Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

maandag 19 oktober 2020 om 09:32
Terecht.
Weet je, als het nu een berichtje was geweest via FB, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar dat je zoveel moeite doet om zijn mailadres te achterhalen is gewoon raar. Leuk ook dat zijn broer er van weet. Zou mij niet verbazen als er nu flink over je geroddeld gaat worden, want zoveel moeite doen is echt niet normaal.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 19 oktober 2020 om 09:35
Je hebt er al iets mee gedaan!
Wat maakt nou eigenlijk dat je na èèn droom denkt 'goh, ik ga hem opzoeken op internet, ik kan hem niet vinden maar het bedrijf van zijn broer wel, dan ga ik die maar vragen om zijn e-mail adres om hem na 10 jaar out of the blue te mailen!'
Vind je dat zelf niet ook een beetje raar gedrag?
Nee heb je, ja kun je krijgen.

maandag 19 oktober 2020 om 09:37
Die droom is alweer bijna een halfjaar geleden. Heb er lang over nagedacht om hem wel of niet te contacteren.sunshineandblueskies schreef: ↑19-10-2020 09:35Je hebt er al iets mee gedaan!
Wat maakt nou eigenlijk dat je na èèn droom denkt 'goh, ik ga hem opzoeken op internet, ik kan hem niet vinden maar het bedrijf van zijn broer wel, dan ga ik die maar vragen om zijn e-mail adres om hem na 10 jaar out of the blue te mailen!'
Vind je dat zelf niet ook een beetje raar gedrag?
Was oprecht nieuwsgierig hoe het met hem gaat.

maandag 19 oktober 2020 om 09:38
Dit maakt het alleen maar vreemder, echt. Waarom heeft het je zo lang bezig gehouden? En waarom interesseert het je zo hoe het met hem gaat? Dat verandert toch niks aan de situatie. Heb je je huidige partner verteld over je actie?
Nee heb je, ja kun je krijgen.

maandag 19 oktober 2020 om 09:39
Nee, je mist hem. Dat staat notabene in de topic titel die je zelf hebt bedacht.
Dat is echt wat anders. Je bent niet zuiver op de graat.
maandag 19 oktober 2020 om 09:39

maandag 19 oktober 2020 om 09:40
HoleyMalonely schreef: ↑19-10-2020 09:39Nee, je mist hem. Dat staat notabene in de topic titel die je zelf hebt bedacht.
Dat is echt wat anders. Je bent niet zuiver op de graat.
Ik mis hem inderdaad en onze tijd van toen.
Maar we zijn beide verder gegaan met ons leven.

maandag 19 oktober 2020 om 09:53
Als iemand mij zo'n blauwtje zou bezorgen zoals je ex, dan was mijn belangstelling meteen passé. Ik zou me wat beschaamd voelen en er niet meer aan willen denken. Degenen die er na een dergelijke afwijzing er toch mee bezig blijven, zijn de Obsessieven. Die heb ik nooit echt begrepen, maar dat zijn de mensen die nergens genoegen mee kunnen nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

maandag 19 oktober 2020 om 10:18
retrostar schreef: ↑19-10-2020 09:53Als iemand mij zo'n blauwtje zou bezorgen zoals je ex, dan was mijn belangstelling meteen passé. Ik zou me wat beschaamd voelen en er niet meer aan willen denken. Degenen die er na een dergelijke afwijzing er toch mee bezig blijven, zijn de Obsessieven. Die heb ik nooit echt begrepen, maar dat zijn de mensen die nergens genoegen mee kunnen nemen.
Ik voel mij zeker beschaamd.
Gelukkig komen we elkaar nooit tegen.
Maar ik wilde dit even kwijt.