Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

18-10-2020 22:48 143 berichten
;
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 08:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
1111love schreef:
19-10-2020 10:35
Uit beleefdheid?
Ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand gehad, maar dan was ik degene die een mail kreeg van een ex, die me nooit heeft kunnen vergeten.
Ten tijde van die mail was ik vrijgezel. Die ex helemaal nadenken of hij verder met mij moest, zonder dat ik daar enige reden toe gaf. En ondertussen zijn vrouw denken dat ze een gelukkig huwelijk hadden.
Ga alsjeblieft verder met je eigen leven en laat hem los en stop met het romantiseren van het verleden.

Ga ik zeker doen!
Maar waarom vraagteken bij beleefdheid?
Als ik echt niks van een ex moest dan zou ik helemaal niet reageren.. maar hij dus wel.
Achja zal wel een reden voor zijn
Maar welk? Geeen idee
Hoiviva schreef:
19-10-2020 10:48
Ga ik zeker doen!
Als ik echt niks van een ex moest dan zou ik helemaal niet reageren.. maar hij dus wel.
Maar welk? Geeen idee
Beleefdheid, dat is die reden. Hij wil niet lullig doen maar hij wil ook duidelijk maken dat hij niks van je wil.
Alle reacties Link kopieren
Hoiviva schreef:
19-10-2020 10:48
Ga ik zeker doen!
Maar welk? Geeen idee
Jij moet toch ook niets van hem? Waarom zou hij bij reageren iets van jou moeten?
Een rede voor zijn? Waarom houdt je dat bezig dan?
Wat pijnlijk :facepalm: Ja, ik had ook een bepaalde ex waar ik nieuwsgierig naar was, niet uit gemis maar meer uit nostalgiek, even gegoogeld, zag dat hij getrouwd was en nu in het buitenland woonde. Mailen zou ik over een bepaalde grens vinden gaan, na zoveel jaar. Het kan niet echt. Elkaar toevallig tegenkomen en dán bijkletsen vind ik een ander verhaal.
Hij zal het er wel moeilijk mee hebben gehad toen het uitging tussen jullie, hij heeft je ook nog lastig gevallen immers. Nu is hij dan eindelijk gelukkig in de liefde, is pas getrouwd, kom jij er ineens weer tussen. Dus die broer zag de bui al hangen natuurlijk. Slim van je ex dat hij het afkapt want wat wil jij hiermee? Dat hij weer opnieuw voor je valt en zijn huwelijk naar de knoppen gaat? Als je nog enigszins iets om hem geeft dan laat je hem met rust.
Muurbloempje115 schreef:
19-10-2020 10:50
Beleefdheid, dat is die reden. Hij wil niet lullig doen maar hij wil ook duidelijk maken dat hij niks van je wil.
Dat zou goed kunnen
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:03
Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
Onze breuk was destijds niet helemaal goed uitgesproken.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.

Als het hen koud liet zou die helemaal niet reageren.
Je weet zelf wel dat dit niet zo is he? Mij maakt het niet uit hoor, maar wees eerlijk naar jezelf en naar je partner.
Rachmaninoff schreef:
19-10-2020 10:58
Hij zal het er wel moeilijk mee hebben gehad toen het uitging tussen jullie, hij heeft je ook nog lastig gevallen immers. Nu is hij dan eindelijk gelukkig in de liefde, is pas getrouwd, kom jij er ineens weer tussen. Dus die broer zag de bui al hangen natuurlijk. Slim van je ex dat hij het afkapt want wat wil jij hiermee? Dat hij weer opnieuw voor je valt en zijn huwelijk naar de knoppen gaat? Als je nog enigszins iets om hem geeft dan laat je hem met rust.
Nee voor mij weer vallen?
Nope want ik heb zelf ook een gezin
Hoiviva schreef:
19-10-2020 10:35
Nee Waarom?
Waarom niet? Het houdt je bezig, zelfs zo erg dat je via het bedrijf van zijn broer contact opneemt.

En je kunt alles aan die droom ophangen, maar er is echt meer.
vivautrecht85 schreef:
19-10-2020 11:04
Je weet zelf wel dat dit niet zo is he? Mij maakt het niet uit hoor, maar wees eerlijk naar jezelf en naar je partner.
Als je al tien jaar uit elkaars leven bent heb je zeker veel vragen nog.0
Daveotion schreef:
19-10-2020 09:02
Ik droom ook weleens over een ex (of een andere man in mijn kennissenkring). Maar als ik naar aanleiding van iedere droom op jacht zou moeten gaan dan was ik nu al tientallen keren (bijna) vreemdgegaan.
Haha zou precies hetzelfde typen. Ik droom zelf over intieme activiteiten met mensen dichtbij me, met wie ik nooit zoiets zou willen doen. Schijnt te betekenen dat je van ze houdt.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 11:04
Nee voor mij weer vallen?
Nope want ik heb zelf ook een gezin
Maar ook met gezin zou je zijn huwelijk kunnen verknallen. Wat zou jij er van vinden als jouw man vlak na jullie huwelijk weer contact krijgt met zijn ex, lekker herinneringen ophalen samen? Je wil ook de redenen weten achter allerlei dingen die hij zegt, je zoekt naar een aanwijzing die zegt dat je nog steeds speciaal voor hem bent. Hou jezelf gerust voor de gek maar wij zijn niet achterlijk hier.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 11:07
Als je al tien jaar uit elkaars leven bent heb je zeker veel vragen nog.0
Ja dat kan. Er zijn ook wel eens mensen in mijn leven gepasseerd waar ik nog wel vragen aan zou hebben. Gewoon, omdat het destijds raar is gelopen of zoiets. En als ik ze toevallig zou tegenkomen kan dat zeker te sprake komen. Maar iemand via het bedrijf van zijn broer contacteren, gaat echt super ver. Zulke acties zijn in mijn ogen alleen oké in geval van grote urgentie.

Als mijn partner zulke strapatsen uit zou halen bij een ex zou ik me echt afvragen waar die urgentie in zit.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 19-10-2020 11:17
9.77% gewijzigd
vivautrecht85 schreef:
19-10-2020 11:12
Ja dat kan. Er zijn ook wel eens mensen in mijn leven gepasseerd waar ik nog wel vragen aan zou hebben. Gewoon, omdat het destijds raar is gelopen of zoiets. En als ik ze toevallig zou tegenkomen kan dat zeker te sprake komen. Maar iemand via het bedrijf van zijn broer contacteren, gaat echt super ver. Zulke acties zijn in mijn ogen alles oké in geval van grote urgentie.

Als mijn partner zulke strapatsen uit zou halen bij een ex zou ik me echt afvragen waar die urgentie in zit.
En dit is idd wat het vreemd maakt, wanhopig. Bijzonder, op z’n minst. Dat zou mij erg afschrikken ook.
Goed, je bent het kwijt. Nog iets nodig?
Je houdt jezelf voor de gek.
Kijk liever naar wat er achter dit gedrag zit. Welke behoefte zit hierachter? Je bent nu niet eerlijk tegen jezelf.
Hoiviva schreef:
Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.

Helemaal koud is iets anders dan huis en haard voor je willen achterlaten.
Volgens mij wil je deze man helemaal niet terug, je hebt jaren de tijd gehad om hem terug te krijgen.
Wees nu blij dat hij gelukkig is met een ander en verder is gegaan. Je klinkt een beetje alsof dat laatste iets is wat niet de bedoeling was.
Jij vrolijk verder, hij smachtend op de achtergrond.
Nu dat niet zo blijkt is je interesse ineens gewekt.
Naar gehandeld, TO. Ontrouw, gemanipuleer, echt heel akelig wat jij hier uitvreet.
Hoiviva schreef:

Is dat vanwege zijn koele reactie of omdat je daadwerkelijk inziet dat het ver gaat?
Ik zou vooral geen signalen zoeken in zijn respons want er kunnen zoveel redenen zijn waarom hij antwoordt. Beleefdheid of misschien wel omdat hij ergere toestanden wil voorkomen.

Dat je voor zijn deur staat ofzo.
Misschien een beetje een persoonlijke vraag en als je niet wil antwoorden is dat okay maar voel je je nog gewild thuis bij je man? Laat hij nog blijken dat hij je aantrekkelijk vindt en naar je verlangt?
En geeft hij ook emotionele aandacht, is hij betrokken en geïnteresseerd?
anoniem_394973 wijzigde dit bericht op 19-10-2020 11:35
20.61% gewijzigd
Je hebt zelfs een gezin? Waarom doe je dit dan?
Ik ken dit gevoel wel. Soms heb je intense nostalgie en denk je heel even dat het gras toch wel groen was etc. Er is echter al 10 jaar over heen gegaan en ik denk dat je te snel een berichtje hebt gestuurd. Je had het beter kunnen laten voor wat het was.
;
anoniem_6364be4f10c18 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 20:09
0.00% gewijzigd
Hoiviva schreef:
19-10-2020 11:50
Nou ik heb de instagram van zijn vrouw gezien. Zou haar never nooit lastigvallen hiermee. Ga geen gezinnen kapotmaken.
Wat maakt het uit dat je haar instagram zag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven