Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

maandag 19 oktober 2020 om 13:17
Omdat hij zo goed reageerde ja.
Onnodig gedoe? Je zit er best wel mee, haalt bizarre toeren uit om hem te contacteren en opent een topic. Waarom dan niet met je partner bespreken?
En wellicht heb ik eroverheen gelezen, maar hoe zou jij het andersom vinden?
maandag 19 oktober 2020 om 13:17
Wellicht vertelt hij het gewoon aan zijn vrouw. Hij heeft namelijk niets te verbergen.

maandag 19 oktober 2020 om 13:23
Ik zou me naar voelen en denken is er iets mis met mij of onze relatie.vivautrecht85 schreef: ↑19-10-2020 13:17Omdat hij zo goed reageerde ja.
Onnodig gedoe? Je zit er best wel mee, haalt bizarre toeren uit om hem te contacteren en opent een topic. Waarom dan niet met je partner bespreken?
En wellicht heb ik eroverheen gelezen, maar hoe zou jij het andersom vinden?
Geef ik ook toe dat ik erg fout ben.
maandag 19 oktober 2020 om 13:27
Ergens hoop ik dan ook dat je het je partner vertelt of dat hij er op een andere manier achter mag komen hoe achterbaks je bezig bent geweest.
Dan kunnen jullie verder kijken naar wat jij mist in je huidige relatie en gezinssituatie.

maandag 19 oktober 2020 om 13:28
Je zit toch met je hoofd bij een ander dus blijkbaar zit er iets niet helemaal goed. Misschien is een gesprekje thuis over het voorkomen van sleur een goed idee.

maandag 19 oktober 2020 om 14:25
Nee mijn ex is moslim
Ik niet. Ik ben Indonesisch. Vandaar dat ik eerder zei. Vanwege onze afkomsten ging het volgens hem moeilijk worden. En zijn ouders stonden niet echt te popelen om een Indonesische schoondochter. Hij bleef het voorstellen aan zijn ouders ook heel erg uitstellen. En geheime relatie vond ik gewoon niks. Ben daarom verder gegaan ook.
Moslim mannen doen dat wel Vaker.
en ja ik ben redelijk vroeg getrouwd. Maar was geen minderjarige natuurlijk.
Ik niet. Ik ben Indonesisch. Vandaar dat ik eerder zei. Vanwege onze afkomsten ging het volgens hem moeilijk worden. En zijn ouders stonden niet echt te popelen om een Indonesische schoondochter. Hij bleef het voorstellen aan zijn ouders ook heel erg uitstellen. En geheime relatie vond ik gewoon niks. Ben daarom verder gegaan ook.
Moslim mannen doen dat wel Vaker.
en ja ik ben redelijk vroeg getrouwd. Maar was geen minderjarige natuurlijk.
maandag 19 oktober 2020 om 14:34
gg
maandag 19 oktober 2020 om 14:41
maandag 19 oktober 2020 om 15:03
Waarschijnlijk mis je nu iets in je leven wat hij je wel gaf (aandacht?). Toendertijd ging het niet voor niets uit. Je hebt na zoveel jaar helemaal geen goed beeld meer van hem en projecteert alleen maar een gevoel op hem. Om hemzelf gaat het helemaal niet.
Ik zou eens onderzoeken wat je mist in je huidige relatie en daar aan werken. En niet meer met die ex contact opnemen.
Ik zou eens onderzoeken wat je mist in je huidige relatie en daar aan werken. En niet meer met die ex contact opnemen.
maandag 19 oktober 2020 om 18:50
Ja is dat zo?
Ik bedoelde juist dat soms zit je bijv. in een dip met je huidige partner en dat leek alles wat je met je vorige partner had zoveel beter. Het is echter uitgegaan om een reden. Daarnaast is het al 10 jaar uit. Zijn broer wist niet eens meer wie je bent en in 10 jaar verander je meestal in een compleet ander persoon. Uiteraard, bepaalde aspecten zullen nog hetzelfde zijn, maar grotendeels zou je hem niet eens meer kennen. Die persoon met wie jij een rooskleurigere toekomst in beeld, bestaat helemaal niet.
Ik bedoel met langer moeten wachten met een berichtje sturen.. is dat je dit besef langer zou moeten laten indalen. Dat hij al 10 jaar verder is met zijn leven en jou heeft achtergelaten in het verleden. En wij mensen plaatsen onszelf altijd in het midden van het universum, dus we zijn ook geneigd te denken dat wij iets kunnen betekenen voor een ander bijv. of nodig kunnen zijn, of de ander meer te bieden hebben. Dit is echter niet zo. Zijn nieuwe vrouw is nu in het centrum van zijn universum.
Laat het los.

maandag 19 oktober 2020 om 19:25
Ja dat is zowiezo zeker. Ik ben ook niet de persoon van tien jaar geleden.Perkele schreef: ↑19-10-2020 18:50Ja is dat zo?
Ik bedoelde juist dat soms zit je bijv. in een dip met je huidige partner en dat leek alles wat je met je vorige partner had zoveel beter. Het is echter uitgegaan om een reden. Daarnaast is het al 10 jaar uit. Zijn broer wist niet eens meer wie je bent en in 10 jaar verander je meestal in een compleet ander persoon. Uiteraard, bepaalde aspecten zullen nog hetzelfde zijn, maar grotendeels zou je hem niet eens meer kennen. Die persoon met wie jij een rooskleurigere toekomst in beeld, bestaat helemaal niet.
Ik bedoel met langer moeten wachten met een berichtje sturen.. is dat je dit besef langer zou moeten laten indalen. Dat hij al 10 jaar verder is met zijn leven en jou heeft achtergelaten in het verleden. En wij mensen plaatsen onszelf altijd in het midden van het universum, dus we zijn ook geneigd te denken dat wij iets kunnen betekenen voor een ander bijv. of nodig kunnen zijn, of de ander meer te bieden hebben. Dit is echter niet zo. Zijn nieuwe vrouw is nu in het centrum van zijn universum.
Laat het los.
En hij dus ook niet. Logisch
Je hebt gesproken!
Ik moet het zeker laten gaan.. want hierin blijven hangen is voor niemand leuk.
We hebben inderdaad toch wel een dipje/sleur.

maandag 19 oktober 2020 om 19:27
maandag 19 oktober 2020 om 19:33
WhateverHoiviva schreef: ↑19-10-2020 19:27Hij noemde wel gelijk de naam hoe hij me vroeger altijd noemde. Vond dat best grappig want die naam heb ik in geen jaren meer gehoord. En toen had ik zoiets van hmmm jij bent me dus ook niet vergeten.
Zijn broer heb ik niet veel mee te maken gehad.
Maar goed.. laten gaan dus

dinsdag 20 oktober 2020 om 07:28
Dat is ook het eerste wat in mij opkwam.Muurbloempje115 schreef: ↑19-10-2020 08:56Jouw ex is duidelijk. Maar ben je wel gelukkig met je huidige partner?
Hoe goed is je huidige relatie?

dinsdag 20 oktober 2020 om 11:07
Ik denk dat je gewoon een beetje last hebt van je ego. Je mist hem niet per se maar je kunt het niet verkroppen dat hij niet altijd aan je is blijven denken. Dat hij je afpoeierde deed zeer. Je had je misschien voorgesteld dat hij heel blij zou zijn dat je contact opnam en dat hij zou zeggen, ik ben altijd aan je blijven denken, wat wij hadden was bijzonder.