Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 3 september 2009 om 22:53
Ik kan ook niet zien wat je wilt kopen, Kym
Ach, bijna hoor. Alleen de slaapkamer en de bovenhal nog. Maar dat doe ik pas over een half jaar.
Oh de kleuren van je casa, Summer, lijkt mij mooi! Blauw met antracietgrijs! Ik kom graag langs als het klaar is.
Ow, wat smaakt een rood wijntje nu vooral goed.
Ach, bijna hoor. Alleen de slaapkamer en de bovenhal nog. Maar dat doe ik pas over een half jaar.
Oh de kleuren van je casa, Summer, lijkt mij mooi! Blauw met antracietgrijs! Ik kom graag langs als het klaar is.
Ow, wat smaakt een rood wijntje nu vooral goed.
I am Spaaartaaacus.
donderdag 3 september 2009 om 22:54
Kymm die link doet het bij mij ook niet hoor, maar zo hey....een eigen paard...wel heel cool!
*zijn jeugdpuistjes Frizz, teken dat je nog lekker jong bent
Jij had daar toch zo'n wonderzalf voor?
Lunax, de kunst van het relativeren van dates zit hem in het kneepje accpeteren dat je van te voren NIET kan bepalen hoe iets loopt
Je hebt A gezegd, dan kan je nu 2 dingen doen
Afzeggen, maar das heel flauw want Kym wil roddels en jij kan dan niet je date verhaal hier komen plaatsen
Of je gaat er gewoon open in
Maak er een leuke dag van.
Met jezelf bezig zijn, persoonlijk groeien wil niet per definitie zeggen dat je onder een steen moet gaan zitten hoor.
Bovendien, wilde je al een trouwring meenemen voor aan zijn vinger?
Nee toch?
Dus gewoon lekker daten en dan rustig eens verder kijken
*zijn jeugdpuistjes Frizz, teken dat je nog lekker jong bent
Jij had daar toch zo'n wonderzalf voor?
Lunax, de kunst van het relativeren van dates zit hem in het kneepje accpeteren dat je van te voren NIET kan bepalen hoe iets loopt
Je hebt A gezegd, dan kan je nu 2 dingen doen
Afzeggen, maar das heel flauw want Kym wil roddels en jij kan dan niet je date verhaal hier komen plaatsen
Of je gaat er gewoon open in
Maak er een leuke dag van.
Met jezelf bezig zijn, persoonlijk groeien wil niet per definitie zeggen dat je onder een steen moet gaan zitten hoor.
Bovendien, wilde je al een trouwring meenemen voor aan zijn vinger?
Nee toch?
Dus gewoon lekker daten en dan rustig eens verder kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 3 september 2009 om 22:55
donderdag 3 september 2009 om 22:55
donderdag 3 september 2009 om 22:59
@SD: Was ik eigenlijk wel van plan om een tijdje onder een steen te gaan zitten. Geen nieuwe meneren in mijn leven die aandacht en vooral ook energie vragen. Zo werkt het dan toch blijkbaar weer net niet
Die trouwring laat ik idd maar even thuis. Mag die mee op de 2e date dan?
@Frizzy: Ik ben juist heel erg van ik kan het allemaal zelluf
Daarin wordt het alleen weleens lastig om grenzen te bewaken. Tot waar kan je het zelluf en wanneer is het tijd om anderen toe te laten...
Die trouwring laat ik idd maar even thuis. Mag die mee op de 2e date dan?
@Frizzy: Ik ben juist heel erg van ik kan het allemaal zelluf
Daarin wordt het alleen weleens lastig om grenzen te bewaken. Tot waar kan je het zelluf en wanneer is het tijd om anderen toe te laten...
donderdag 3 september 2009 om 22:59
Joh Sum, je bent toch zeker niet van suiker?!
Kym joh, wil je echt een paard kopen?
Zooooo hee!
Mijn wonderzalf kan deze niet aan!
Hij was meteen toen ik em ontdekte al in een vergevorderd stadium.
Het is echt neverending joh...
Ik heb me trouwens vreemd gedroomd vannacht zeg!
Herinner het me nu pas.
Leek wel een actiefilm!
MX en ik speelden de hoofdrollen.
Kan me alleen geen zoen herinneren aan het einde...
Kym joh, wil je echt een paard kopen?
Zooooo hee!
Mijn wonderzalf kan deze niet aan!
Hij was meteen toen ik em ontdekte al in een vergevorderd stadium.
Het is echt neverending joh...
Ik heb me trouwens vreemd gedroomd vannacht zeg!
Herinner het me nu pas.
Leek wel een actiefilm!
MX en ik speelden de hoofdrollen.
Kan me alleen geen zoen herinneren aan het einde...
donderdag 3 september 2009 om 23:02
Nou Lunax, naar mijn mening moet je alles zelf kúnnen (behalve klussen dan, dat haat ik nog steeds).
Maar soms moet je anderen wel een kijkje in je keuken durven geven.
En heul heul goed kijken naar jezelf: is er iets dat niet helemaal goed gaat?
Kun je daar ondersteuning bij gebruiken?
Doen dan!
Daarmee kies je namelijk voor jezelf, en je persoonlijke groei.
Daarmee ben je nu al begonnen natuurlijk, met je psych.
Maar soms moet je anderen wel een kijkje in je keuken durven geven.
En heul heul goed kijken naar jezelf: is er iets dat niet helemaal goed gaat?
Kun je daar ondersteuning bij gebruiken?
Doen dan!
Daarmee kies je namelijk voor jezelf, en je persoonlijke groei.
Daarmee ben je nu al begonnen natuurlijk, met je psych.
donderdag 3 september 2009 om 23:02
Link is foto geworden inmiddels!
En Lunax, heeft het zin er nu al allerlei analyses op los te laten? Het komt zoals het komt..als jullie elkaar echt leuk blijken te vinden..dan moet het zo zijn. Dan is overal een oplossing voor. Blijkbaar is er nu toch iets waardoor je hem beter wilt leren kennen. Heeft ie je toch op de een of andere manier geraakt. Geniet ervan. Het wordt vanzelf duidelijk.
En Lunax, heeft het zin er nu al allerlei analyses op los te laten? Het komt zoals het komt..als jullie elkaar echt leuk blijken te vinden..dan moet het zo zijn. Dan is overal een oplossing voor. Blijkbaar is er nu toch iets waardoor je hem beter wilt leren kennen. Heeft ie je toch op de een of andere manier geraakt. Geniet ervan. Het wordt vanzelf duidelijk.
donderdag 3 september 2009 om 23:15
Wowwwwwwwwwwww Kym, wat een plaatje zeg!
Enne...stal je die dan op je balkon?
Hmm, lunax als je jezelf hebt voorgenomen voorlopig geen mannen ben je niet erg besluitvaardig.
Of stond je er niet helemaal achter toen je het besluit nam?
Ik heb ook maanden onder een steen gezeten hoor...zálig!
Maar ik wilde ook echt even geen kerel in de buurt, had idd mijn handen vol aan mezelf.
Sam, SH is nu een heel klein druppelend hoopje
IK was de straat nog niet uit en het begon weer
Maar het zijn hier echt van die stortbuien.
Frizz....heb ik wel een leuk feestje voor je gevonden
Enne...stal je die dan op je balkon?
Hmm, lunax als je jezelf hebt voorgenomen voorlopig geen mannen ben je niet erg besluitvaardig.
Of stond je er niet helemaal achter toen je het besluit nam?
Ik heb ook maanden onder een steen gezeten hoor...zálig!
Maar ik wilde ook echt even geen kerel in de buurt, had idd mijn handen vol aan mezelf.
Sam, SH is nu een heel klein druppelend hoopje
IK was de straat nog niet uit en het begon weer
Maar het zijn hier echt van die stortbuien.
Frizz....heb ik wel een leuk feestje voor je gevonden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 3 september 2009 om 23:18
Dát is het nou dus precies SD! Ik stond echt achter dat besluit. En ik heb ook mijn best gedaan om deze meneer te laten weten dat ik niet zou daten, en dat ik geen ruimte had voor nieuwe mensen etc etc. Maar de volhouder wint in dit geval. En dat is hij
Ik heb echt mijn handen vol aan mezelf. En daar zit nou net mijn dilemma. Maar hij houdt vol. En hij is lijkt echt wel heel leuk. Ik heb dus wat dat betreft idd niet goed genoeg mijn grenzen bewaakt en ga toch daten.
Ik heb echt mijn handen vol aan mezelf. En daar zit nou net mijn dilemma. Maar hij houdt vol. En hij is lijkt echt wel heel leuk. Ik heb dus wat dat betreft idd niet goed genoeg mijn grenzen bewaakt en ga toch daten.
donderdag 3 september 2009 om 23:22
Hallo lieffies,
Jeetje heb even wat bladzijden doorgeworsteld, maar ik ben er weer bij. Pff t is alleen nu wel meteen weer bed tijd voor mij.
Maar eerst: Lieve Kym t is allemaal niet makkelijk op het moment voor jou zeg. Ik heb deze ziekte van dichtbij meegemaakt, mijn mama is ziek geweest en dat heeft veel indruk op me gemaakt. Maar het is helemaal goed gekomen. Nog steeds is er bij mij de angst hoor... dat zal me denk ik niet meer loslaten. Maar nu gaat het goed en ik probeer er op te vertrouwen dat het zo blijft. Kan je iets meer vertellen over de prognose van de lief van je moeder? Of wil je het er verder liever even niet teveel over hebben? Ik denk aan je!
Jeetje heb even wat bladzijden doorgeworsteld, maar ik ben er weer bij. Pff t is alleen nu wel meteen weer bed tijd voor mij.
Maar eerst: Lieve Kym t is allemaal niet makkelijk op het moment voor jou zeg. Ik heb deze ziekte van dichtbij meegemaakt, mijn mama is ziek geweest en dat heeft veel indruk op me gemaakt. Maar het is helemaal goed gekomen. Nog steeds is er bij mij de angst hoor... dat zal me denk ik niet meer loslaten. Maar nu gaat het goed en ik probeer er op te vertrouwen dat het zo blijft. Kan je iets meer vertellen over de prognose van de lief van je moeder? Of wil je het er verder liever even niet teveel over hebben? Ik denk aan je!