Gevoel weg??

28-12-2011 13:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een groot probleem, gisteren is mijn vriend waar ik al 7 jaar samen mee was zo vertrokken, met de reden, ik heb geen gevoel meer voor jou en ik hou niet meer van jou!!

Ik kan dit niet bevatten, hij was de laatste tijd wel een beetje chagerijnig maar dit had ik nooit verwacht. Kan ik mijn relatie nog redden?? Morgen komt hij hier te praten.

Wat moet ik doen??
Als hij niets meer voor je voelt houd het op..
Internagelaktisch

Ik heb hetzelfde gehad, na 4 jaar relatie. Was er toen kapot van. Snapte er niks van waarom hij niet eerder iets had laten merken/weten. Destijds wilde ik graag weten waarom het blijkbaar niet de moeite was dit bijtijds met mij te bespreken?!

Wat vreselijk voor je... Ik weet heel goed hoe je je voelt. Hetzelfde gebeurde mij ook twee jaar geleden na een relatie van zes jaar.

Zijn er aanwijzingen geweest? Was hij de laatste tijd prikkelbaar? Minder attent wellicht? Veel ruzie?
Hier heeft hij duidleijk al langer mee gelopen, vraag hem op zijn minst waarom hij het niet eerder met je aangekaart heeft dat hij gevoelsmatig niet lekker in zijn vel zat binnen de relatie.

Verwacht dan een antwoord vol verwijten, want mannen leggen schuld vaak eerst bij een ander.. en laat hem dan een tijdje met rust om in zijn eigen sop gaar te koken. Praat dan na twee weken nog eens, en vecht dan als er nog reden genoeg is voor een weg opnieuw naar elkaar toe. laat hij afweten, zou ik hem ook laten.

knuffel voor jou..
..popcorn?
Misschien is ie (heel erg) verliefd op een ander?
Ik snap de vraag niet.

Hoezo wat moet je doen?

Wat kun je doen?
quote:littlebee schreef op 28 december 2011 @ 13:47:

Ik heb hetzelfde gehad, na 4 jaar relatie. Was er toen kapot van. Snapte er niks van waarom hij niet eerder iets had laten merken/weten. Destijds wilde ik graag weten waarom het blijkbaar niet de moeite was dit bijtijds met mij te bespreken?!Vreemd is dat he? Ineens zijn ze weg... Ik was er destijds ook kapot van, maar nu achteraf ben ik er blij mee dat het zo gegaan is.
zo te lezen is dit wel veel voorkomend.. en idd waarom het niet op tijd aankaarten met partner.. is hij idd afstandelijker, minder attent ed geweest?
..popcorn?
quote:nokiafan schreef op 28 december 2011 @ 13:48:

Misschien is ie (heel erg) verliefd op een ander?In mijn geval bleek dit zo te zijn..
Komt dat zomaar uit de lucht voor je vallen?

Je kunt hem vragen samen te willen onderzoeken of dat gevoel nog terug kan komen.

Hij moet eerst willen anders heeft het geen zin.
in mijn geval ook littllebee hij was tot over zn oren op zijn moeder, zijn beste vriendinnen en zichzelf..
..popcorn?
quote:littlebee schreef op 28 december 2011 @ 13:50:

[...]

In mijn geval bleek dit zo te zijn..

Is meestal zo als er een mededeling wordt gedaan, in plaats een opening gegeven om de relatie te onderzoeken.

Hartstikke ellendig voor jou TO, maar bereid je maar voor...

En wat kun je doen? Langzaam aan het idee wennen en wishfull thinking proberen te vermijden.

Ja ik denk ook dat die kans groot is missvivaesque. Misschien gevalletje geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt?
Jah hij is idd wat afstandelijker geweest en prikkelbaar. Maar hij heeft wel vaker last gehad van een winter dipje. Vorige week vertelde hij nog dat hij zo van me hield. Het ligt ook niet aan mij zecht ie hij moet eerst aan hem zelf weten stuurt ie. Nee hij is niet verlieft op een ander. Ik snap het niet, we hebben het laatst nog over kinderen enzo gehad. Ik word helemaal gek.
Hmm weird. Als je het over kinderen had dan krijgt hij het misschien toch een beetje benauwd??
Dat kan ik me voorstellen, wat een loze woorden zijn het dan achteraf geweest. Ik wens je heel veel sterkte.
Hij doet aan motor cross hij zag het al helemaal zitten z'n zoontje op een cross motor.
We hebben ook al wel een jaar geen ruzie gehad.
Weleens een meningsverschil neem ik aan?
quote:leoniescoop schreef op 28 december 2011 @ 13:56:

Jah hij is idd wat afstandelijker geweest en prikkelbaar. Maar hij heeft wel vaker last gehad van een winter dipje. Vorige week vertelde hij nog dat hij zo van me hield. Het ligt ook niet aan mij zecht ie hij moet eerst aan hem zelf weten stuurt ie. Nee hij is niet verlieft op een ander. Ik snap het niet, we hebben het laatst nog over kinderen enzo gehad. Ik word helemaal gek.

ja daag je bent geen jojo, Aan zichzelf werken kan, ook binnen een relatie. Als hij nog steeds met je oud wil worden en jou als de moeder van zijn kinderen ziet zal hij moeten gaan praten en vertellen wat er aan de hand is zodat jullie samen kunnen kijken of het op te lossen is en door wie.'

Jullie zijn een team en zet je zomaar buitenspel, dat kan niet en dat moet je ook niet accepteren.
Bijna niet, alleen over bier, hij luste nog wel eens 1 teveel
quote:lorrel schreef op 28 december 2011 @ 14:08:

[...]

ja daag je bent geen jojo, Aan zichzelf werken kan, ook binnen een relatie. Als hij nog steeds met je oud wil worden en jou als de moeder van zijn kinderen ziet zal hij moeten gaan praten en vertellen wat er aan de hand is zodat jullie samen kunnen kijken of het op te lossen is en door wie.'

Jullie zijn een team en zet je zomaar buitenspel, dat kan niet en dat moet je ook niet accepteren.Mee eens, hij is het we een beetje aan je verplicht je een kans te geven. Daar baalde ik destijds erg van.. dat ik niet wist dat hij het niet meer zag zitten en dus niet de kans kreeg er iets aan te doen.
Daar ben ik het ook mee eens, hij kan me naar 7 jaar toch niet ineens buiten spel zetten.

Maar hij is altijd al een slechte prater geweest hij steld zich nooit open.
Volgens mij is er 1 ding wat je nu kan doen:

De dingen voor jezelf op een rijtje zetten...

Je gaat dit gesprek in, maar zomaar weer samen verder alsof er niets aan de hand is lijkt mij geen optie (meer)

Wat zijn jouw verwachtingen, jouw wensen?

Hoe zie je een leven voor je zonder hem?

(de kans dat hij komt praten om het alleen af te sluiten is zeer aanwezig, wens je sterkte toe!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven