Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 3 september 2009 om 23:25
quote:frizzy schreef op 03 september 2009 @ 23:20:
Niet leuk Sum!
Ik ben een beetje leeg vandaag merk ik...
Voel me een beetje Shallow Hal Frizzy.
Wil eigenlijk wel slapen maar ben bang dat dat nog niet gaat lukken.
Ahhhhh...ik wilde je niet aan het huilen maken hoor
Ik vind je helemaal niet Shallow overkomen hoor.
Maar misschien is het wel gewoon bedtijd.
Ik ga ook mijn laptoppie uitgooien.
Weltrusten lieve meiden.
Niet leuk Sum!
Ik ben een beetje leeg vandaag merk ik...
Voel me een beetje Shallow Hal Frizzy.
Wil eigenlijk wel slapen maar ben bang dat dat nog niet gaat lukken.
Ahhhhh...ik wilde je niet aan het huilen maken hoor
Ik vind je helemaal niet Shallow overkomen hoor.
Maar misschien is het wel gewoon bedtijd.
Ik ga ook mijn laptoppie uitgooien.
Weltrusten lieve meiden.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 3 september 2009 om 23:25
donderdag 3 september 2009 om 23:26
Frizz! Hou jij eens even op met je druk maken om een puist! Je bent hartstikke mooi! Zelfs met twee puisten!
Enne, ach, de droom van een eigen paard zal voorlopig nog wel een droom blijven. Een motor kan ik nog wel betalen, maar bij een paard komt meer kijken. Gelukkig heb ik mijn adres in NL waar ik altijd zo'n prachtige zwarte parel kan rijden.
(tering, als ik erover praat voel ik me gewoon verliefd)
Oja, MB-update (laten we die niet vergeten): even smscontact gehad na die sms van hem. Ik wilde net bellen, maar hij was te brak, zei ie (tss, waarom vind ik dat een kutreden?). Nu pas volgende week of zoiets. Nou, prima, dan niet.
En WS niet meer gezien. Eerlijk gezegd ben ik er bang voor dat het een aflopende zaak is. Ik voel eventjes niet zoveel voor/bij hem.
Word ook een beetje moe van mezelf en de (aandacht van) de mannen hier. Er lijken steeds meer mooiere, lekkerdere op te duiken. En daarvoor ben ik hier niet.
Enne, ach, de droom van een eigen paard zal voorlopig nog wel een droom blijven. Een motor kan ik nog wel betalen, maar bij een paard komt meer kijken. Gelukkig heb ik mijn adres in NL waar ik altijd zo'n prachtige zwarte parel kan rijden.
(tering, als ik erover praat voel ik me gewoon verliefd)
Oja, MB-update (laten we die niet vergeten): even smscontact gehad na die sms van hem. Ik wilde net bellen, maar hij was te brak, zei ie (tss, waarom vind ik dat een kutreden?). Nu pas volgende week of zoiets. Nou, prima, dan niet.
En WS niet meer gezien. Eerlijk gezegd ben ik er bang voor dat het een aflopende zaak is. Ik voel eventjes niet zoveel voor/bij hem.
Word ook een beetje moe van mezelf en de (aandacht van) de mannen hier. Er lijken steeds meer mooiere, lekkerdere op te duiken. En daarvoor ben ik hier niet.
donderdag 3 september 2009 om 23:35
Slaap lekker Sum!
Sneeze, blij je weer even te zien hier.
Kym, dat weet ik wel hoor, alleen... het is zo stom dat de één nog niet weg is of de volgende komt weer opzetten.
Ben potverdrie bijna 30!
Maar déze keer... ga ik niet knijpen en prutsen.
Hmmm... ik vind ook altijd alles een kutreden als mannen me niet willen zien of spreken.
Zij zijn gewoon iets makkelijker daarin dan wij.
Dan toch lekker volgende week?
Kym, misschien is je hoofd gewoon even te vol voor WS.
Dan laat je het toch gewoon even?
Zou ook teveel mooie mannen zien daar ben ik bang...
Sneeze, blij je weer even te zien hier.
Kym, dat weet ik wel hoor, alleen... het is zo stom dat de één nog niet weg is of de volgende komt weer opzetten.
Ben potverdrie bijna 30!
Maar déze keer... ga ik niet knijpen en prutsen.
Hmmm... ik vind ook altijd alles een kutreden als mannen me niet willen zien of spreken.
Zij zijn gewoon iets makkelijker daarin dan wij.
Dan toch lekker volgende week?
Kym, misschien is je hoofd gewoon even te vol voor WS.
Dan laat je het toch gewoon even?
Zou ook teveel mooie mannen zien daar ben ik bang...
donderdag 3 september 2009 om 23:40
Kym, vind het ook een rare reden om niet te bellen
Maar tis wel een mannen dingetje hoor.
te moe, te druk, bezig met iets anders
Dat hele multi tasken zit er bij die kerels gewoon niet in
WS gewoon maar even laten voor wat het is.
Je bent daar inderdaad voor iets heel anders....
Sneez...weltrusten maare, ben je een beetje opgeknapt?
*komt verdorie niet weg hier maar gaat nu echt*
Maar tis wel een mannen dingetje hoor.
te moe, te druk, bezig met iets anders
Dat hele multi tasken zit er bij die kerels gewoon niet in
WS gewoon maar even laten voor wat het is.
Je bent daar inderdaad voor iets heel anders....
*komt verdorie niet weg hier maar gaat nu echt*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 3 september 2009 om 23:42
Oh jaaaa zo kun je het ook bekijken.
Joooooooooooooooooh ineens bedenk ik me: Pom heeft nu haar date!
En ze is blijkbaar nog steeds niet thuis!
Zou ze stiekem aan het viezelevozelen zijn?
Wat jij zegt over mannen, dat herken ik wel.
Toen ik een tijd in Laos was, begon ik de mannen daar ook ineens knap te vinden.
Terwijl ik ze in het begin totaal unsexy vond.
Je bekijkt ze ineens anders ofzo...
Ontdekt de beauty in ze.
Joooooooooooooooooh ineens bedenk ik me: Pom heeft nu haar date!
En ze is blijkbaar nog steeds niet thuis!
Zou ze stiekem aan het viezelevozelen zijn?
Wat jij zegt over mannen, dat herken ik wel.
Toen ik een tijd in Laos was, begon ik de mannen daar ook ineens knap te vinden.
Terwijl ik ze in het begin totaal unsexy vond.
Je bekijkt ze ineens anders ofzo...
Ontdekt de beauty in ze.
donderdag 3 september 2009 om 23:46
[quote]Summerdance schreef op 03 september 2009 @ 23:40:
Beetje verkouden nog, maar het gaat al stukken beter!
Moet alleen nu toch denk ik onder ogen zien dat ik fysio nodig heb voor mijn voetje, loop al tijden mank. Dus dat is niet goed.
Ga nu gauw lekker slapen... morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend!
Beetje verkouden nog, maar het gaat al stukken beter!
Moet alleen nu toch denk ik onder ogen zien dat ik fysio nodig heb voor mijn voetje, loop al tijden mank. Dus dat is niet goed.
Ga nu gauw lekker slapen... morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend!
donderdag 3 september 2009 om 23:46
vrijdag 4 september 2009 om 06:43
Goeiemorgen!
Ik ben redelijk bijgetrokken van de slaap. Vandaag ben ik de hele dag op school!
Ik heb zoveel zin in het weekend en heel blij dat ik geen plannen heb gemaakt. Alleen vanavond borrelen in een cafe met een vriendin. Ze blijft bij mij eten. De rest van het weekend wordt - denk ik - sporten en behangen. Leuk he?
Mocht ik hier niet meer komen, een fijne weekend gewenst!
Ik ben redelijk bijgetrokken van de slaap. Vandaag ben ik de hele dag op school!
Ik heb zoveel zin in het weekend en heel blij dat ik geen plannen heb gemaakt. Alleen vanavond borrelen in een cafe met een vriendin. Ze blijft bij mij eten. De rest van het weekend wordt - denk ik - sporten en behangen. Leuk he?
Mocht ik hier niet meer komen, een fijne weekend gewenst!
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 4 september 2009 om 07:58
vrijdag 4 september 2009 om 08:27
vrijdag 4 september 2009 om 11:03
vrijdag 4 september 2009 om 12:23
Nou tandarts viel op zich mee, deze man is erg ervaren dus het was zo gebeurd.
Alleen hij heeft mijn tandvlees dermate mishandeld (zijn woorden) dat ik er flink wat pijn aan heb overgehouden.
Dus de rest van de ochtend onder een dekentje op de bank.
Ik haat pijn in mijn mond (wie niet? ) en dan is het óók nog eens koud!
Kreeg net mijn bestelling van de H&M binnen, waarom lijkt het op die foto's toch altijd leuker dan als je het eenmaal in het écht ziet?
Niks was hoe ik het me had voorgesteld.
Maar goed...
*zeurmodus uit*
Ik ga eens even langs de boekenwinkel (boeken voor theorie Rijbewijs
, en dan richting werk.
Hoe is het met de ladies hier?
Beetje geslapen Kym?
Alleen hij heeft mijn tandvlees dermate mishandeld (zijn woorden) dat ik er flink wat pijn aan heb overgehouden.
Dus de rest van de ochtend onder een dekentje op de bank.
Ik haat pijn in mijn mond (wie niet? ) en dan is het óók nog eens koud!
Kreeg net mijn bestelling van de H&M binnen, waarom lijkt het op die foto's toch altijd leuker dan als je het eenmaal in het écht ziet?
Niks was hoe ik het me had voorgesteld.
Maar goed...
*zeurmodus uit*
Ik ga eens even langs de boekenwinkel (boeken voor theorie Rijbewijs

Hoe is het met de ladies hier?
Beetje geslapen Kym?
vrijdag 4 september 2009 om 12:36
vrijdag 4 september 2009 om 13:43
Ongelofelijk dat deze tandarts in 40 minuten kan waar die ander 2 uur voor nodig had.
Voel me nu al stukken beter!
Ik ga een gedeelte terugsturen ja.
Had best veel besteld, bijvoorbeeld 2 lange vesten, zodat ik kan kijken wat het leukst is.
Maar beide vesten zijn zo wijd onder mijn armen.
Doe later nog ff een tweede pasronde, en dan beslis ik.
Ik moet me geloof ik gaan opgeven voor theorie, weet niet precies hoe.
Na theorie wil ik beginnen met lessen.
Wat fijn joh dat je goed geslapen hebt!
Leg nou eens uit, waar ga je dan paardrijden?
Voel me nu al stukken beter!
Ik ga een gedeelte terugsturen ja.
Had best veel besteld, bijvoorbeeld 2 lange vesten, zodat ik kan kijken wat het leukst is.
Maar beide vesten zijn zo wijd onder mijn armen.
Doe later nog ff een tweede pasronde, en dan beslis ik.
Ik moet me geloof ik gaan opgeven voor theorie, weet niet precies hoe.
Na theorie wil ik beginnen met lessen.
Wat fijn joh dat je goed geslapen hebt!
Leg nou eens uit, waar ga je dan paardrijden?

vrijdag 4 september 2009 om 13:56
@Kym, wat rotnieuws om te vernemen en wat een schok zal het voor je zijn geweest om het te horen! Op dit moment kan je niet veel doen, maar het is logisch dat je er heel graag wilt zijn voor je moeder en haar vrouw (stiefmoeder of zie je haar echt als de vrouw van je moeder??). Ik weet niet om welke ziekte het gaat, maar ik vermoed eentje met een K. Ik weet niet om welke vorm het gaat en ook niet in welke fase ze al zit (heeft ze bijvoorbeeld al chemo gehad?). Mocht het nog in het beginfase van de onderzoeken zijn, dan hoop ik wel dat je ook in het oog wilt houden dat het ook goed kan gaan. Mochten jullie al wat verder zijn in het proces, dan hoop ik voor je dat je de komende tijd er alles uit wilt/gaat halen qua aandacht, leven, samenhorigheid, genieten, zodat jullie deze periode kunnen waarderen.
Ik heb zelf meegemaakt hoe het is om iemand te verliezen aan kanker (lymfe- darm- en borstkanker). En ondanks dat het een emotionele achtbaan was, kan ik die periode nu heel erg waarderen, omdat wij en de dame in kwestie zoveel tijd en moeite in hadden gestoken om haar ziektebed zo prettig en leuk mogelijk te houden (heb zelfs nog wiet gesmokkeld, zodat ze hiermee de pijn kon verlichten ).
Ik wens jou en je familie zo heel veel sterkte toe!!
Ik heb zelf meegemaakt hoe het is om iemand te verliezen aan kanker (lymfe- darm- en borstkanker). En ondanks dat het een emotionele achtbaan was, kan ik die periode nu heel erg waarderen, omdat wij en de dame in kwestie zoveel tijd en moeite in hadden gestoken om haar ziektebed zo prettig en leuk mogelijk te houden (heb zelfs nog wiet gesmokkeld, zodat ze hiermee de pijn kon verlichten ).
Ik wens jou en je familie zo heel veel sterkte toe!!

vrijdag 4 september 2009 om 13:59
Ladies,
Even update van gister.
Nadat ik lekker getut had (zag er goeeeeehd uit!), was ik op weg naar het restaurant en toen begon ik toch wel iets zenuwachtig te worden. Zat me een beetje zorgen te maken of ik hem wel zou herkennen, wat hij van mij zou vinden, afijn je kent het wel. In het restaurant hoefde ik mij geen zorgen te maken dat hij mij niet zou herkennen, want hij kwam meteen op mij af. En toen viel het mij op hoe kort hij eigenlijk wel niet was , dat ik op mijn bescheiden hak qua verhouding een passender plaatje met hem vormde dan ik zou hebben gedaan als ik killerheels aan had gedaan .
Maar goed wij gegeten (en inderdaad het restaurant bevestigde al mijn vermoeden dat het niet mijn smaak is), flesje wijn erbij en met mijn tafelgenoot was het echt zeer aardig converseren (en dit was een aangename verassing want ik schatte in dat hij een smoothtalker was, wat hij overigens ook is maar zijn verhaal hield wel stand; major pluspunt ). Wij daarna nog een stukje taart gaan eten bij Dudok, waar we uiteindelijk eruit geschopt werden vanwege sluitingstijd. Vervolgens zijn we nog een drankje gaan doen in een bar en waar we om 1 uur verzocht werden de zaak te verlaten wederom vanwege sluitingstijd. Afijn geen bar meer open in Rotterdam (tenminste niet binnen 10 passen waar wij ons bevonden ) en ik was ook erg moe, dus toen heeft hij mij nog heel lief op de fiets naar mijn huis gebracht.
Beetje geouwehoerd voor mijn deur en tja dan komt het moment om afscheid te nemen. Ik zal jullie niet langer in spanning houden , ik heb hem maar 3 zoenen op de wang gegeven, waar ikzelf ook wel over verbaasd ben (en volgens mij hij ook wel, had wel het idee dat hij wilde zoenen). Ik heb normaal geen moeite om iemand te zoenen. Zelfs als ik iemand niet superleuk vind, maar gewoon zin heb om te zoenen dan zoen ik. En nu…..en nu kon ik het gewoon niet!! Die klote MI heeft de hele avond in mijn hoofd gezeten . Ondanks dat TM en ik het leuk hadden, op intellectueel gebied hij mij misschien nog meer uitdaagde dan MI (TM is intelligent!!!! En weet dingen ook zo uit te leggen dat ik het zelfs begrijp (een communicatieve en slimme man is zóóó sexy)), hij niet onder stoelen en banken stak dat hij mij leuk, mooi, etc., vindt, kan ik gewoon die verdraaide MI niet loslaten.
En nu ben ik aan het piekeren. Ik dacht dat ik de knoop doorgehakt had met MI en nu ben ik met mijn neus op de feiten gedrukt, ik heb dat dus niet gedaan. Maar wat heb ik dan wel gedaan? De situatie met MI, daar kan naar mijn gevoel niks meer aan veranderd worden en het frustreert me dat ik zolang aan hem blijft hangen. Dit is zo’n situatie dat ik ervan baal dat het uit is tussen mijn ex en ik. Dat was op een gegeven moment ook niet van het, maar ik wist wel waar ik toe was! Pffft, ga vanavond maar even hardlopen om mijn hoofd weer leeg te maken….
Even update van gister.
Nadat ik lekker getut had (zag er goeeeeehd uit!), was ik op weg naar het restaurant en toen begon ik toch wel iets zenuwachtig te worden. Zat me een beetje zorgen te maken of ik hem wel zou herkennen, wat hij van mij zou vinden, afijn je kent het wel. In het restaurant hoefde ik mij geen zorgen te maken dat hij mij niet zou herkennen, want hij kwam meteen op mij af. En toen viel het mij op hoe kort hij eigenlijk wel niet was , dat ik op mijn bescheiden hak qua verhouding een passender plaatje met hem vormde dan ik zou hebben gedaan als ik killerheels aan had gedaan .
Maar goed wij gegeten (en inderdaad het restaurant bevestigde al mijn vermoeden dat het niet mijn smaak is), flesje wijn erbij en met mijn tafelgenoot was het echt zeer aardig converseren (en dit was een aangename verassing want ik schatte in dat hij een smoothtalker was, wat hij overigens ook is maar zijn verhaal hield wel stand; major pluspunt ). Wij daarna nog een stukje taart gaan eten bij Dudok, waar we uiteindelijk eruit geschopt werden vanwege sluitingstijd. Vervolgens zijn we nog een drankje gaan doen in een bar en waar we om 1 uur verzocht werden de zaak te verlaten wederom vanwege sluitingstijd. Afijn geen bar meer open in Rotterdam (tenminste niet binnen 10 passen waar wij ons bevonden ) en ik was ook erg moe, dus toen heeft hij mij nog heel lief op de fiets naar mijn huis gebracht.
Beetje geouwehoerd voor mijn deur en tja dan komt het moment om afscheid te nemen. Ik zal jullie niet langer in spanning houden , ik heb hem maar 3 zoenen op de wang gegeven, waar ikzelf ook wel over verbaasd ben (en volgens mij hij ook wel, had wel het idee dat hij wilde zoenen). Ik heb normaal geen moeite om iemand te zoenen. Zelfs als ik iemand niet superleuk vind, maar gewoon zin heb om te zoenen dan zoen ik. En nu…..en nu kon ik het gewoon niet!! Die klote MI heeft de hele avond in mijn hoofd gezeten . Ondanks dat TM en ik het leuk hadden, op intellectueel gebied hij mij misschien nog meer uitdaagde dan MI (TM is intelligent!!!! En weet dingen ook zo uit te leggen dat ik het zelfs begrijp (een communicatieve en slimme man is zóóó sexy)), hij niet onder stoelen en banken stak dat hij mij leuk, mooi, etc., vindt, kan ik gewoon die verdraaide MI niet loslaten.
En nu ben ik aan het piekeren. Ik dacht dat ik de knoop doorgehakt had met MI en nu ben ik met mijn neus op de feiten gedrukt, ik heb dat dus niet gedaan. Maar wat heb ik dan wel gedaan? De situatie met MI, daar kan naar mijn gevoel niks meer aan veranderd worden en het frustreert me dat ik zolang aan hem blijft hangen. Dit is zo’n situatie dat ik ervan baal dat het uit is tussen mijn ex en ik. Dat was op een gegeven moment ook niet van het, maar ik wist wel waar ik toe was! Pffft, ga vanavond maar even hardlopen om mijn hoofd weer leeg te maken….
vrijdag 4 september 2009 om 14:02
Hi lieve Pom. Ik zie haar niet als moeder, maar wel als iemand die mijn moeder erg gelukkig maakt en waar ik een speciale band mee heb.
En ja, het is een beginstadium, dus we moeten positief blijven, absoluut..
Het is gewoon zo onzeker nu allemaal.
Mooi te lezen hoe jullie zijn omgegaan met die 'gevallen' en welk gevoel je eraan over hield.
We hopen op het beste. Het allerbeste.
En Frizz. Volgens mij had ik het al verteld, maar er is hier 1 plek waar ze paarden hebben. Maar liefst vier uur rijden hier vandaan, maar dat heb ik ervoor over.
En ja, het is een beginstadium, dus we moeten positief blijven, absoluut..
Het is gewoon zo onzeker nu allemaal.
Mooi te lezen hoe jullie zijn omgegaan met die 'gevallen' en welk gevoel je eraan over hield.
We hopen op het beste. Het allerbeste.
En Frizz. Volgens mij had ik het al verteld, maar er is hier 1 plek waar ze paarden hebben. Maar liefst vier uur rijden hier vandaan, maar dat heb ik ervoor over.