Hij noemde wel gelijk de naam hoe hij me vroeger altijd noemde. Vond dat best grappig want die naam heb ik in geen jaren meer gehoord. En toen had ik zoiets van hmmm jij bent me dus ook niet vergeten.
Zijn broer heb ik niet veel mee te maken gehad.
Maar goed.. laten gaan dus
Nee hoor, dat hij je bij die naam heeft genoemd is gewoon omdat hij jou altijd zo noemde. In zijn hoofd heet jij gewoon zo. Heeft geen ene reet te maken met regelmatig aan jou denken. Heel af en toe kom ik mijn ex tegen (1 keer in de vijf jaar ofzo) en die noem ik ook zoals ik hem vroeger noemde. En deze ex is van 30 jaar terug en geen denken aan dat ik daar ooit nog wat mee zou willen.
Jij hebt een probleem, ga daar wat aan doen.
Anoniem_6364be4ea6a52
dinsdag 20 oktober 2020 om 12:28
Ik denk dat je gewoon een beetje last hebt van je ego. Je mist hem niet per se maar je kunt het niet verkroppen dat hij niet altijd aan je is blijven denken. Dat hij je afpoeierde deed zeer. Je had je misschien voorgesteld dat hij heel blij zou zijn dat je contact opnam en dat hij zou zeggen, ik ben altijd aan je blijven denken, wat wij hadden was bijzonder.
Probeer om jezelf te lachen, het is dat stomme ego maar en in principe is het maar goed dat het zo is gelopen. Wie weet wat voor drama er van gekomen was.
Foutje bedankt en weer door met het leven.
Anoniem_394973
dinsdag 20 oktober 2020 om 12:47
O, foutje, ik dacht dat TO zelf reageerde.
Anoniem_6364be4ea6a52
dinsdag 20 oktober 2020 om 13:08
Nou zoiets wat jij typte dacht ik ook al
TO verwachtte waarschijnlijk dat haar ex wel contact met haar wilde. Niet dat hij haar een blauwtje zou laten lopen iig.
Anoniem_354676
dinsdag 20 oktober 2020 om 13:12
Niemand die gezien heeft dat to pas sinds vandaag dit topic heeft gemaakt? Het is herfstvakantie. Does it ring a bell?