Gestoorde ex

19-11-2009 21:21 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Relatie gehad van een paar jaar die nu een jaar over is. Maar nog steeds krijg ik wekelijks soms dagelijks smsjes van hem Ik heb al zoveel keer vertelt dat ik kots van zijn smsjes ander nummer genomen...........allemaal zonder resultaat. Meneer heeft een betonnen plaat voor zijn kop en gaat er gewoon mee door.
Helemaal niets (sms email www wattan ook)

Op geen enkele manier contact hebben ook niet als je (terecht )heel boos bent.... sterkte ermee dit is heel vervelend.
quote:Jarala schreef op 19 november 2009 @ 21:38:

Ik heb zelf verschillende malen een nieuw nummer genomen.

Hoe kan hij je dan nog steeds sms-en.

Ben je wel selectief genoeg met het uitdelen van je nummer ?
Dat had ik gisteren geschreven. Hij is namelijk met de buurvrouw getrouwd. Ze wonen hier niet meer en daar ging het ook niet om, het gelukkige stel is een paar maanden geleden verhuisd. En ik voel me beter dan ooit nu ze weg zijn, alleen is het contact van zijn kant alleen maar aan het toenemen.
Je komt héél verbitterd over met: "Het gelukkige stel is een paar maanden geleden verhuisd"
Een stalker is overigens op zoek naar aandacht. Negatieve aandacht wel te verstaan. Dus inderdaad negeren is de beste remedie. Zie je zijn naam binnen komen, gewoon zonder te lezen de delete knop gebruiken. Zo hoef je jezelf ook niet onnodig op te jutten en zal bij hem de lol er ook vanzelf wel vanaf gaan. En inderdaad geen enkele vorm van contact meer. Niet via post, mail, telefoon, via via helemaal niets! Hij moet doorhebben dat hij geen enkele rol meer in je leven speelt.

Overigens denk ik dat de stap die je gezet hebt ook een goede kan zijn. Hoop voor je dat ie snel ophoud.
Nee hoor ik ben niet verbitterd. Gun ze alle geluk van de wereld heb er alleen een groot probleem mee dat hij me elke keer laat weten hoe graag hij nog met mij wil neuken en hoe geweldig de sex was tussen ons. Daar gaan namelijk al zijn smsjes over. Dus niet verbitterd, alleen ontzettend kwaad dat hij me niet met rust laat.
Jouw ex is gewoon een beetje ziek als je het mij vraagt.
Sexueel gefrustreerd is misschien het goede woord, ik weet t niet meer weet wel dat ik soms helemaal kon doordraaien als ik weer zoiets binnen kreeg. Kreeg trouwens net een mailtje van hem binnen met heb jij ook zo'n zin gisteren ook zoiets gekregen van hem via de mail.

Nogmaals sinds ze hier weg zijn gaat het prima met mij kan me weer vrij bewegen zonder begluurd te worden zit gewoon lekker in me vel. En tuurlijk is negeren de oplossing, maar soms word ik even knettergestoord van hem en weet ik niet meer wat ik er nog aan kan doen.
Aangifte doen. Bewaar alle mails en smsjes. Je kunt hem evt. nog 1 keer laten weten dat je bij een volgend bericht van hem aangifte zal doen bij de politie.
Uhm... Ik vraag me af waarom hij nu bij een andere vrouw is, in plaats van bij jou. Aangezien hij helemaal geobsedeerd lijkt ? Of ben jij degene geweest die er een punt achter heeft gezet?

Ik zou absoluut (hoe vals ook) zijn vrouw er mee confronteren. Als dat niks uithaald, inderdaad aangifte gaan doen bij de politie. Zo te merken helpt een boos mailtje sturen niet en als jij wilt dat dit stopt, moet je hardere acties ondernemen.
Nee voor mij kwam het geheel onverwachts dat hij er een punt achter zetten een jaar geleden. Ik heb inderdaad met de gedachten gespeeld om zijn vrouw er mee te confronteren maar ik heb dat bewust niet gedaan omdat ze er zelf achter mag komen waar hij mee bezig is.

Vorige week heb ik alle mailtjes en smsjes van hem verwijderd.
Ik zou zijn vrouw er niet mee confronteren. Straks gaat ze bij hem weg en legt ie zijn focus nog meer op jou, omdat jij hem 'verraden' hebt. Gewoon weggooien die mails en sms'jes en niet reageren, op geen enkele manier. Geheel negeren is volgens mij de enige oplossing. Wat een lul trouwens zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven