Gevoel van vernieuwing

28-10-2010 21:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, dacht ik, ik wil mijn verhaal eens delen.

Pas geleden is een beste vriend van mij overleden, ik heb er veel verdriet om gehad en dat heb ik nog steeds. In die tussentijd na zijn overlijden, heb ik een andere man ontmoet. Ik deed veel voor hem, waarom? Weet ik niet. Laten we het houden op dat ik gewoon zo ben. Ik help graag anderen mensen en geef iedereen even veel kansen. Tot aan vandaag zette ik er een streep onder. Hij deed letterlijk niets voor mij, dit is een keuze die ik nog nooit in mijn leven heb gemaakt. Ik belde hem en zei dat ik er een streep door zetten. Nu, kan ik verder met rouwen. Mijn leven staat nog steeds op zijn kop.

Ik wou het graag delen, en hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden om er met mij over te praten. Want eigenlijk heb ik er nog met niemand over gesproken.

Miss Buked.
Ik ga er weer vandoor. Morgen weer werken en het leven oppakken. Bedankt alles alles Zwuppeliennn, Enn en Yhabibi.
Een verlangen van het gevoel van vernieuwing Yhabibi
Doeg iedereen!
Sterkte missbulked! Achter de wolken schijnt de zon altijd! Ook al moet je misschien even zoeken, hij is er.

En goed van je, dat je een voor jou moeilijke stap neemt. Pas goed op jezelf!
Missbuked. Die vernieuwing gaat er komen. Daar ben ik van overtuigd. Dat je er nu mee bezig bent. Je hebt de eerste stappen al gezet. Misschien voelt het nog niet zo. Maar je zit in een opgaande lijn.

Ik wens je het beste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven