Gevoel
zondag 26 mei 2019 om 19:29
Ik weet niet als het hier mag, maar wou even mijn gevoel uitleggen.
Ik had voor 1.5 maand geleden leuke fix/flow.. ik had zo'n fijn gevoel toen van yes meisje die mij leuk vind etc.. (zoals jullie wisten van mn posts) alleen het verliep anders dan verwacht.. heel jammer ik was echt gek op haar maar nu heb ik continu het gevoel van.. Waarom ben ik nog single? Doe ik iets verkeerds? En ik ga eigenlijk nooit uit, ja 2 maand geleden ben ik naar sportplein feest geweest met 2 vrienden van mij en buren etc.. zanger rinus was er ook enz maar dat was de eerste keer weer in 5j tijd ofzo sinds dat ik naar kinderdisco ben geweest.. (toen was ik 13) en voor mijn gevoel mis ik iets in mn leven, namelijk een meisje... waar je mee kan slapen, knuffelen, leuke dingen kan doen, je weet het wel. En daarmee dwaal ik soms weles weg in gedachten op een avond bijv als ik niet kan slapen, Naar dat gevoel. Dat ik toen had, toen ik op wintersport was en dat meisje zelf haar nummer aan mij gaf en we leuk met elkaar appten.. zo'n fijn gevoel was dat haha, Maar het is niet zo gelopen zoals ik dacht.. alhoewel ze sinds 3 dagen weer contact met mij zocht, Ze vond immers die jongen toch maar niet leuk en ze zei dat ze weer wat voor mij voelde... Wat moet ik hiermee? Met zowel mijn gevoel als dat ze weer contact met mij zocht.. Opzich vind ik haar nog wel leuk, maar mijn gevoel zegt ook zovan je hebt de kans gehad meid.. dusja Tips?
Groetjesss!
Ik had voor 1.5 maand geleden leuke fix/flow.. ik had zo'n fijn gevoel toen van yes meisje die mij leuk vind etc.. (zoals jullie wisten van mn posts) alleen het verliep anders dan verwacht.. heel jammer ik was echt gek op haar maar nu heb ik continu het gevoel van.. Waarom ben ik nog single? Doe ik iets verkeerds? En ik ga eigenlijk nooit uit, ja 2 maand geleden ben ik naar sportplein feest geweest met 2 vrienden van mij en buren etc.. zanger rinus was er ook enz maar dat was de eerste keer weer in 5j tijd ofzo sinds dat ik naar kinderdisco ben geweest.. (toen was ik 13) en voor mijn gevoel mis ik iets in mn leven, namelijk een meisje... waar je mee kan slapen, knuffelen, leuke dingen kan doen, je weet het wel. En daarmee dwaal ik soms weles weg in gedachten op een avond bijv als ik niet kan slapen, Naar dat gevoel. Dat ik toen had, toen ik op wintersport was en dat meisje zelf haar nummer aan mij gaf en we leuk met elkaar appten.. zo'n fijn gevoel was dat haha, Maar het is niet zo gelopen zoals ik dacht.. alhoewel ze sinds 3 dagen weer contact met mij zocht, Ze vond immers die jongen toch maar niet leuk en ze zei dat ze weer wat voor mij voelde... Wat moet ik hiermee? Met zowel mijn gevoel als dat ze weer contact met mij zocht.. Opzich vind ik haar nog wel leuk, maar mijn gevoel zegt ook zovan je hebt de kans gehad meid.. dusja Tips?
Groetjesss!
zondag 26 mei 2019 om 19:56
Mag wel?GinnyJones schreef: ↑26-05-2019 19:43Na het lezen van dit topic wil ik je een hele dikke knuffel geven..![]()
zondag 26 mei 2019 om 19:57
Lieff! Too
zondag 26 mei 2019 om 19:59
Jaaa klopt, al geprobeerd, maar zo heb ik dat meisje dus ook leren kennen (waarover ik vertelde) en nee ben geen player dat je dat niet denkt..ikBedoelHetGoed schreef: ↑26-05-2019 19:35Misschien kun je wat willekeurige meiden uit de buurt een privéberichtje sturen op snap of insta? En dan kijken wie er hapt.
Moet ik gewoon ermee doorgaan tot iemand hapt dan ofs? Haha
zondag 26 mei 2019 om 20:05
Hoe bedoel je? Haha tinder ofs? Haha neejjoh
zondag 26 mei 2019 om 20:09
Heb je al een meisje op het oog, of is elk meisje dat jou eens aankijkt goed genoeg? Wil je gewoon een meisje, maakt niet uit wie?
zondag 26 mei 2019 om 20:16
Heb geen meisje op het oog.. wel heb ik nog zo'n gevoel van dat ene meisje die weer iets voor mij voelde van wintersport die vind ik nog wel leuk.. maar ik heb wel beetje voorkeur qua meisjes.. het is zeker niet zo dat elk meisje die me aankijkt, goed is (ja als vrienden misschien wel) maar verder niet..
zondag 26 mei 2019 om 20:59
zondag 26 mei 2019 om 21:05
Sowieso dat afkappen met dat meisje want je bent nu gewoon 2de keus en daar moet je voor bedanken, je verdient iemand die direct voor jou wil gaan en niet pas als de ander niet leuk genoeg blijkt te zijn.
Verder lekker stappen met vrienden en genieten van je vrijgezellenbestaan, de juiste loop je dan vanzelf wel tegen het lijf maar van thuis zitten leer je niemand kennen dus hup, trek erop uit!
Verder lekker stappen met vrienden en genieten van je vrijgezellenbestaan, de juiste loop je dan vanzelf wel tegen het lijf maar van thuis zitten leer je niemand kennen dus hup, trek erop uit!
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
zondag 26 mei 2019 om 21:07
Wat iemand anders schrijft is wel waar: als je de lat laag legt dan zul je ook, of vooral, niet zulke leuke meiden aantrekken. Dus wees wel enigszins selectief in met wie je contact zoekt. Maar verder: wat heb je te verliezen? Ervaring doe je op door het maar gewoon te proberen. En niet te serieus te nemen bij voorbaat.
zondag 26 mei 2019 om 21:14
Ja, dat heb ik ook wel, ik doe mee, je even een knuffel geven.
Komt 'ie
Je klinkt als een jongen die net verliefdheid aan het ontdekken is, met alle heerlijkheden èn rotgevoelens die daarbij komen kijken.
En dat bedoel ik zeker niet badinerend. Hoe dat was, vergeet je niet. Van torenhoog gelukkig tot intens gekwetst en alle onzekerheden die erbij komen....
Wat ik je wil meegeven is, doe niks dat tegen je gevoel ingaat of tegen je gedachten of noem het intuïtie, dat het leuk lijkt maar je er geen heel zeker gevoel over hebt, je intuïtie je eigenlijk al waarschuwt.
Bedenk maar zo, je hoeft er niet mee te trouwen
En je zal hele leuke ervaringen hebben maar je zal ook heel wat keren op je bek gaan, blauwtjes lopen. Damn, de liefde is ruig en wispelturig en niet te vatten en niet te bevatten.
In de liefde en helemaal bij verliefdheid kan je niet eens op jezelf vertrouwen.
Zet je algauw je eigen belangrijke dingen opzij.
Dat klinkt makkelijk, jezelf niet vergeten, maar is wel zo belangrijk.
Je wilt toch dat een meisje voor JOU gaat, en andersom net zo!
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
zondag 26 mei 2019 om 21:17