload op je pc en print je ze allemaal uit en stuur je ze gericht aan zijn vrouw en een 2e pakketje aan hem.
Volkomen negeren!! Enige remedie. Geen enkele reactie geven!!
Lekker achter het nummer van zijn vriendin komen, en haar even inlichten! Zorgen dat je veel bewijs hebt tegenover haar!

Zij moet ook weten hoe gestoord hij is, ze 'kent' haar eigen man dus niet eens, heeft ze wel recht op vind ik (om de waarheid te weten).
Zijn mailtjes en smsjes heb ik lange tijd allemaal opgeslagen met in mijn achterhoofd misschien doe ik er wel wat mee,alleen zit ik zo niet in elkaar en heb een week geleden alles verwijderd.
Nog maar eens een nieuw nummer en dit keer niet aan hem doorspelen..
Niet reageren dus. Dan is de lol er snel af. Je kunt zijn nummer ook blokkeren, dan heb jij er geen last van.

Als dit al zo lang speelt, zul je deze opties zelf ook wel eens bedacht hebben, dus waarom doe je dat niet? Vind je het stiekum dan toch een leuk idee dat hij nog met jou 'bezig' is?
Peas on earth!
Hoe blokkeer ik zijn nummer? Ik heb zelf verschillende malen een nieuw nummer genomen.

Nee ik vind het totaal niet leuk, het enige wat ik wil is met rust gelaten worden door hem.
Negeren die handel
quote:Jarala schreef op 19 november 2009 @ 21:38:

Hoe blokkeer ik zijn nummer? Ik heb zelf verschillende malen een nieuw nummer genomen.

Nee ik vind het totaal niet leuk, het enige wat ik wil is met rust gelaten worden door hem.Dat kan soms in je telefoon onder instellingen je kunt ook een verzoek doen bij je provider
En je kunt bij de meeste providers doorgeven dat je ongewenst berichten ontvangt. Dan kunnen zij diegene een waarschuwing geven. Wat is jouw provider?
Peas on earth!
Als je zijn nummer niet kan blokkeren kun je zijn smsjes toch ongelezen verwijderen?

Dat is het ultieme negeren. Je hebt er geeneens boodschap aan wat hij je wil smssen.
Hoe komt hij steeds weer aan je nummer dan?
Per ongeluk reageren naar zijn vrouw in plaats van naar hem?
Bedankt, ik ga morgen informeren bij mijn provider.
Maar hoe komt hij nou steeds aan je nummer dan?
Peas on earth!
uitnodigen die ex..... verleid m, neem m mee naar je slaapkamer.... ga liefdevol op je knietjes zitten en doe zijn gulp open...... Dan neem je zijn snikkel in je ene hand, je doet je mond een stukje open, grijpt onder het bed een heggeschaar en knipt zijn leuter eraf..... Probleem opgelost ?
Aliquando et insanire lucundum est
Tsja, als je een geheim nummer neemt kan hij niet aan je nummer komen. En uiteraard iedereen inlichten dat hij je nummer niet mag hebben.

Maar bij een geheim nummer weet je aan wie je het nummer geeft.

Wel vreemd dat je volgens zeggen al diverse keren van nummer bent verandert en elke keer komt hij aan je nummer.

Hoe kan dat dan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hoe komt hij steeds aan je nummer dan?

Wat smst hij?
En ik sluit me aan: Hoe komt hij steeds aan je nummer?

Verder, als je 49 smsjes negeert en bij de 50e antwoordt dat je van hem kotst, leer je hem alleen maar dat hij 50 keer moet sms'en voor jij reageert. Dus nooooooit meer reageren.

Ik heb zelf een sms-stalker gehad, en dat heeft even geduurd (klein jaar) maar het is opgehouden. Door nooit te reageren.
ik heb een Samsung Jet en daarmee kan ik mensen op de blokkeerlijst zetten. ideaal!
Het is vreemd dat hij steeds aan je nummer komt... bovendien geef jij schijnbaar toch aanleiding om door te gaan. Een boos smsjes is óók aandacht en triggert hem om ermee door te gaan!!
Ik heb net gebeld met mijn provider, via mijn eigen telefoon kan ik hem niet blokkeren. Ik heb weer een nieuw nummer en zodra ik weer word lastig gevallen dan kan ik dat doorgegeven aan mijn provider die sturen dan een brief naar meneer met een waarschuwing....gaat hij dan toch door dan word die info doorgegeven aan de politie en word er werk van gemaakt.

Ik heb geen idee hoe hij aan mijn nummer komt, boos terug reageren via een sms doe ik niet. Hooguit als ik aan het doordraaien ben dat ik hem een boze mail stuur waarin hij dan weer beloofd dat hij me met rust gaat laten.
Ik neem aan dat je je nummer niet laat publiceren in de telefoongids en nummerinformatie en ook je provider verzoekt dit nummer geheim te houden?

Ook geen boze mails sturen, alle aandacht (ook de negatieve) is ten slotte koren op zijn molen.
Wie zegt eigenlijk dat ie een vrouw heeft???

Hoe komen jullie daarbij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven