Getreiterd blijven

29-03-2012 13:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin er moedeloos van te worden.

Het lijkt soms gestopt te zijn, maar stilte voor de storm.

Het blijft allemaal lekker binnen de grenzen dus kan zo vreselijk weinig, en nee het gaat niet om grote dingen maar groot genoeg om er last van te houden.

Kan nu bv mijn belasting niet digitaal indienen, want mijn DigiD is veranderd.

Dus... ik kan er weer achter aan

Ik krijg het niet gestopt, geef er een aandacht aan in de hoop dat het een keer ophoudt.Maar kennelijk krijg ik mijzelf niet beschermt daartegen.

Ik moet het even kwijt.
quote:consuelabananahammok schreef op 29 maart 2012 @ 14:02:

[...]

Dat is helaas wel waar.

Voor zover de veiligheid van je persoonsgegevens.Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen via 'wachtwoord vergeten' moet ik mijn bsn én gebruikersnaam ingeven.
quote:helene31 schreef op 29 maart 2012 @ 14:04:

[...]

Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen via 'wachtwoord vergeten' moet ik mijn bsn én gebruikersnaam ingeven.Klopt, dat is wachtwoord wijzigen, nieuwe DigiD aanmaken is met nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
Ik verbaasde me destijds in je topic al hoe hij als een blad aan de boom omsloeg, maar het is dus nog steeds aan de gang? Pfff, wat een gezeik zeg, daar zit je toch helemaal niet op te wachten?

quote:consuelabananahammok schreef op 29 maart 2012 @ 14:06:

[...]

Klopt, dat is wachtwoord wijzigen, nieuwe DigiD aanmaken is met nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.Dus hij maakt steeds op jouw bsn nieuwe digid gegevens aan? Maar die worden toch naar jouw huisadres verzonden?
Daar zit ik zeker niet op te wachten Yvon, maarja..

Wat doe je er aan.
quote:helene31 schreef op 29 maart 2012 @ 14:07:

[...]

Dus hij maakt steeds op jouw bsn nieuwe digid gegevens aan? Maar die worden toch naar jouw huisadres verzonden?Nu wel idd, maar dat neemt niet weg dat het wel veranderd kan worden. Nog niet bruikbaar omdat het niet geactiveerd is, maar ook niet door mij dus. En dan moet ik weer een nieuwe maken.
quote:consuelabananahammok schreef op 29 maart 2012 @ 14:09:

[...]

Nu wel idd, maar dat neemt niet weg dat het wel veranderd kan worden. Nog niet bruikbaar omdat het niet geactiveerd is, maar ook niet door mij dus. En dan moet ik weer een nieuwe maken.

Heb jij dan geen brieven gehad daarvan? Dan kun je toch meteen actie ondernemen?

Sorry als ik pusherig overkom. Ik probeer een oplossing te verzinnen voor je.
quote:helene31 schreef op 29 maart 2012 @ 14:10:

[...]

Heb jij dan geen brieven gehad daarvan? Dan kun je toch meteen actie ondernemen?

Sorry als ik pusherig overkom. Ik probeer een oplossing te verzinnen voor je.

Nee hoor niet pusherig, en nee geen brief gehad, Hij kan het vermoedelijk gedaan hebben in het grijze gebied tussen het verhuizen in.

Dan komt het daar aan, terwijl ik er net niet meer woon.

En ja ik weet het, het klinkt allemaal ver gezocht, maar we hebben het hier over iemand die hier een talent voor heeft.Dat krijg ik niet eens verzonnen zo( en ben ook best slim, doe er alleen niets mee )

Nu kan de post niet meer daar komen, maar het veranderen kan gewoon doorgaan, alleen niet meer bruikbaar voor hem, en dan ook niet voor mij want dan krijg ik een activeringscode van een DigiD die ik niet weet.

Lullig, maar het kan dus echt.
Dan is het (gelukkig) misschien wel duidelijk dat dít niet meer werkt?

Och, ik vind het zo vervelend voor je.
Dat vertelde de persoon aan de telefoon bij DigiD ook, dit gaat niet meer bruikbaar werken, enkel om te treiteren.

En het is retevervelend, het raakt mij emotioneel niet meer zo , alleen dat gedoe iedere keer, pfff...

Moedeloos.
Ga even mijn zinnen verzetten, ben er ook wel even lang genoeg mee bezig geweest, moest het even kwijt gewoon :-)
quote:consuelabananahammok schreef op 29 maart 2012 @ 13:48:

Waarom hij dit doet?

Gewoon omdat het kan denk ik.

Omdat hij tijd te veel heeft en niet spoort noem ik dat dan....

Jezus wat een lastig mannetje.

Kun je geen aangiften doen?

Straks brengt hij je nog in de schulden met al die dingen die hij flikt.
Nu is het je digid code... wat verzint hij daarna?

Je moet alles veranderen meid.

Hij moet nergens in kunnen komen.

Pas nou maar op, als hij te veel informatie heeft.

Straks gaat hij je financieel ook belazeren.

Kijk goed uit...
Kun je niet naar Radar gaan ofzo?? stom idee misschien,maar ik heb zo ook geen oplossingen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Als je een nieuwe digid aanvraagt krijg je toch ouderwetse post op je huisadres? Hoe kan je ex daarbij komen? Je kunt je digid nog extra laten beveiligen door sms authenticatie. Jij krijgt die sms'jes dan. Dat is redelijk waterdicht toch?
Dolores, dat heeft ie allang gedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 29 maart 2012 @ 15:38:

Dolores, dat heeft ie allang gedaan

Oh... dan heb ik iets gemist,.. dat gebeurt vaker.. de meeste mensen hebben de andere topics gelezen, maar ik dan niet dus dit wist ik niet.

Als hij dat al gedaan heeft moet ze heel heel heel erg oppassen.

Man, wat een rot vent zeg!
Bedankt even voor de aanspraak hier :-)

Ik overleef het allemaal wel,met de hoop dat er ooit een eind zal komen aan dit gedoe.

Er moet een moment komen dat het niet meer boeiend is voor hem.
Volgens mij is hij bang dat jij er sterker uit bent gekomen dan hij.. En ziet hij je liever als het bange vogeltje met veel problemen dat hij dan weer onder zijn vleugels kon nemen om het klein en afhankelijk te houden..

Nu hij ziet dat jij het zonder hem ook wel red en zelfs iemand anders hebt leren kennen is hem dat natuurlijk zijn eer te na en probeert hij het voor jou weer kapot te krijgen..

Tenminste,zo denk ik dat hij redeneert.. maar Con,ondanks alles ben jij degene die wint.. ook al zal dat niet zo voelen op momenten zoals deze..

Maar hij is degene die de controle over iedereen kwijt is.En daar kan hij niet tegen.

Sterkte Con,wat ik van je gelezen heb,je doet het goed.. houden zo.

Hoe is het met Frum en de rest van je kinderen?
Ik snap dat het fijn is om hier je ei kwijt te kunnen. Heel rot dat ie je nog steeds zo terroriseert.

Maar hij leest hier ook mee toch, heb je wel eens gezegd? Misschien is het dan beter het topic niet te lang te laten staan. Want zo heeft ie tastbaar bewijs dat het hem gelukt is je dwars te zitten.
Hij wil mij niet meer "redden" hoor lichtbron, en geen haar op mijn hoofd dat ik nog meer in zijn buurt kom dan noodzakelijk.

Ik heb geen idee waarom maar het zal allemaal puur eigenbelang zijn.Valt alleen maar naar te gissen.

Het gaat goed met de jongste!

De andere kids klimmen langzaam omhoog, maar ook daar zijn een hoop positieve dingen.Dochter is verhuisd en dat heeft haar een enorme boost gegeven, ze kan nu aan een eigen thuis gaan werken met een betere en leukere rustigere basis.

Het gaat in villa kakelbont goed

Ook met de liefde.we zijn zo vreselijk stapelgek op elkaar

Dat maakt het gedoe ook bijzaak, wel vervelend.

Moon, ik ben niet meer makkelijk te vinden hier denk ik en anders.weet hij maar dat ik hem in de smiezen heb.Maar lief dat je het benoemt, misschien moet ik de OP later idd weghalen/veranderen.
Cons, ik heb het al eerder gezegd: wis je berichten eens in de zoveel tijd. Je weet het maar nooit.

Fijn dat het zo goed gaat met alle kids en je lief.
Ach, ik ben al heel lang een meelezer (ook in je oude topics) en ik herkende je pas toen je net frum noemde. Geef hem/haar een andere bijnaam. Dan moet je ex erg zijn best doen om jou tussen alle mijn-exman-is-een-psychopatische-narcist-topics terug te vinden.
ik heb dat aangepast flauwegeit, wil jij het ook doen?

Thanks voor de tip.

En Helene, ik wis eens in de zoveel tijd idd berichten , dat blijf ik doen.

Daarnaast ben ik een stuk terughoudender in wat ik schrijf.

Pfff... wat een gedoe ook dat ik mij ook hier niet meer vrij kan bewegen.
Con,ik bedoelde het ook meer in de verleden tijd hoor.. Nee,ik snap dat je niet meer naar hem terug gaat. Je zou wel gek zijn.

Hij ziet je,volgens mij liever als een hoopje ellende en hij kan het denk ik niet verdragen dat je zó goed je leven weer hebt opgebouwd mét een nieuwe liefde en je kinderen.

Fijn dat je dochter zo goed gaat..

Zeg,anders stuur je toch gewoon een paar joego's op hem af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven