Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

18-10-2020 22:48 143 berichten
;
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 08:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
;
anoniem_6364be4f10c18 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 20:07
Reden: Prive
0.00% gewijzigd
Dave zei het al: je hebt het niet voor niets uitgemaakt destijds. Haal die herinneringen maar op, dan weer je het weer. Daarbij, haal de herinneringen op van jouw huidige partner en werk aan wat jij/jullie missen.
Sterkte!!
Half mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Ben je op zoek naar drama?
Is je leven niet spannend genoeg?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ik ga hier verder niets mee doen!
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:18
Het was wel gênant om te horen dat ik hem niet meer moest e-mailen. En heb toen de hele dag een rot gevoel gehad.
Terecht.
Weet je, als het nu een berichtje was geweest via FB, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar dat je zoveel moeite doet om zijn mailadres te achterhalen is gewoon raar. Leuk ook dat zijn broer er van weet. Zou mij niet verbazen als er nu flink over je geroddeld gaat worden, want zoveel moeite doen is echt niet normaal.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nou hij woont in een hele andere stad. Dus gelukkig hoef ik ze niet onder ogen te komen.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:31

Je hebt er al iets mee gedaan!
Wat maakt nou eigenlijk dat je na èèn droom denkt 'goh, ik ga hem opzoeken op internet, ik kan hem niet vinden maar het bedrijf van zijn broer wel, dan ga ik die maar vragen om zijn e-mail adres om hem na 10 jaar out of the blue te mailen!'

Vind je dat zelf niet ook een beetje raar gedrag?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Wat een domme actie. Dat je er vervolgens ook nog een topic over opent laat wel zien dat je er wel degelijk de hele tijd mee bezig bent. Arme man.
sunshineandblueskies schreef:
19-10-2020 09:35
Je hebt er al iets mee gedaan!
Wat maakt nou eigenlijk dat je na èèn droom denkt 'goh, ik ga hem opzoeken op internet, ik kan hem niet vinden maar het bedrijf van zijn broer wel, dan ga ik die maar vragen om zijn e-mail adres om hem na 10 jaar out of the blue te mailen!'

Vind je dat zelf niet ook een beetje raar gedrag?
Die droom is alweer bijna een halfjaar geleden. Heb er lang over nagedacht om hem wel of niet te contacteren.
Was oprecht nieuwsgierig hoe het met hem gaat.
Als ik jou was zou ik echt even jezelf afvragen wat je had gedaan als hij er op in was gegaan.

Dat antwoord geeft duidelijk jouw eigen intenties en verlangens weer.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:37
Die droom is alweer bijna een halfjaar geleden. Heb er lang over nagedacht om hem wel of niet te contacteren.

Dit maakt het alleen maar vreemder, echt. Waarom heeft het je zo lang bezig gehouden? En waarom interesseert het je zo hoe het met hem gaat? Dat verandert toch niks aan de situatie. Heb je je huidige partner verteld over je actie?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:37
Nee, je mist hem. Dat staat notabene in de topic titel die je zelf hebt bedacht.

Dat is echt wat anders. Je bent niet zuiver op de graat.
Vraag je eens af hoe je relatie met je man momenteel is en of er dingen zijn waar jullie aandacht aan moeten besteden. Waarom richt je je nu ineens op een ex, wat niet zó geweldig was als je nooit meer aan hem hebt gedacht tot nu. Ik denk dat je je aandacht op het verkeerde richt.
HoleyMalonely schreef:
19-10-2020 09:39
Nee, je mist hem. Dat staat notabene in de topic titel die je zelf hebt bedacht.

Dat is echt wat anders. Je bent niet zuiver op de graat.

Ik mis hem inderdaad en onze tijd van toen.
Maar we zijn beide verder gegaan met ons leven.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:40
Maar toch niet schijnbaar. Anders zou je nu geen contact opnemen.
nu weet je het

wat mis je precies ?
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:40
Als dat zo was had je na die droom geglimlacht in jezelf en was je doorgegaan tot de orde van de dag.
Waarom plaag jij jezelf? Dat is de vraag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:31
Alleen omdat hij dat niet wil
Als iemand mij zo'n blauwtje zou bezorgen zoals je ex, dan was mijn belangstelling meteen passé. Ik zou me wat beschaamd voelen en er niet meer aan willen denken. Degenen die er na een dergelijke afwijzing er toch mee bezig blijven, zijn de Obsessieven. Die heb ik nooit echt begrepen, maar dat zijn de mensen die nergens genoegen mee kunnen nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
19-10-2020 09:53
Als iemand mij zo'n blauwtje zou bezorgen zoals je ex, dan was mijn belangstelling meteen passé. Ik zou me wat beschaamd voelen en er niet meer aan willen denken. Degenen die er na een dergelijke afwijzing er toch mee bezig blijven, zijn de Obsessieven. Die heb ik nooit echt begrepen, maar dat zijn de mensen die nergens genoegen mee kunnen nemen.

Ik voel mij zeker beschaamd.
Gelukkig komen we elkaar nooit tegen.
Maar ik wilde dit even kwijt.
Heb je dit aan je man verteld?
Pinaco schreef:
19-10-2020 10:27
Heb je dit aan je man verteld?
Nee Waarom?
Laat maar. Verspilde moeite
anoniem_394388 wijzigde dit bericht op 19-10-2020 23:08
Reden: Verspilde moeite
95.93% gewijzigd
Sjee wat schraal dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven