Gevoel weg??
woensdag 28 december 2011 om 13:44
Ik zit met een groot probleem, gisteren is mijn vriend waar ik al 7 jaar samen mee was zo vertrokken, met de reden, ik heb geen gevoel meer voor jou en ik hou niet meer van jou!!
Ik kan dit niet bevatten, hij was de laatste tijd wel een beetje chagerijnig maar dit had ik nooit verwacht. Kan ik mijn relatie nog redden?? Morgen komt hij hier te praten.
Wat moet ik doen??
Ik kan dit niet bevatten, hij was de laatste tijd wel een beetje chagerijnig maar dit had ik nooit verwacht. Kan ik mijn relatie nog redden?? Morgen komt hij hier te praten.
Wat moet ik doen??
woensdag 28 december 2011 om 14:31
quote:xsxaxmx schreef op 28 december 2011 @ 14:25:
Volgens mij is er 1 ding wat je nu kan doen:
De dingen voor jezelf op een rijtje zetten...
Je gaat dit gesprek in, maar zomaar weer samen verder alsof er niets aan de hand is lijkt mij geen optie (meer)
Wat zijn jouw verwachtingen, jouw wensen?
Hoe zie je een leven voor je zonder hem?
(de kans dat hij komt praten om het alleen af te sluiten is zeer aanwezig, wens je sterkte toe!)Het eninge wat ik wil is hem terug, ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.
Volgens mij is er 1 ding wat je nu kan doen:
De dingen voor jezelf op een rijtje zetten...
Je gaat dit gesprek in, maar zomaar weer samen verder alsof er niets aan de hand is lijkt mij geen optie (meer)
Wat zijn jouw verwachtingen, jouw wensen?
Hoe zie je een leven voor je zonder hem?
(de kans dat hij komt praten om het alleen af te sluiten is zeer aanwezig, wens je sterkte toe!)Het eninge wat ik wil is hem terug, ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.
woensdag 28 december 2011 om 14:31
quote:leoniescoop schreef op 28 december 2011 @ 14:26:
Het moeilijkste is nog ik kan z'n spullen wel weg doen, maar het hele huis waar ik in leef heeft hij gebouwd, elk klein dingetje zitten heringeringen aan van hem.
zeg, loop jezelf trouwens nu ook niet heel hard van stapel??
en dan nog een herinnering is toch niet verkeerd? Jullie hebben toch een neem ik aan ook een leuke relatie met elkaar gehad?
Ga eerst eens dat gesprek aan. Wat is er nou eigenlijk aan de hand? Wat wil hij aan zichzelf gaan werken en wat denkt hij dan dat jij gaat zitten wachten ? of juist niet? Wat wil jij wat wil hij en zit daar nog een samen in of niet.
Het moeilijkste is nog ik kan z'n spullen wel weg doen, maar het hele huis waar ik in leef heeft hij gebouwd, elk klein dingetje zitten heringeringen aan van hem.
zeg, loop jezelf trouwens nu ook niet heel hard van stapel??
en dan nog een herinnering is toch niet verkeerd? Jullie hebben toch een neem ik aan ook een leuke relatie met elkaar gehad?
Ga eerst eens dat gesprek aan. Wat is er nou eigenlijk aan de hand? Wat wil hij aan zichzelf gaan werken en wat denkt hij dan dat jij gaat zitten wachten ? of juist niet? Wat wil jij wat wil hij en zit daar nog een samen in of niet.
woensdag 28 december 2011 om 14:34
woensdag 28 december 2011 om 14:46
Pak pen en papier en zet de zaken op een rijtje, dat helpt je relativeren. Je zult nu wel orde in de chaos moeten scheppen of je wilt of niet TO.
Verlaten worden is moeilijk, iemand verlaten waar je al lang mee samen bent ook. Zou hem zeker vragen naar het waarom... Want ik hou niet meer van je en het gevoel is weg, kan allemaal wel zo zijn (snap wel wat hij zeggen wil) maar er is een reden/zijn redenen waarom dit is gebeurt. Je wordt heus niet op een dag wakker en denkt, verhip ik voel niets meer voor de vrouw/man die naast me ligt!
Verlaten worden is moeilijk, iemand verlaten waar je al lang mee samen bent ook. Zou hem zeker vragen naar het waarom... Want ik hou niet meer van je en het gevoel is weg, kan allemaal wel zo zijn (snap wel wat hij zeggen wil) maar er is een reden/zijn redenen waarom dit is gebeurt. Je wordt heus niet op een dag wakker en denkt, verhip ik voel niets meer voor de vrouw/man die naast me ligt!
woensdag 28 december 2011 om 14:51
en schrijf op wat jij van hem nodig hebt mocht hij wel nog door willen met je, om hem te vertrouwen dat hij er niet zomaar weer vandoor gaat.
Als hij sowieso niet wil, bespaar je dan de moeite... dat is trekken aan een dood paard en alleen maar frustrerend voor jezelf.
Ga jezelf niet in de aanbieding gooien of smeken.
Als hij sowieso niet wil, bespaar je dan de moeite... dat is trekken aan een dood paard en alleen maar frustrerend voor jezelf.
Ga jezelf niet in de aanbieding gooien of smeken.
woensdag 28 december 2011 om 15:12
quote:leoniescoop schreef op 28 december 2011 @ 14:31:
[...]
Het eninge wat ik wil is hem terug, ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.
Dit is wel een groot probleem.
Je bent al zo lang bij hem dat je jezelf als persoon op zich helemaal niet hebt leren kennen.al denk je mss van wel.
Het is echt onwijs ongezond om zo te denken.
Je kan het je niet voorstellen omdat je nog nooit zonder hem als volwassene hebt geleefd.
Natuurlijk is dit heel pijnlijk en vooral eng.
Ik vind het ook echt hufterig dat hij je zonder waarschuwing zo aan de kant gooit.
Mss is het voor jullie een optie om tijdelijk apart te gaan wonen als jullie uiteindelijk toch nog door willen gaan.
Hij kan dan aan zichzelf werken en jij ook.
Je klinkt nogal afhankelijk ..
[...]
Het eninge wat ik wil is hem terug, ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.
Dit is wel een groot probleem.
Je bent al zo lang bij hem dat je jezelf als persoon op zich helemaal niet hebt leren kennen.al denk je mss van wel.
Het is echt onwijs ongezond om zo te denken.
Je kan het je niet voorstellen omdat je nog nooit zonder hem als volwassene hebt geleefd.
Natuurlijk is dit heel pijnlijk en vooral eng.
Ik vind het ook echt hufterig dat hij je zonder waarschuwing zo aan de kant gooit.
Mss is het voor jullie een optie om tijdelijk apart te gaan wonen als jullie uiteindelijk toch nog door willen gaan.
Hij kan dan aan zichzelf werken en jij ook.
Je klinkt nogal afhankelijk ..
woensdag 28 december 2011 om 21:59
quote:leoniescoop schreef op 28 december 2011 @ 14:26:
Niks overhaast doen.
Niet, om hoop te houden dat hij zich bedenkt, maar omdat jij nu even in de wenfase zit...
Niks overhaast doen.
Niet, om hoop te houden dat hij zich bedenkt, maar omdat jij nu even in de wenfase zit...
donderdag 29 december 2011 om 22:13
Vandaag met hem gepraat. Niet verwacht dat hij zo in de knoei zou zitten. Voor het eerst in 7 jaar heb ik hem zien huilen. Hij weet helemaal niet heeft helemaal geen gevoel, nergens over. Hij bleef maar herhalen ik wil je niet kwetsen of pijn doen. Ik denk an een depressie. Zal hem maar met rust laten en op hem wachten denk ik, ik heb m;n best gedaan.