Gevoel
zondag 26 mei 2019 om 19:29
Ik weet niet als het hier mag, maar wou even mijn gevoel uitleggen.
Ik had voor 1.5 maand geleden leuke fix/flow.. ik had zo'n fijn gevoel toen van yes meisje die mij leuk vind etc.. (zoals jullie wisten van mn posts) alleen het verliep anders dan verwacht.. heel jammer ik was echt gek op haar maar nu heb ik continu het gevoel van.. Waarom ben ik nog single? Doe ik iets verkeerds? En ik ga eigenlijk nooit uit, ja 2 maand geleden ben ik naar sportplein feest geweest met 2 vrienden van mij en buren etc.. zanger rinus was er ook enz maar dat was de eerste keer weer in 5j tijd ofzo sinds dat ik naar kinderdisco ben geweest.. (toen was ik 13) en voor mijn gevoel mis ik iets in mn leven, namelijk een meisje... waar je mee kan slapen, knuffelen, leuke dingen kan doen, je weet het wel. En daarmee dwaal ik soms weles weg in gedachten op een avond bijv als ik niet kan slapen, Naar dat gevoel. Dat ik toen had, toen ik op wintersport was en dat meisje zelf haar nummer aan mij gaf en we leuk met elkaar appten.. zo'n fijn gevoel was dat haha, Maar het is niet zo gelopen zoals ik dacht.. alhoewel ze sinds 3 dagen weer contact met mij zocht, Ze vond immers die jongen toch maar niet leuk en ze zei dat ze weer wat voor mij voelde... Wat moet ik hiermee? Met zowel mijn gevoel als dat ze weer contact met mij zocht.. Opzich vind ik haar nog wel leuk, maar mijn gevoel zegt ook zovan je hebt de kans gehad meid.. dusja Tips?
Groetjesss!
Ik had voor 1.5 maand geleden leuke fix/flow.. ik had zo'n fijn gevoel toen van yes meisje die mij leuk vind etc.. (zoals jullie wisten van mn posts) alleen het verliep anders dan verwacht.. heel jammer ik was echt gek op haar maar nu heb ik continu het gevoel van.. Waarom ben ik nog single? Doe ik iets verkeerds? En ik ga eigenlijk nooit uit, ja 2 maand geleden ben ik naar sportplein feest geweest met 2 vrienden van mij en buren etc.. zanger rinus was er ook enz maar dat was de eerste keer weer in 5j tijd ofzo sinds dat ik naar kinderdisco ben geweest.. (toen was ik 13) en voor mijn gevoel mis ik iets in mn leven, namelijk een meisje... waar je mee kan slapen, knuffelen, leuke dingen kan doen, je weet het wel. En daarmee dwaal ik soms weles weg in gedachten op een avond bijv als ik niet kan slapen, Naar dat gevoel. Dat ik toen had, toen ik op wintersport was en dat meisje zelf haar nummer aan mij gaf en we leuk met elkaar appten.. zo'n fijn gevoel was dat haha, Maar het is niet zo gelopen zoals ik dacht.. alhoewel ze sinds 3 dagen weer contact met mij zocht, Ze vond immers die jongen toch maar niet leuk en ze zei dat ze weer wat voor mij voelde... Wat moet ik hiermee? Met zowel mijn gevoel als dat ze weer contact met mij zocht.. Opzich vind ik haar nog wel leuk, maar mijn gevoel zegt ook zovan je hebt de kans gehad meid.. dusja Tips?
Groetjesss!
zondag 26 mei 2019 om 21:40
Jepp klopt heb je gelijk in! Alleen het probleem is ook nog dat vaak vrienden van mij niet zoveel uitgaan of dan gaan ze uit maar dan gaan ze naar de stad groningen want hier waar ik woon zijn de meeste uitgaansgelegenheden uitgestorven.. ja 1 zit er maar is vaak ruzie.. en ik ga niet voor ruzie op stap. En heb niet echt belang bij om naar groningen te gaan want moet je treinen en evt bus pakken hahaZeewater70 schreef: ↑26-05-2019 20:35Je bent pas 18. Je hebt geen meisje nodig om gelukkig te zijn. Een relatie is ook niet zaligmakend.
Dat gezegd hebbende: ga wat vaker op stap om mensen te leren kennen, wellicht dat daar de nieuwe liefde uit rolt.
zondag 26 mei 2019 om 21:44
Over sociale contacten verbreden.. heb je gelijk misschien.. maar ik heb al 2x bijv meisje gevraagd om haar snapchat of praatje gemaakt of iets dus daar heb ik geen moeite mee
En had week geleden dat meisje kende ik al maandje ofs maar die ik gek op mij maar ik gwn niet op haar ze is aardig maar ik vind dr niet knap of leuk ofs.. dusja heb gwn eerlijk gezegt dat ze me type niet is
zondag 26 mei 2019 om 21:46
Jaa zoals ik ook al dacht gwn afkappen.. dit word toch niks als ze me zo leuk had gevonden had ze meer initiatief getoond en die andere jongen nooit leuk gaan vinden.. want ze was nog verliefd om mij immers..Humbull82 schreef: ↑26-05-2019 21:05Sowieso dat afkappen met dat meisje want je bent nu gewoon 2de keus en daar moet je voor bedanken, je verdient iemand die direct voor jou wil gaan en niet pas als de ander niet leuk genoeg blijkt te zijn.
Verder lekker stappen met vrienden en genieten van je vrijgezellenbestaan, de juiste loop je dan vanzelf wel tegen het lijf maar van thuis zitten leer je niemand kennen dus hup, trek erop uit!
zondag 26 mei 2019 om 21:48
Jaaa okee, maar ik ben zeker wel selectief hoorikBedoelHetGoed schreef: ↑26-05-2019 21:07Wat iemand anders schrijft is wel waar: als je de lat laag legt dan zul je ook, of vooral, niet zulke leuke meiden aantrekken. Dus wees wel enigszins selectief in met wie je contact zoekt. Maar verder: wat heb je te verliezen? Ervaring doe je op door het maar gewoon te proberen. En niet te serieus te nemen bij voorbaat.
zondag 26 mei 2019 om 21:50
Jaaa klopt helemaal gelijk! Maar ik ben enigszins wel dat ik wel let op als diegene wel eerlijk is enz want op een of andere manier voel ik dat aan.. mijn moeder zegt altijd dat ik een mensen mens ben.Javier schreef: ↑26-05-2019 21:14Ja, dat heb ik ook wel, ik doe mee, je even een knuffel geven.
Komt 'ie![]()
Je klinkt als een jongen die net verliefdheid aan het ontdekken is, met alle heerlijkheden èn rotgevoelens die daarbij komen kijken.
En dat bedoel ik zeker niet badinerend. Hoe dat was, vergeet je niet. Van torenhoog gelukkig tot intens gekwetst en alle onzekerheden die erbij komen....
Wat ik je wil meegeven is, doe niks dat tegen je gevoel ingaat of tegen je gedachten of noem het intuïtie, dat het leuk lijkt maar je er geen heel zeker gevoel over hebt, je intuïtie je eigenlijk al waarschuwt.
Bedenk maar zo, je hoeft er niet mee te trouwen![]()
En je zal hele leuke ervaringen hebben maar je zal ook heel wat keren op je bek gaan, blauwtjes lopen. Damn, de liefde is ruig en wispelturig en niet te vatten en niet te bevatten.
In de liefde en helemaal bij verliefdheid kan je niet eens op jezelf vertrouwen.
Zet je algauw je eigen belangrijke dingen opzij.
Dat klinkt makkelijk, jezelf niet vergeten, maar is wel zo belangrijk.
Je wilt toch dat een meisje voor JOU gaat, en andersom net zo!
zondag 26 mei 2019 om 21:51
Waarom niet naar Groningen? Wij woonden vroeger ook in een gehucht maar gingen echt wel met de trein naar de stad, daar gebeurt het allemaal.. Je bent 18, wil je er niet op uit?Jongenn16 schreef: ↑26-05-2019 21:40Jepp klopt heb je gelijk in! Alleen het probleem is ook nog dat vaak vrienden van mij niet zoveel uitgaan of dan gaan ze uit maar dan gaan ze naar de stad groningen want hier waar ik woon zijn de meeste uitgaansgelegenheden uitgestorven.. ja 1 zit er maar is vaak ruzie.. en ik ga niet voor ruzie op stap. En heb niet echt belang bij om naar groningen te gaan want moet je treinen en evt bus pakken haha
zondag 26 mei 2019 om 22:34
Vriendschap of verliefdheid: https://www.youtube.com/watch?v=HaZpZQG2z10
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
maandag 27 mei 2019 om 00:31
Ik wil er zeker wel op uit hoor maar ik denk zo van jaa allemaal lastig zeker dit en dat... haha iknow ik denk soms teveel
maandag 27 mei 2019 om 00:34
Nee okee, ik ben idd niet meisje nodig om gelukkig te zijn.. en nee in relatie is het ook niet alles... maar gwn om mijn eigen zelfvertrouwen en gwn omdat ik graag iemand om me heen heb waarmee ik kan knuffelen en samen slapen bijv dat lijkt me fijnZeewater70 schreef: ↑26-05-2019 20:35Je bent pas 18. Je hebt geen meisje nodig om gelukkig te zijn. Een relatie is ook niet zaligmakend.
Dat gezegd hebbende: ga wat vaker op stap om mensen te leren kennen, wellicht dat daar de nieuwe liefde uit rolt.
maandag 27 mei 2019 om 00:44
Gewoon lekker je leven ontdekken. Er zijn zat meiden die fotografie leuk vinden of het cool vinden samen te gaan karten.Jongenn16 schreef: ↑26-05-2019 21:44Over sociale contacten verbreden.. heb je gelijk misschien.. maar ik heb al 2x bijv meisje gevraagd om haar snapchat of praatje gemaakt of iets dus daar heb ik geen moeite meeen ik doe zeker ook dingen die ik leuk vind.. alleen probleem is daarmee kom je niet altijd meisjes tegen. Karten (hobby) , fitness , autos, fotografie.. haha
En had week geleden dat meisje kende ik al maandje ofs maar die ik gek op mij maar ik gwn niet op haar ze is aardig maar ik vind dr niet knap of leuk ofs.. dusja heb gwn eerlijk gezegt dat ze me type niet is![]()
Juist in de sportschool genoeg meisjes om een praatje mee te maken en een beetje te flirten.
En auto’s ach ook daarbij genoeg vrouwen die het best tof vinden als je auto’s leuk vindt.
Mijn vriend en ik hebben het zo vaak over auto’s. Fotografie is dan weer meer mijn ding. Maar ach daar kan vriend ook best wel over meepraten.
Je interesses hoeven niet gelijk aan elkaar te zijn. Als je norme en waarden maar in balans zijn samen. Al zal je op jonge leeftijd nog een hoop moeten ontwikkelen en leren.
Zorg vooral dat je je geluk niet in de handen van een meisje legt. Want dat dreig je nu een beetje te doen. Creëer een leven waarbij jij gelukkig bent met jezelf. Want pas als je voor jezelf kan zorgen en van jezelf kan houden kan je dat ook voor en van een ander.
maandag 27 mei 2019 om 00:46
Wil je gewoon sex? Niet vervelend bedoelt.
En als je voor je eigen zelfvetrouwen een meisje nodig hebt dag begeef je je echt op glad ijs.
maandag 27 mei 2019 om 10:26
Dankjewell! Ik ga het proberenTrien30 schreef: ↑27-05-2019 00:44Gewoon lekker je leven ontdekken. Er zijn zat meiden die fotografie leuk vinden of het cool vinden samen te gaan karten.
Juist in de sportschool genoeg meisjes om een praatje mee te maken en een beetje te flirten.
En auto’s ach ook daarbij genoeg vrouwen die het best tof vinden als je auto’s leuk vindt.
Mijn vriend en ik hebben het zo vaak over auto’s. Fotografie is dan weer meer mijn ding. Maar ach daar kan vriend ook best wel over meepraten.
Je interesses hoeven niet gelijk aan elkaar te zijn. Als je norme en waarden maar in balans zijn samen. Al zal je op jonge leeftijd nog een hoop moeten ontwikkelen en leren.
Zorg vooral dat je je geluk niet in de handen van een meisje legt. Want dat dreig je nu een beetje te doen. Creëer een leven waarbij jij gelukkig bent met jezelf. Want pas als je voor jezelf kan zorgen en van jezelf kan houden kan je dat ook voor en van een ander.![]()
maandag 27 mei 2019 om 10:29
Seks boeit mij eigenlijk nog niet zoveel
Tis niet echt zo dat ik meisje nodig heb voor zelfvertrouwen, maar op 1 of andere manier ben ik dan happyer dan normaal en heb ik niet echt stress meer ofzo.. weet niet precies hoor maarja zo denk ik
maandag 27 mei 2019 om 11:09
Ik snap wat je bedoelt maar wees wel wat waakzaam met zulke gevoelens.Jongenn16 schreef: ↑27-05-2019 10:29Seks boeit mij eigenlijk nog niet zoveelgewoon gezellig is meer de ding, samen bios etc leuke dingen doen..
Tis niet echt zo dat ik meisje nodig heb voor zelfvertrouwen, maar op 1 of andere manier ben ik dan happyer dan normaal en heb ik niet echt stress meer ofzo.. weet niet precies hoor maarja zo denk ik
Want gezellige dingen kan je ook wel gewoon met vrienden doen. Als je nu dat soort ruimte wil opvullen met wen vriendinnetje dan kan je echt heel makkelijk in een situatie komen waarbij je teveel op elkaars lip zit. En dan elkaars ontwikkeling ook wat afremd waardoor je misschien ook wel weer heel snel uit elkaar gaat.
Misschien gewoon lekker gaan daten. Je bent jong en je hoeft je nog (hoeft eigenlijk ook nooit) helemaal niet toe te leggen op een meisje/vrouw.
Een beetje scharrelen en eens uitvinden wat je wil en wat bij je past is toch prima?
maandag 27 mei 2019 om 11:18
Trien30 schreef: ↑27-05-2019 11:09Ik snap wat je bedoelt maar wees wel wat waakzaam met zulke gevoelens.
Want gezellige dingen kan je ook wel gewoon met vrienden doen. Als je nu dat soort ruimte wil opvullen met wen vriendinnetje dan kan je echt heel makkelijk in een situatie komen waarbij je teveel op elkaars lip zit. En dan elkaars ontwikkeling ook wat afremd waardoor je misschien ook wel weer heel snel uit elkaar gaat.
Misschien gewoon lekker gaan daten. Je bent jong en je hoeft je nog (hoeft eigenlijk ook nooit) helemaal niet toe te leggen op een meisje/vrouw.
Een beetje scharrelen en eens uitvinden wat je wil en wat bij je past is toch prima?
Huh, zeg je nou dat af en toe random seks beter is dan een vriendschap/ relatie ontwikkelen?
.
maandag 27 mei 2019 om 11:38
Ik denk dat geen van beide beter is. Ik denk dat het goed is om open te staan voor iets moois voor de lange termijn maar je moet voorkomen daarmee te blijven plakken aan iemand die eigenlijk niet bij je past omdat je te graag en te snel die relatie wil.Anoniem262821034 schreef: ↑27-05-2019 11:18Huh, zeg je nou dat af en toe random seks beter is dan een vriendschap/ relatie ontwikkelen?
Uiteindelijk levert dat dan weer een hoop pijn en verdriet. Hoewel het leven geen enkele garantie biedt wat dat betreft en zeker niet in onze maatschappij.
maandag 27 mei 2019 om 12:26
Nee okee snap ikTrien30 schreef: ↑27-05-2019 11:09Ik snap wat je bedoelt maar wees wel wat waakzaam met zulke gevoelens.
maandag 27 mei 2019 om 13:21
Ah je komt uit de omgeving Groningen, mooi! Groningen stad is een hele leuke uitgaansstad dus ik zou toch al je bezwaren aan de kant zetten en gewoon gaan. Je bent nu 18, doe je geen opleiding meer? (ik las geloof ik wel iets over je opleiding ergens, maar ik weet het niet meer precies) Als je naar school gaat in Groningen dan leer je ook ongetwijfeld een hele hoop nieuwe mensen kennen die met je op stap willen in de stad. En de meeste daarvan komen ook uit de provincie dus samen kunnen jullie vast wel uitvogelen hoe je weer weg komt na een avond stappen.
maandag 27 mei 2019 om 19:27
Jaaa okee je hebt wel gelijk! En idd ik doe nu geen opleiding meer want diw opleidingen die ik deed lagen mij niet of ik vond het saai.. dus ik doe geen opleiding tot a.s sept.. heb morgen sollicitatiegesprek bij een bedrijf want ik ga bbl opleiding volgen in bedrijfsautotechniek en daarvoor moet ik 1dag in groningen naar school en de rest werken.. dusja school in groningen heb ik dan wel haha 1 dagZeewater70 schreef: ↑27-05-2019 13:21Ah je komt uit de omgeving Groningen, mooi! Groningen stad is een hele leuke uitgaansstad dus ik zou toch al je bezwaren aan de kant zetten en gewoon gaan. Je bent nu 18, doe je geen opleiding meer? (ik las geloof ik wel iets over je opleiding ergens, maar ik weet het niet meer precies) Als je naar school gaat in Groningen dan leer je ook ongetwijfeld een hele hoop nieuwe mensen kennen die met je op stap willen in de stad. En de meeste daarvan komen ook uit de provincie dus samen kunnen jullie vast wel uitvogelen hoe je weer weg komt na een avond stappen.